Версия за печат

00982-2008-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. Кнежа: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"МБАЛ - Кнежа" ЕООД, ул. "Марин Боев" 4, За: Силвия Цветкова Бръмчийска, Република България 5835, гр. Кнежа, Тел.: 09132 7501, E-mail: kneja_mbal@abv.bg, Факс: 09132 7501

Място/места за контакт: Силвия Цветкова Бръмчийска

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на "МБАЛ - Кнежа" ЕООД гр. Кнежа

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "МБАЛ - Кнежа" ЕООД гр. Кнежа
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на "МБАЛ - Кнежа" ЕООД гр. Кнежа

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100, 15800000

Описание:

Хляб
Различни хранителни продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Позиция № 1 - Хляб /бял хляб - 0,750 кг. и 0,500 кг., типов хляб - 0,500 кг./ - 25500 лв. Позиция № 2 - Различни хранителни продукти / козунак брашно/ - 500 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
26000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в следните размери - за позиция № 1 - 255,00 лева, за позиция № 2 - 5,00 лв. Гаранция за изпълнение - за позиция № 1 - 765,00 лева, за позиция № 2 - 15,00 лв. Гаранциите се внасят по сметка BG98UNCR96601047195008, BIC: UNCRBGSF при Уни Кредит Булбанк

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането е по банков път в български лева, ежемесечно.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 13, ал. 1 от НВМОП, описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и ОПР за 2007г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите трябва да представят копие от валидно удостоверение за регистрация на обекти за производство или търговия с храни - предмет на обществената поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в "МБАЛ - Кнежа" ЕООД гр. Кнежа, ул. "Марин Боев" 4, административна сграда, при завеждащ личен състав срещу касова бележка за внесена сума в брой на касата на лечебното заведение.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на "МБАЛ - Кнежа" ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от датата на узнаването на резултатите от процедурата.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 5835, гр. София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Хляб
1) Кратко описание

бял хляб от 0,500 кг и 0,750 кг., типов хляб от 0,500 кг.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100

Описание:

Хляб

3) Количество или обем

около 25500 лева без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
25500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Различни хранителни продукти
1) Кратко описание

брашно, козунак

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

около 500 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12