РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Услуги, предоставяни от медицински специалисти
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
25
Основно място на изпълнение:
България, гр. София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Услуги, предоставяни от медицински специалисти
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
85121000
Описание:
Лекарски услуги
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Услуги, предоставяни от медицински специалисти
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие 300 лева
гаранция за изпълнение 3 % от стойността на договора
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Бюджетни средства, разсрочено плащане
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Съгласно документацията за участие
2. При наличието на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП, участницитеще бъдат отстранени от участие в процедурата
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно документацията за участие
Баланс и отчет за приходите и разходите за предходните 2006 и 2007 - изисква се.
Информация за общия оборот на участника и за услугите по предмета на обособената позиция за 2006 и 2007 година
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията за участие
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: • декларация, съдържаща списък на договорите за извършване на услугите, които се оферират по предмета на поръчката, извършени през последните 3/три/ години
• списък на служителите на участника, които могат да бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката и документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит - копия от дипломите за завършено образование; сертификати, доказващи квалификация на лицата по предмета на поръчката;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията за участие
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Лекари с призната специалност- Обща и клинична патология
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 115/S - от 17.03.2008 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15/01/2009 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се закупува в касата на Болницата срещу издадена фактура. Участниците могат да закупуват документацията за участие от 29.12.2008г. Цената на документацията е с ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/01/2009 00:00 Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/01/2009 00:00 Час: 12:00
Място
Административната зала в болница "Лозенец"
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Управляващите и представляващите участниците или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ