Версия за печат

00193-2008-0040


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Технически университет- София, бул. Климент Охридски № 8, За: Елеонора Станоева, България 1000, София, Тел.: 02 9652965

Място/места за контакт: ТУ-София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Технически университет – София и неговите поделения.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: София, Пловдив, Сливен, Правец, Созопол и Семково
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Срок на действие в години

4

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Технически университет – София и неговите поделения, в три обособени позиции, как следва: Обособена позиция № 1 - „Доставка на канцеларска хартия за ТУ - София и неговите поделения”; Обособена позиция № 2 – „Доставка на магнитни носители за ТУ-Софияи неговите поделения”; Обособена позиция № 3 – „Доставка на разнообразни канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30199200, 22850000, 30192000, 30197620, 30197630, 30197642, 30197600, 30237320, 30237380

Описание:

Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички
Класьори и аксесоари за тях
Принадлежности за офиса
Хартия за писане
Хартия за печатане
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Третирана хартия и картон
Дискети
CD-ROM дискове

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

В Техническата спецификация от документацията за участие е посочено прогнозното количество на потреблението на канцеларски материали от Технически университет-София за една календарна година по отделни видове артикули. Посочените стойности могат да варират за съответните години от периода на действие на Рамковите споразумения.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие в процедурата в размер на 1000 лв. под форма на банкова гаранция съгласно образеца от документацията или депозит по следната банкова сметка на Технически университет-София: Българска народна банка - ЦУ - София, SWIFT (BIC): BNBGBGSD, банкова сметка (IBAN) в лева: BG80 BNBG 9661 3300 1036 01. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по поръчка № ....», като се посочва номера на Решението за откриване на процедурата, което е приложено в настоящата документация. Гаранцията за изпълнение на всеки договор, сключен по Рамковото споразумение, се определя от Възложителя съгласно условията, описани в проекта на Рамково споразумение от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането и плащането ще се извършва със бюджетни средства на Технически университет-София и неговите поделения.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не се изисква.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност; Удостоверение за актуална съдебна регистрация; Декларации по чл.47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП; Документ за закупена документация за участие; списък на подизпълнителите (ако има предложени такива) и документи за тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - заверено копие от годишния баланс и финансов отчет за последните два приключени счетоводни периода (2007 и 2006г);
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - декларация-списък на основните договори за доставки на стоки, аналогични на посочените в Техническата спецификация на съответната обособена позиция, за която се подава офертата, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - образци и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, съгласно приложен към Техническата спецификация списък;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да има успешно изпълнени договори по предмета на всяка от обособените позиции, за които представя оферта.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 720 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се закупи от стая 1341, уч. бл.1, ет.3 на ТУ-София, всеки работен ден от 10.00 до 12.00 и от 14.00 до 16.00 часа в срок до 04.02.2009 г. включително. Цена на документацията е 720 (седемстотин и двадесет) лева с ДДС, платими в брой в касата на ТУ-София. В документа за внасяне на сумата да се посочи вида и предмета на поръчката, за която се внася сумата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала на академичния съвет, уч.бл.1, ет.2, ТУ-София, гр.София,бул."Кл.Охридски" № 8

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на участниците в процедурата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Възложителят изисква представянето на мостри на определени канцеларски материали по списък, приложен към Техническата спецификация от настоящата документация. Комисията, която ще бъде назначена за разглеждане, оценяване и класиране на офертите, ще има право по всяко време да изисква допълнително мостри от определени продукти. 2. Сключваните въз основа на Рамковите споразумения конкретни договори за доставка на канцераски материали, се предвижда да бъдат с продължителност най-малко три месеца, като Изпълнителят доставя видовете материали включени в договора с количество, съобразно определеното в заявките от Възложителя и неговите поделения в периода на действие на договора. Документацията на процедурата ще бъде публикувана на страницата на ТУ-София - www.tu-sofia.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18 София 1000, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18 София 1000, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: „Доставка на канцеларска хартия за ТУ - София и неговите поделения”
1) Кратко описание

Доставка на канцеларска хартия за ТУ - София съгласно техническата спецификация от документацията за участие. При производството й не трябва да са ползвани резиклирани материали.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197620, 30197630, 30197642

Описание:

Хартия за писане
Хартия за печатане
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия

3) Количество или обем

Съгласно посочените в Техническата спецификация ориентировъчни годишни количества.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доставките следва да се извършват в градовете: София, Пловдив, Сливен, Правец, Созопол и в местността Семково на 18 км от гр.Белица.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: „Доставка на магнитни носители за ТУ-София и неговите поделения”
1) Кратко описание

Доставка на магнитни носители за ТУ-София и неговите поделения.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30237320, 30237380

Описание:

Дискети
CD-ROM дискове

3) Количество или обем

Съгласно посочените в Техническата спецификация ориентировъчни годишни количества.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доставките следва да се извършват в градовете: София, Пловдив, Сливен, Правец, Созопол и в местността Семково на 18 км от гр.Белица..


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: „Доставка на разнообразни канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”
1) Кратко описание

Доставка на разнообразни канцеларски материали за ТУ-София, включващи различни видове класьори,папки, пишещи средства, принадлежности за бюро, бланки на документи и др.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197600, 30199200, 22850000, 30192000

Описание:

Третирана хартия и картон
Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички
Класьори и аксесоари за тях
Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

Съгласно посочените в Техническата спецификация очаквани годишни количества по видове артикули.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Доставките следва да се извършват в градовете: София, Пловдив, Сливен, Правец, Созопол и в местността Семково на 18 км от гр.Белица..