I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Държавно Горско Стопанство Павел баня, гр. Павел баня, ул. "Ген. Столетов" № 14, ет.3, За: инж. Кънчо Курумилев, България 6155, Павел баня, Тел.: 088 320907, E-mail: dlpavel_bania@dag.bg, Факс: 04361 3167
Място/места за контакт: инж. Кънчо Курумилев
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Услуга по извършване на сеч и извоз до временен склад на прогнозно количество дървесна по сортименти в отдели: 386 в; 387 в; 391 е на ДГС Павел баня - обект № 91106
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
Територията на ДГС Павел баня
Код NUTS:
BG344
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Услуга по извършване на сеч и извоз до временен склад на прогнозно количество дървесна по сортименти в отдели: 386 в; 387 в; 391 е на ДГС Павел баня - обект № 91106
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77211400
Описание:
Услуги по сеч на дървета
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Цялото количество маркирана дървесина съгласно част от документацията
Прогнозна стойност без ДДС
35105 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие в процедурата - 300 лв
гаранция за изпълнение на договора - 1000 лв
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
съобразно клаузите на договора
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Да притежава собствена или наета тежка верижна техника (булдозер) за ремонт, поддърване и изграждане на временни горски пътища и др.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа:
1. удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност;
2. Доказателства за икономически възможности - копие от годишна данъчна декларация за 2007 г.; технически възможности - собствена или наета тежка верижна техника (булдозер) за ремонт, поддърване и изграждане на временни горски пътища и др.
3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП;
4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;
5. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители;
6. Срок за изпълнение на поръчката;
7. Предлагана цена;
8. срок на валидност на офертата;
9. Документ за внесена гаранция за участие, когато такава се изисква съгласно обявлението;
10. Лиценз за извършване на дейности по добив на дървесина в горите по реда на ЗГ и ППЗГ; трудов договор на нает лицензиран лесовъд
11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
* Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1, 3 и 4 се представят за всеки от тях.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишна данъчна декларация за 2007 г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за техническите възможности - собствена или наета тежка верижна техника (булдозер) за ремонт, поддърване и изграждане на временни горски пътища и др.
Минимални изисквания:
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
лиценз за извършване на дейности по добив на дървесина в горите съгласно ЗГ и ППЗГ; трудов договор на нает лицензиран лесовъд
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/01/2009 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
в брой в касата на ДГС или по посочена в документацията сметка
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.01.2009 г. Час: 12:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място
ДГС Павел баня, гр. Павел баня, ул."Ген. Столетов" № 14, ет. 3
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управители или собственици на фирми или упълномощени от тях лица
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 988407, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
ДГС Павел баня, Павел баня, ул. "Ген. Столетов" № 14, България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3167, E-mail: dlpavel_bania@dag.bg, Факс: 04361 3167
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление