Версия за печат

00377-2008-0019


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-vt.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хлораторни апарати и дозиращи помпи за нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, по обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складовата база на "В и К Йовковци" ООД, Централен склад - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хлораторни апарати и дозиращи помпи за текущата дейност на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, групирани по видове в обособени позиции, както следва: І-ва позиция: Хлораторни апарати и ІІ-ра позиция: Дозиращи помпи, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението и документацията за участие в процедурата. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, в съответствие с предложената оферта франко складовата база на Възложителя. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на хлораторните апарати и дозиращите помпи по видове и по отделни обособени позиции от предмета на обществената поръчка за едногодишен период, необходими за обезпечаване производствената дейност на Дружеството. Количествата на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора. Изпълнението на поръчката е за срок от 1 (една) календарна година, считано от датата на сключване на договора. Всеки Участник може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка в зависимост от собствените предпочитания и възможности за посочените обособени позиции в предмета на поръчката. Участниците могат да подават оферти само за една, или за всички обособени позиции от предмета на обществената поръчка. Всеки Участник в процедурата има право да представи само една оферта. Не се приемат варианти.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42993100, 42122230

Описание:

Хлоратори
Дозиращи помпи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозни количества за необходимите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, видове и количества за доставка на хлораторни апарати и дозиращи помпи по отделни обособени позиции от предмета на обществената поръчка за едногодишен период, подробно са описани в техническата спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата; количествата на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора. Информация за всяка една от обособените позиции от предмета на обществената поръчка съгласно Приложение Б.

Прогнозна стойност без ДДС
93400 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 800 (осемстотин) лв., представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя IBAN: BG17UNCR75271040015022, BIC: UNCRBGSF при "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" АД, клон Велико Търново, или в касата на "В и К Йовковци" ООД, или банкова гаранция; 2. Гаранция за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от прогнозната стойност на договора. 3. Гаранциите се задържат или освобождават, съгласно условията посочени в документацията за участие и в договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Всички плащания се извършват в левове по банков път срещу издадена фактура за доставените изделия и тяхната стойност, оформена съобразно изискванията на закона и приложен към нея приемателно-предавателен протокол в съответствие с предложената от Участника оферта; фактурата се издава за всяка доставка. В офертата си Участниците трябва да предложат срок за разсрочено плащане в календарни дни след издаване на фактура за доставените изделия. Плащането на заявените от Купувача изделия се извършва по цени съгласно ценовата оферта за участие в процедурата на определения за Изпълнител на обществената поръчка участник.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците да представят: 1. Документ за съдебна регистрация на Участника или еквивалентен документ, издаден от търговския регистър към Агенцията по вписванията, когато е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; 2. Документи за регистрация - ЕИК (Регистрация по БУЛСТАТ), данъчна и по ЗДДС; 3. Удостоверение за актуално съдебно състояние на Участника, издадено от съответния компетентен съд най-рано един месец преди датата, обявена за краен срок за представяне на офертите, в съответствие с чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, или удостоверение от търговския регистър към Агенцията по вписванията; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие. Изискванията към Участниците подробно са описани в документацията за участие в процедурата, разработена от Възложителя. Участник, който представи оферта, която не отговаря на ЗОП, ППЗОП, НВМОП и на т. 8.5 от Условията за участие и провеждане на открит конкурс по НВМОП в документацията, както и при несъответствие с техническата спецификация към документацията, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка Участник, който не докаже отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от Счетоводния баланс на предприятието към 31.12.2007 г. и Отчета за приходите и разходите за 2007 г.; 2. Справка за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години (2006, 2007 и 2008 г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, свързани с обекта на поръчката, изпълнени през последните три години (2006, 2007 и 2008 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството; 3. Описание на техническите характеристики и фотографски снимки на изделията, които са предмет на поръчката и ще се доставят; 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на изделията, които са предмет на поръчката със съответните спецификации или стандарти; 5. Декларация за наличие на складова база и транспорт за срочна доставка на заявените количества изделия от предмета на поръчката, като посочи и дали са собствени или наети; 6. Документи, доказващи, качеството на предлаганите хлораторни апарати и/или дозиращи помпи, които ако са на чужд език задължително се придружават с превод на български език - сертификат за качество и сертификат за произход на изделията от производителя; 7. Гаранционен срок на производителя; 8. До участие в процедурата се допускат производители, преки вносители или оторизирани дистрибутори на производителя, както и фирми, притежаващи договор с производителя за дистрибуция и продажба на стоките, обект на поръчката, със срок не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертите, може да се получи всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. в административната сграда на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, отдел "Договори и тръжна документация" , стая 306, срещу представяне на документ за платени 120 лв. (с ДДС) в касата на Възложителя или по банковата му сметка. Документацията може да се получи и чрез куриерска фирма за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Административната сграда на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № ОП-33/15.12.2008 г. на Управителя на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Изпълнението на обществената поръчка да бъде в съответствие с изискванията на действащите в Република България стандарти и клаузите на подписания между страните договор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 120, ал. 2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: І-ва позиция: Хлораторни апарати
1) Кратко описание

Доставка на вакуумни хлораторни апарати с комплектовка за нуждите на водоснабдителните системи с цел надеждно и качествено обеззаразяване на подаваната питейна вода на територията, обслужвана от "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата. Вакуумен хлораторен апарат с комплектовка - монтаж директно върху бутилката; стандартен ежектор за максимално налягане 10 атм.; нагнетателна линия-шлаух с дължина 5 м; окомплектован с всичко, което е необходимо за нормална и безаварийна работа на хлораторния апарат.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42993100

Описание:

Хлоратори

3) Количество или обем

Общо количество - 21 бр., в т.ч. по видове: разход на хлор/час - от 0 до 80 гр. на час - 12 бр.; от 0 до 100 гр. на час - 8 бр.; от 0 до 10 кг на час - 1 бр.; посочените количества са ориентировъчни годишни потребности. Количеството на хлораторните апарати по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: ІІ-ра позиция: Дозиращи помпи
1) Кратко описание

Доставка на дозиращи помпи с комплектовка за нуждите на водоснабдителните системи с цел надеждно и качествено обеззаразяване на подаваната питейна вода на територията, обслужвана от "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата. Дозираща помпа за натриев хипохлорид - монтирана на резервоар 50 или 60 л; без електронен дисплей; с ръчно настройване на дозирания дебит; смукателна линия съобразена с големината на бидона; нагнетателна линия с дължина 5 м; за максимално налягане 10 атм.; окомплектована с всичко, което е необходимо за нормална и безаварийна работа на помпата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42122230

Описание:

Дозиращи помпи

3) Количество или обем

Общо количество - 21 бр. в т.ч. по видове: разход на натриев хипохлорид - от 0 до 0,500 литра на час - 10 бр.; от 0 до 1 литър на час - 10 бр.; от 0 до 6 литра на час - 1 бр.; бидон с вместимост 50 или 60 л - 21 бр.; посочените количества са ориентировъчни годишни потребности. Количеството на дозиращите помпи по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12