I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Водоснабдяване и канализация" ООД гр. Враца, гр. Враца, ул. "Ал. Стамболийски"№2, За: Ана Ангелова, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 669843, E-mail: vik_vratza@abv.bg, Факс: 092 660977
Място/места за контакт: Ана Ангелова
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на оборудване за видеонаблюдение на обекти собственост на "В и К" ООД гр. Враца
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Враца
Код NUTS:
BG313
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на оборудване за видеонаблюдение на обекти собственост на "В и К" ООД гр. Враца
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
32323500, 35125300
Описание:
Система за видеонаблюдение
Охранителни видеокамери
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно заявките на Възложителя
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в откритя конкурс по НВМОП се определя по реда на чл. 26, ал.2 от НВМОП и е в размер на 350 лв, платима по банков път по банковата сметка на дружеството в "Си банк" АД клон Враца IBAN BG58BUIB78901013003316, BIC BUIBBGSF, или платима в касата на Дружеството в гр. Враца, ул. "Ал. Стамболийски" №2, стая 304. Гаранцията за изпълнение се определя по реда на чл. 26, ал.3 от НВМОП.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Съобразно договореното между страните.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Съобразно зададените изисквания в тръжната документация на Възложителя
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копия от следните документи: решение за съдебна регистрация (съответно удостоверение от Агенция по вписванията за регистация в търговския регистър); удостоверение за актуално състояние издадено не по- късно от 2 месеца, преди датата за отваряне на предложенията; копие от БУЛСТАТ/ЕИК; декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП от управителните и представителните органи на участниците членовете на управителните органи на участника, а в случай, че има членове юридически лица – от представителя на юридическото лице в съответния орган, включително да бъдат представени и всички др.документи посочени в тръжната документация.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация за реализиран оборот за 2007 г.
Декларация с информация за всички сключени от участника договори с подобен предмет за 2005,2006 и 2007 г.
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал печалба за 2007 г., в подкрепа на това да представи баланс и отчет за приходи и разходи за 2007 г.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Посочени в докуметацията по спецификация
Минимални изисквания: Сертификати за качество
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/01/2009 00:00 Час: 10:00
Условия и начин на плащане
гр. Враца, ул. "Ал. Стамболийски" №2, стая 103 или платими по банков път по банковата сметка на Възложителя: в "Си банк" АД клон Враца IBAN BG58BUIB78901013003316, BIC BUIBBGSF. Цената е с начислен ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2009 г. Час: 10:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място
гр. Враца, ул. "Ал. Стамболийски" №2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представители на участниците в процедурата, надлежно упълномощени.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление