Версия за печат

00606-2008-0051


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул."Прилеп" №33, За: Милен Панайотов - ръководител "МР и СС", България 9010, Варна, Тел.: 052 509999, E-mail: vikvarna@abv.com, Факс: 052 740031

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Водоснабдяване и канализация" ООД, ул."Прилеп" №33, Централно управление, Деловодство, За: Комисия за разглеждане и оценка на оферти относно малка обществена поръчка "....................", България 9010, Варна, Тел.: 052 509999, Факс: 052 740031

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на крепежни елементи, електроди и абразивни дискове.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на крепежни елементи, електроди и абрацивни дискове, с технически данни, описани в документацията за участие в процедурата. Срок на договора - една година считано от датата на неговото подписване. Доставките ще се извършват регулярно през годината, след предварителна писмена заявка, франко склада на възложителя. Плащане - отложено, по банков път.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44531700, 44532200, 44532100, 14811300, 31711140

Описание:

Железни или стоманени изделия с резба
Шайби
Нитове
Шлифовъчни дискове
Електроди

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Очаквана стойност на поръчката - 60 000лв без ДДС, за целия едногодишен срок на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в размер на 500лв. Участникът, определен за изпълнител, представя при сключването на договора гаранция за изпълнение в размер на 3% от общата му стойност, която се освобождава след изпълнение на договора. Гаранциите се представят като парична сума, преведена по банков път или банкова гаранция. Сметка, по която участниците могат да внасят гаранцията за участие и изпълнение: IBAN-BG42BUIB-78981081440107; BIC-BUIBBGSF; в ТБ "СИБАНК" АД - клон Варна

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане - в лева, отложено по банков път; Плащането се извършва по банков път по сметка на изпълнителя с отложено плащане, съгласно предложението на определения за изпълнител на поръчката участник; При доставка се подписва двустранен протокол от представители на възложителя и изпълнителя, съгласно който се изготвя фактура;

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците представят ценово предложение в лева, без ДДС, за пълната номенклатура изделия по приложения опис към документацията за участие в процедурата, посочват срок за доставка и срок за отложено плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.13 НВМОП; 1. Документ за гаранция за участие; 2. Документ за закупена документация за участие в процедурата; 3. Удостоверение за актуално състояние (от съответния окръжен съд) или удостоверение (от Агенцията по вписванията - при пререгистрация), издадено най-рано през месеца, предхождащ обявлението - копие, заверено от участника; 4. Регистрация БУЛСТАТ - копие, заверено от участника /в случай, че участникът не е пререгистриран/; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП /по образец/; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП /по образец/; 7. Декларация за използване на подизпълнител /по образец/. В случай че участникът предвижда участие на подизпълнител, се представят документи на подизпълнителя по т.3, т.5 и т.6 описани в раздел III.2.1; 8.Списък на документите в офертата-подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50, ал.1, т.2 ЗОП, участниците представят годишния финансов отчет за предходната година или някой от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник трябва да представи : 1. Доказателство, че са производител, вносител или оторизиран дистрибутор на стоките - предмет на поръчката; 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълненине /референции/; 3. Сертификат за произход, сертификат за качество на изделията, съгласно стандарт БДС, ISO.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №243/1 от 15.12.2008г на управителя на "В и К - Варна" ООД за откриване на процедурата.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията за участие е без ДДС. Документи за участие в конкурса се получават от деловодството на "В и К"ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер, срещу представен платежен документ. Плащането се извършва на касата на "В и К" ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер или по банков път по сметка на възложителя IBAN-BG42BUIB-78981081440107; BIC-BUIBBGSF; в ТБ "СИБАНК" АД - клон Варна. Комплекта офертни документи може да бъде получен чрез куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложено копие на платежен документ за преведена сума за документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.01.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

административна сграда на "В и К - Варна"ООД, гр.Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ, зала "Колегиум"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участници в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ