Версия за печат

00983-2008-0012


Информация за сключен договор

BG-Варна: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" № 55, За: Христо Петров Христов, България 9002, Варна, Тел.: 052 650054, Факс: 052 650019

Място/места за контакт: Христо Петров Христов
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Инженеринг (Проектиране, изграждане, оборудване и обзавеждане) на обект Факултет по фармация при Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" - гр. Варна.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: бул. "Цар Освободител" № 76 В
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Да се изпълни инженеринг - проектиране, изграждане, оборудване и обзавеждане и да се предаде в завършен, обзаведен и оборудван вид сграда, предназначена за факултет по фармация при Медицински университет - гр. Варна, разположена в УПИ IX кв. 995 по плана на 5 подрайон гр. Варна в двора на Медицински колеж при Медицински университет гр. Варна.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

45214400, 71000000, 33000000, 39000000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на университети
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
7949800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 0.40
Показател: Концепция за проектиране; тежест: 0.30
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 0.15
Показател: Авансово плащане; тежест: 0.15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00983-2008-0012

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 12/S - от 28.08.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:Инженеринг (Проектиране, изграждане, оборудване и обзавеждане) на обект Факултет по фармация при Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов" - гр. Варна.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

12.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Консорциум Вива Строй" ООД, ж.к. Чайка, № 98, България 9000, Варна, Тел.: 0885 510242

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7949800 BGN без ДДС
В брой месеци: 14
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9881221

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка