Версия за печат

00833-2008-0008


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Висш Съдебен Съвет, ул. Съборна № 9, За: Ана Топалова, България 1000, София, Тел.: 02 9304943, E-mail: anatopalova@abv.bg, Факс: 02 9807632

Място/места за контакт: Висш Съдебен съвет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vss.justice.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Създаване на специализиран софтуер за мониторинг и контрол на дейността на вещите лица, внедряване и обучение

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: Република България-Седалището и адреса на управление на Висшия съдебен съвет – гр. София, бул. «Съборна» № 9 и адресите на всички посочени в проекта целеви групи – съдилища и прокуратури, както следва: Върховен касационен съд, Върховен административен съд, 5 апелативни съдилища, 28 окръжни съдилища, 28 административни съдилища, 112 районни съдилища, 5 апелативни прокуратури, 28 окръжни прокуратури, 112 районни прокуратури на територията на Република България.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на настоящата поръчка е създаване и внедряване на специализиран софтуер за мониторинг и контрол на дейността на вещите лица, даващ възможност за систематизирана и актуална информация за наличността, специалността и дейността на вещите лица, извършените съдебни експертизи и резултатите от тях, както и провеждане на обучения за работа с него.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

до 540 933 лв.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

04.03.2009 г. 

Завършване

25.09.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на Висшия съдебен съвет или платена в касата на Висшия съдебен съвет към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя /Приложение № 5/, съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Размерът на гаранцията за участие е 2 000 /две хиляди/ лева. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на Висшия съдебен съвет или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя, съгласно приложения в документацията образец /Приложение № 12/. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 2 (два) на сто от стойността на обществената поръчка. 2.2. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІІІ, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2.6. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на франция за участие/ гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Висш съдебен съвет Банка: БНБ – ЦУ, Р.България IBAN BG60BNBG96613300173801 BIC: BNBG BGSD

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане и основно (междинно) плащане / на четири етапа/ на дължимата сума. Сумата на авансовото плащане се приспада от всяко едно от плащанията на приключен етап в следното съотношение : • 25 % от авансовото плащане при приключване на Етап 1. • 25 % от авансовото плащане при приключване на Етап 2. • 25 % от авансовото плащане при приключване на Етап 3. • 25 % от авансовото плащане при приключване на Етап 4.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. -Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност (в заверени от участника копия). Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод Документ за учредяване, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. -Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. -Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. -Декларация по чл.47, ал. 1 от ЗОП. -Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП. -Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП. -Декларация за запознаване с условията на поръчката. -Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка под форма на банкова гаранция или парична сума в лева – в брой, внесени в касата на ВСС или по следната сметка на Висшия съдебен съвет: Банка: БНБ – ЦУ, Р.България IBAN : BG60BNBG96613300173801 BIC : BNBG BGSD В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по поръчка с предмет: „СЪЗДАВАНЕ НА СПЕЦИАЛИЗИРАН СОФТУЕР ЗА МОНИТОРИНГ И КОНТРОЛ НА ДЕЙНОСТТА НА ВЕЩИТЕ ЛИЦА, ВНЕДРЯВАНЕ И ОБУЧЕНИЕ” Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в процедура (Приложение 5). Валидността на гаранцията за участие следва да бъде една година след влизането й в сила. -Документ за закупена документация за участие – Цената на документацията е 100 (сто) лева и се заплаща на място в касата на ВСС или по банков път по сметка на ВСС в БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА – ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ, IBAN BG60BNBG96613300173801, BIC код на БНБ BNBG BGSD. На платежното нареждане следва да бъде посочено изрично, че таксата се заплаща за закупуване на документация за участие в процедура по ЗОП на ВСС; -Декларация по образец (Приложение 6), че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител -Декларация по образец за приемане клаузите на проекта на договора (Приложение 7). -Проект на договор (Приложение 8) – с попълнени административни данни на участника, парафиран и подпечатан от участника (БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -Отчет за проходи и разходи и годишен баланс за 2005, 2006 и 2007 г., оформени съгласно Закона за счетоводството, или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата, на която участникът е учреден и е започнал дейността си и информация (счетоводна справка) за оборота от 01.01.2008 до 31.12.2008 г. - Информация (счетоводна справка) по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчка за 2005, 2006 и 2007 г. и до 31.12.2008 год. ИЛИ (при условията на Раздел ІV, т. 1 от настоящите Условия и указания за участие) Информация за най-малко 3 (три) изпълнени договора за предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката, с обща стойност на договорите не по-малко от 4 000 000 (четири милиона) лева без ДДС.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: В процедурата могат да участват лица, чийто общ оборот за 2005, 2006 и 2007 г. и до 31.12.2008 год. е не по-малко от 8 000 000 (осем милиона) лева без ДДС, от които най-малко 4 000 000 (четири милиона) лева без ДДС да са от дейности, сходни с предмета на поръчка. Под дейности сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги свързани с разработка, внедряване и поддръжка на софтуер. Тези изисквания могат да бъдат изпълнявани заедно или поотделно в рамките на един или на повече от един договор. В случаите, когато участникът е новоучреден или е започнал да развива дейност, сходна с предмета на поръчката след 2006 г. или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи информация за най-малко 3 (три) изпълнени договора за услуги, сходни с предмета на поръчката (в публичния или частния сектор), с обща стойност на договорите не по-малко от 4 000 000 (четири милиона) лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък–Декларация (свободен текст), съдържащ основните договори (с предмет, сходен с предмета на поръчката) изпълнени от участника през 2005 г. и 2006 г, .2007 г. и 2008 г., с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите. Препоръки за добро изпълнение на договорите, издадени от клиентите. - Справка за реализираните проекти, придружени с договори, приемо-предавателни протоколи и референции за доказване на брой информационни системи за държавната, общинската администрация и съдебната система, завършени през последните седем години; - Сертификат на участника за система за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалентен; - Участникът следва да представи списък на персонала, отговорен за изпълнението на поръчката, включващ всички ключови и неключови експерти, като приложи за всеки един от тях трудов или граждански договор; - Работни биографии (професионална биография на експертите по образец – (Приложение 14) на всеки от ключовите (минимум 5 експерти) и изискуемите неключови експерти (минимум 7 експерти), които доказват искания опит, с които всеки от експертите декларира верността на описания опит и умения, както и че е на разположение за целия период на проекта. Фактите от професионалната биография трябва да са удостоверени с договори и копие от трудовата книжка, препоръки. - Участникът трябва да представи дипломи и сертификати, доказващи изискуемото образование и квалификация. Участникът следва да представи всички документи, дипломи, сертификати и др., удостоверяващи условията, на които ключовите и неключовите експерти следва да отговарят, които условия са посочени в „Изисквания за управление на проекта”, неразделна част от настоящата документация. - Декларация от участника (свободен текст), че поема да извършва офис осигуряване на дейностите, свързани с изпълнение на поръчката съгласно т. 3.10.7. от „Изисквания към управление на проекта”, на територията на гр. София, с посочване на неговия/техните адрес/и.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - В процедурата могат да участват лица, които за 2005, 2006, 2007 и 2008 год. имат изпълнен най-малко 1 договор с предмет, сходен с предмета на поръчката на стойност, не по-малка от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева) без ДДС. Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за услуги свързани с разработка на софтуер: разработка и внедряване на уеб базирани приложения, обектно ориентирано програмиране бизнес и системен анализ и дизайн в публичния сектор – в съдебната система, държавната или общинската администрация. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат отчитани. - Наличие на минимум 5 информационни системи за съдебната система, държавната и общинската администрация, завършени през последните седем години, доказва се със справка за реализираните проекти, придружени с договори, приемо-предавателни протоколи и референции. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат отчитани. - да притежава внедрена система за качество във фирмата на кандидата, сертифицирана съгласно ISO 9001:2000, като системата за качество задължително трябва да включва и проектиране, разработка и внедряване на софтуер, което се доказва с обхвата на сертификата и приетите процедури от наръчника по качество на компанията. - Наличие на ключов експерт – ръководител на проект, който отговаря на изискванията, посочени в Приложение № 15 „Техническа спецификация”. - Наличие на ключов експерт – ръководител на правен екип, който отговаря на изискванията, посочени в Приложение № 15 „Техническа спецификация”. -Наличие на ключов експерт – главен програмист (системен аналитик), който отговаря на изискванията, посочени в Приложение № 15 „Техническа спецификация”. - Наличие на ключов експерт – програмист бази от данни, който отговаря на изискванията, посочени в Приложение № 15 „Техническа спецификация”. .Наличие на ключов експерт – координатор обучение, който отговаря на изискванията, посочени в Приложение № 15 „Техническа спецификация”. - Наличие на поне един експерт, които притежава сертификат за вътрешни одитори на системи за управление на информационна сигурност спрямо изискванията на ISO 27001:2005. - Наличие на най-малко 4 програмисти и на 2 експерти за осигуряване на качеството, които отговаря на изискванията, посочени в Приложение № 15 „Техническа спецификация”. Ако участникът е обединение на повече от едно лице, то минималните изисквания, с изключение на тези за ключовите и другите експерти, трябва да се покриват от водещия партньор. Ако ще бъдат ползвани подизпълнители, то минималните изисквания трябва да се покриват от основния участник. - Участник, който не представи който и да било от изисканите в т. 1 и 2 документи, се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документ за закупена документация за участие – Цената на документацията е 100 (сто) лева и се заплаща на място в касата на ВСС или по банков път по сметка на ВСС в БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА – ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ, IBAN BG60BNBG96613300173801, BIC код на БНБ BNBG BGSD. На платежното нареждане следва да бъде посочено изрично, че таксата се заплаща за закупуване на документация за участие в процедура по ЗОП на ВСС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29/01/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30/01/2009 00:00 Час: 10:30
Място

ул. Съборна № 9, Сградата на Висшия съдебен съвет, гр София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

ПРОЕКТЪТ СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА “АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ”, СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЧРЕЗ ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита от конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ