Версия за печат

00797-2008-0096


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ул. "Александровска" № 26: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: арх. Д. Евгениева; А.Панайотова, Р България 8000, ул. "Александровска" № 26, Тел.: 056 907281, Факс: 056 860912

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: арх. Д. Евгениева; А. Панайотова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907281, Факс: 056 860912

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: арх. Д. Евгениева; А. Панайотова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907281, Факс: 056 860912

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: арх. Д. Евгениева; А. Панайотова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907281, Факс: 056 860912

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране на обекти, по позиции, както следва: 1. ПУП – ПРЗ, ПИ 000333, местност „Вая Кайряк”, гр. Българово; 2. ПУП – ПРЗ, кв. 41, 42, 43, 44, ПЗ „Север”, гр. Бургас”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Проектиране на обекти, по позиции, както следва: 1. ПУП – ПРЗ, ПИ 000333, местност „Вая Кайряк”, гр. Българово; 2. ПУП – ПРЗ, кв. 41, 42, 43, 44, ПЗ „Север”, гр. Бургас”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 400,00 лв. (четиристотин лева) за всяка позиция поотделно. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Бургас, №BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия и размер на гаранция за изпълнение на договора: Кандидатът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора, за всяка позиция поотделно. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от датата на сключване на договора до 15 дни след крайния срок за изпълнение на договора или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Бургас, №BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката се извършва със средства от бюджета на община Бургас.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника, когато е юридическо лице, или документ за самоличност, когато е физическо лице - заверено фотокопие с подпис и печат на участника; Чуждестранните лица представят удостоверение за регистрация, издадено от компетентен орган съгласно националния им закон, или декларация, ако не се предвижда издаване на такова удостоверение - легализиран превод на указаните документи. 2. Оригинал (нотариално заверено копие) от Удостоверение за актуално състояние /издадено от компетентен съд до три месеца преди датата на разглеждане на офертите/. В случай, че е извършена пререгистрация на търговеца по реда и условията на Закона за търговския регистър се представя оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение, издадено от съответната служба по вписвания, представляващо Приложение No 2 към чл. 13, т. 2 от Тарифа за държавните такси, събирани от Агенцията по вписванията, обн. ДВ., бр. 94 от 25.11.2005 г. Чуждестранните лица представят легализиран превод на еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 3. Декларация за отсъствия на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 от ЗОП; 4. Декларация за отсъствия на обстоятелствата по чл.47, ал. 2 от ЗОП; 5. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 5 от ЗОП; 6. Заверено от участника копие за регистрация по БУЛСТАТ или Идентификационен код за ЕТ и юридически лица или съответния документ, съгласно националното законодателство, ако съществува такъв.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно: 1. Копие на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три отчетни години, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, заверен съласно Закона за счетоводството. 2. Копие от застраховка за професионална отговорност на участника съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 3. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота на услугите, сходни с предмета на поръчката за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: ъгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т. 1, 4, 6, и 7 от ЗОП, а именно: 1. Декларация, съдържаща списък с изпълнени основни договори, сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите. За сходни с предмета на поръчката се считат услуги, свързани с градоустройствени разработки и консултантски дейности в областта на устройственото планиране и инвестиционно проектиране. 2. Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за изработване на устройствени схеми и планове, включително стойностите, датите и получателите 3. Препоръки за добро изпълнение на договори, сходни с предмета на поръчката от предишни възложители; 4. Списък, съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката, вкл. трудовия стаж, професионалната квалификация на лицата, които ще участват при изпълнение на поръчката и придружен с професионални автобиографии; 5. Списък на правоспособните проектанти, придружен със съответните удостоверения за правоспособност и копия от трудова книжка; 6. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и на ръководните му служители, или на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата (копия от дипломи, удостоверения, завършени курсове за квалификация, сертификати и др.); 7. Документи, удостоверяващи членство на кандидата в браншови и професионални организации; 8. Надлежни доказателства, удостоверяващи, че участника разполага с лицензиран софтуер, необходим за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, Закон за опазване на околната среда, Закон за устройство на територията

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26; всеки работен ден от 10:00 до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 100,00 лв. (двеста лева) без вкл. ДДС в касата на общината или по банкова сметка на община Бургас (след справка със счетоводството).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие по електронен път на интернет адреса на Възложителя: www.burgas@bg в раздел "Обществени поръчки".Обявлението и документацията за участие са одобрени от Зам-.кмета на Община Бургас.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Виноша" № 18, Р България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: „Проектиране на обекти, по позиции, както следва:
1) Кратко описание

„Проектиране на обекти, по позиции, както следва: 1. ПУП – ПРЗ, ПИ 000333, местност „Вая Кайряк”, гр. Българово; 2. ПУП – ПРЗ, кв. 41, 42, 43, 44, ПЗ „Север”, гр. Бургас”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 2 / Наименование: „Проектиране на обекти, по позиции, както следва:2. ПУП – ПРЗ, кв. 41, 42, 43, 44, ПЗ „Север”, гр. Бургас”
1) Кратко описание

„Проектиране на обекти, по позиции, както следва: 1. ПУП – ПРЗ, ПИ 000333, местност „Вая Кайряк”, гр. Българово; 2. ПУП – ПРЗ, кв. 41, 42, 43, 44, ПЗ „Север”, гр. Бургас”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение