Версия за печат

00797-2008-0097


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Бургас: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: А Панайотова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907287, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: М Петкова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строителство на временен път за обслужване на селищно образувание „Батака”, отклонение от общински път ІV- 79066 „Бургас – Твърдица, по одобрен технически и работен инвестиционен проект”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Строителство на временен път за обслужване на селищно образувание „Батака”, отклонение от общински път ІV- 79066 „Бургас – Твърдица, по одобрен технически и работен инвестиционен проект”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия на гаранцията за участие в процедурата - парична сума в размер на 2 000,00 лв. (две хиляди лева), Паричната сума да се внесе по банкова сметка на Община Бургас, IBAN BG 89 SOMB 91303323996501, BIC SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас, или представена, като банкова гаранция за същия размер. В случаите, когато е представена банкова гаранция, същата да е със срок на действие до изтичане валидността на съответната оферта. С договора за банковата гаранция изрично да бъде договорено, че възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата си по нея в хипотезите на чл. 61, ал. 1, т. 1 и/или т. 3 от ЗОП. В случай, че определеният аз изипълнител кандидат откаже да сключи договор, Възложителят задържа гаранцията за участие в процедурата. Гаранциите за участие в процедурата да се освобождават при условията на чл. 28 и чл. 29 от НВМОП. Размер на гаранцията за изпъление на поръчката е 5 % (пет процента) от стойността на обществената поръчка. Паричната сума да се внесе по банкова сметка на Община Бургас №BG 89 SOMB 91303323996501, BIC- SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или да се представи като банкова гаранция, валидна до изтичане срока на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение да се представи при подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се извършва с бюджетни средства и/или с други средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП, описани в документацията за участие; за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и 3 и ал.5 от ЗОП, се отнасят и за управителите /когато управителните органи на участника са еднолични/ или за членовете на управителните органи на участника /когато управителните органи на участниците са колегиални/, а в случай че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган. Документи - Копие от решението за съдебна регистрация на участника по Търговския закон (първоначално решение за съдебна регистрация, както и последващите съдебни решения за вписване на промени по фирменото дело); копие от данъчна регистрация и регистрация БУЛСТАТ; Удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване не по-рано от 31.10.2008 г.; Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно: 1. Копие на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три отчетни години, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, заверен съласно Закона за счетоводството. 2. Копие от застраховка за професионална отговорност на участника съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т. 2, 7, 8, 9 и 10 от ЗОП, а именно: 1. Списък на основните договори с подобен предмет, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството; 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката; 4. Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителните работи. 5. Декларация, че при изпълнението на договора участникът ще представя изискващите се документи съгласно Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
400 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26; всеки работен ден от 10:00 до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 400.00 лв. без вкл. ДДС в касата на общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/01/2009 00:00 Час: 13:30
Място

сградата на община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите или упълномощени от тях представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие по електронен път на интернет адреса на Възложителя: www.burgas@bg в раздел "Обществени поръчки".Обявлението и документацията за участие са одобрени от Зам-.кмета на Община Бургас.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ