Версия за печат

01273-2008-0004


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община-район "Средец", ул. "Леге" № 6, За: Мария Ачкова, България 1040, София, Тел.: 02 9877811, E-mail: info@sredec-sofia.org, Факс: 02 9861837

Място/места за контакт: СО район Средец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sredec-sofia.org/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на ремонтни дейности в 38-мо ОУ и 12-то СОУ с две обособени позиции: 1. Подмяна на дограма - в 38-мо ОУ - 2. Ремонт на ученически стол в 12-то СОУ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: София, територията на район Средец
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Позиция 1 - Подмяна на дограми в 38-мо ОУ - Подмяна на дървена дограма с PVC, полагане на мазилки и боядисване с обща площ 605 кв.м. Позиция 2 - Ремонт на стол в 12-то СОУ.Подмяна на ВиК инсталация, ел. инсталация и монтаж на вентилационна система,

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
101878 BGN с ДДС 20%
Най-ниска оферта: 98865, Най-висока оферта: 110654 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансова оценка; тежест: 70% -по формула
Показател: Срок за изпълнение - организационен план-график; тежест: 40т.
Показател: Размер на аванса; тежест: 35т.
Показател: Гаранционен срок; тежест: 25т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 35 / Наименование:Ремонт на стол на 12 СОУ "Цар Иван Асен ІІ"
V.1) Дата на сключване договора

16.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ОНСАПО" ЕООД, ж.к. "Хаджи Димитър", бл. 117, вх. А, ет. 4, ап. 10, България 1510, София, Тел.: 02 9802283, E-mail: ogi_ognianov@abv.bg, Факс: 02 9802283

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 115000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 101878 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска оферта: 98865, Най-висока оферта: 110654 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http: //www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http: //www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор