Версия за печат

00814-2008-0026


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Враца: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Враца, ул."Стефанаки Савов" № 6, За: Полина Кръстева-ст.юрисконсулт, България 3000, Враца, Тел.: 092 622400, E-mail: obshtinavr@b-trust.org, Факс: 092 627085

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vratza.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Допълнителни доставки за училища в община Враца, по две обособени позиции, както следва: 1. Доставка на училищно обзавеждане; 2. Доставка на компютърно оборудване”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: училища в община Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Допълнителни доставки за училища в община Враца, по две обособени позиции, както следва: 1. Доставка на училищно обзавеждане; 2. Доставка на компютърно оборудване”. Средствата за доставките са осигурени по Национална програма "Оптимизация на училищната мрежа".

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39160000, 30200000

Описание:

Училищна мебелировка
Компютърно оборудване и принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
26654.06 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 378 / Наименование:Позиция № 1: „Доставка на училищно обзавеждане”
V.1) Дата на сключване договора

18.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ринко Интериор" ЕООД ЕИК: 827207821, бул. „Трети март” №38, България 7000, Русе, Тел.: 082 812121, Факс: 082 812149

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 15280.06 BGN без ДДС
Договор №: 375 / Наименование:Позиция № 2: „Доставка на компютърно оборудване”
V.1) Дата на сключване договора

17.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„САТЕЛИТ” ООД ЕИК: 106034761, ул. „Трайко Китанчев” № 10, България 3000, Враца, Тел.: 092 687100, Факс: 092 687112

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 11374 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№ 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалбата се подава до КЗК с копие до Възложителя в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба пред КЗК не може да се подава след сключване на договора.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

8. са необходими допълнителни доставки от същия доставчик, предназначени за частична замяна или за увеличаване на доставките, ако смяната на доставчика ще принуди възложителя да придобие стока с различни технически характеристики, което ще доведе до несъвместимост или до технически затруднения при експлоатацията и поддържането;