Версия за печат

00805-2008-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с.Ново Паничарево: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство - Ново Паничарево, ул."Девети май" №43, За: Стоянка Кисьова, РБЪЛГАРИЯ 8152, с.Ново Паничарево, Тел.: 0550 48215

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Публично предприятие

Основна дейност на възложителя

Друг: Горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сеч и извоз до временен склад на строителни материали и дърва за огрев и ремонт на извозен горски път.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: ДГС – Ново Паничарево№ 905, временен склад “Гръцки юрт”, отд. 185-б,186-в
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч и извоз до временен склад на строителни материали и дърва за огрев и ремонт на извозен горски път, на територията на ДГС - Ново Паничарево, м. " Гръцки юрт ", отд. 185-б, 186-в.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03400000

Описание:

Продукти на горското стопанство и дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1571 куб.м

Прогнозна стойност без ДДС
42622.47 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.06.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в размер на 1% в абсолютна сума 426 лева се внася по сметката на РДГ – Бургас Обслужваща банка: Уникредит Булбанк АД гр. Бургас; BIC: UNCRBGSF; IBAN: BG 16 UNCR 7630 3300 000286 всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. Гаранция за изпълнение - 5 % от оферираната в предложението цена за обекта под формата на парична сума

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплаща се след приемане на извършената работа в 10-дневен срок от подписване протокола за приемане на изпълнението.Протоколи по приемане на изпълнението се съставят два пъти в месеца, не по късно от 10-то и 20-то число за месеца. Плащането на цената се извършва по банков път .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидатите за изпълнители на услуга сеч и извоз до временен склад трябва да отговаря на следните изисквания: 1.1. Да имат качеството на търговци по смисъла на Търговския закон;1.2. Да бъдат лицензирани да бъдат Лицензирани в ДАГ - София за осъществяване на дейността, съгласно чл.57а от ЗГ.;1.3. Да не са осъдени с влязла в сила присъда за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, за престъпление по служба или за подкуп, както и за престъпление против собствеността или против стопанството, освен ако не са реабилитирани. 1.4. Да не са обявени в несъстоятелност и не са в производство по обявяване в несъстоятелност;1.5. Да не са в производство по ликвидация. 1.6. Да не са лишени от правото да осъществяват търговска дейност.; 1.7. Да няма изискуеми парични задължения към държавата установени с влязъл в сила акт на компетентен орган или задължения към осигурителните фондове, освен ако компетентния орган е допуснал разрочване или отсрочване на задълженията. 1.За да бъдат допуснати до участие в открития конкурс, кандидатите трябва да представят следните документи: 1.1.Оферта по образец 1.2.Заявление по образец 1.3.Фактура за закупена документация - оригинал или заверено от кандидата копие 1.4.Платежното нареждане или приходен касов ордер от внесената гаранция за участие 1.5.Доказателства за търговска репутация или декларация, че лицето не е извършвало ползване от горите от ДГФ и не е извършвало сеч и извоз до временен склад на дървесина от ДГФ 1.6. Удостоверение за актуално състояние на регистрацията за ЮЛ./ да съдържа актуални данни за кандидата до 6-месеца преди провеждане на процедурата/; Кандидат представил удостоверение за актуално състояние на съдебната регистрация, издадено от състав на ОС следва да представи допълнително нотариално заверена декларация / по образец/ по чл.5, ал.2 от ЗОАРАКВСД. 1.6.Копие от ЕИК по Булстат/ заверено от кандидата/ . 1.7.Копие от ЕИК по ДДС / ако лицето е регистрирано по Закона за ДДС/. 1.8.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и 5 от ЗОП ; 1.9.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 ЗОП 1.10.Заверено от кандидата копие от лиценза на фирмата съгласно чл.57 а от ЗГ 1.11.Парафиран от кандидата проекто-договор 1.12.Копие от документа за самоличност и нотариално заверено пълномощно, когато лицето участва с пълномощник. 1.13.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, или декларация, че кандидата няма да използва подизпълнители за обекта 1.14.Административни данни за кандидата 1.15.Списък на представените от кандидата документи, подписан от него.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците да представят един или няколко от следните документи: Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; описание на техническото оборудване ; списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата ;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на ДГС - Ново Паничарево

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидатите



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КЗК, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ