Версия за печат

00307-2008-0018


Обявление за обществена поръчка

BG-Козлодуй: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, За: Марио Милов - Началник на отдел "ОП", България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: m.milov@kozloduy.net, Факс: 0973 80183

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.net.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Техническа помощ за организация и управление на договорите по проект “Подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Козлодуй”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги. 1. С настоящата поръчка се цели осигуряване на техническа помощ на община Козлодуй за организация и управление на договорите по проект “Подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Козлодуй”.Основните дейности по подготовката на интегрирания инвестиционен проект са както следва: • Преглед на съществуващата документация, обследване на целия воден цикъл и изработване на графични материали отразяващи съществуващата ситуация; • Подготовка на 25 годишна инвестиционна програма за водния сектор на агломерацията/града; • Изготвяне на анализ на социалната поносимост на макро равнище; • Предложение на инвестиционни компоненти, които да бъдат включени във Формуляра за кандидатстване за финансиране по ОП “Околна среда 2007 - 2013”съобразявайки си с резултатите от анализа на социалната поносимост; • Подготовка на пред - инвестиционно проучване за всички одобрени инвестиционни компоненти, които ще бъдат предложени за финансиране по ОПОС; • Изготвяне на идеен проект за одобрената алтернатива; • Подготовка на Формуляр за кандидатстване за финансиране на инвестиционния проект по ОП “Околна среда 2007 - 2013”и изготви всички съпътстващи документи, които са необходими за комплектоването на Формуляра включително финансови и икономически анализи, оценка на капацитета на Общината и ВиК дружеството, план (стратегия) за провеждане на обществените поръчки, програма за управление на утайките и други. • Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, за всички дейности включени за финансиране във Формуляра за кандидатстване, съгласно предварително одобрения от общината план за провеждането им;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71350000

Описание:

Инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги. 1. С настоящата поръчка се цели осигуряване на техническа помощ на община Козлодуй за организация и управление на договорите по проект “Подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Козлодуй”.Основните дейности по подготовката на интегрирания инвестиционен проект са както следва: • Преглед на съществуващата документация, обследване на целия воден цикъл и изработване на графични материали отразяващи съществуващата ситуация; • Подготовка на 25 годишна инвестиционна програма за водния сектор на агломерацията/града; • Изготвяне на анализ на социалната поносимост на макро равнище; • Предложение на инвестиционни компоненти, които да бъдат включени във Формуляра за кандидатстване за финансиране по ОП “Околна среда 2007 - 2013”съобразявайки си с резултатите от анализа на социалната поносимост; • Подготовка на пред - инвестиционно проучване за всички одобрени инвестиционни компоненти, които ще бъдат предложени за финансиране по ОПОС; • Изготвяне на идеен проект за одобрената алтернатива; • Подготовка на Формуляр за кандидатстване за финансиране на инвестиционния проект по ОП “Околна среда 2007 - 2013”и изготви всички съпътстващи документи, които са необходими за комплектоването на Формуляра включително финансови и икономически анализи, оценка на капацитета на Общината и ВиК дружеството, план (стратегия) за провеждане на обществените поръчки, програма за управление на утайките и други. • Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, за всички дейности включени за финансиране във Формуляра за кандидатстване, съгласно предварително одобрения от общината план за провеждането им;

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

13


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на1 100,00 (хиляда и сто) лева. 2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. 3. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 4. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка (Образец №18). 5. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Общината: IBAN: BG67 UBBS 8002 3300 1399 39, BIC: UBBS BGSF. Име на банка: „Обединена Българска Банка” – клон Козлодуй. 6. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане отговарящо на условията на т. 5 или банкова гаранция отговаряща на условията на т. 4.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осигурява от Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 год." към Министерство на околната среда и водите. Процедура BG 161 PO005/08/1.30/01/01 - "Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1" на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 год."

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. 2. В случай, че Кандидата участва като обединение (или консорциум), изброените по-долу изисквания, ще се прилагат кумулативно за обединението (консорциум и др.) като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно. 3. В случай, че Кандидата участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; • водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; • изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума; • всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 5. Споразумението за създаването на обединение/консорциум се прилага към офертата на участника. 6. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, Кандидата ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Да отговарят на изискванията по чл. 56 от ЗОП; 2. Да представят декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 ,ал.2 и ал.5 от ЗОП; 3. Да представят доказателства за икономическото си и финансово състояние по чл.50 от ЗОП. Информация за общия оборот, който е предмет на поръчката, за последните три години. 4. Да представят доказателства за техническите си възможности по чл.51 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Финансовите изисквания към участника са следните: • Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка че участникът е коректен клиент (оригинал); В случай на обединение консорциум банковата атестация се представя от всеки член. • Финансовия резултат на участника (самостоятелна фирма или обединение/консорциум) за предходната финансова години да е положителен. 2. За доказване на съответствие с изискванията към финансовия резултат, участникът следва да попълни Образец № 10, подписан от управителя на фирмата/те и заверен от съответния счетоводител. 3. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискванията към финансовия резултат, се прилагат кумулативно за обединението/консорциума (като цяло), а не за всеки член на обединението/консорциума по отделно.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Финансовите изисквания към участника са следните: • Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка че участникът е коректен клиент (оригинал); В случай на обединение консорциум банковата атестация се представя от всеки член. • Финансовия резултат на участника (самостоятелна фирма или обединение/консорциум) за предходната финансова години да е положителен. 2. За доказване на съответствие с изискванията към финансовия резултат, участникът следва да попълни Образец № 10, подписан от управителя на фирмата/те и заверен от съответния счетоводител. 3. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискванията към финансовия резултат, се прилагат кумулативно за обединението/консорциума (като цяло), а не за всеки член на обединението/консорциума по отделно.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участника трябва да представи следните ключови експерти: 1. Изисквания към ръководителя на екипа • да има университетска диплома, магистърска степен - строителен инженер в областта на гражданското строителство или водоснабдяване и канализация; • да има професионален опит в подготовката, изпълнението или контрола върху изпълнението на инфраструктурни проекти за реализация на инвестиционни проекти в сектор „води”- минимум 5 г.; • да има опит като ръководител на екип (ЗУП) в управлението и координацията на подготовката и изпълнението на инфраструктурни проекти във водния сектор- минимум 3 г.; • да има опит в изготвяне на тръжни документации за строителство и надзор за минимум 1 проект, базиран на Договорните условия на FIDIC; 2. Изисквания към финансовия експерт • да има университетска диплома, магистърска степен в областта на Финансите/ Икономиката; • да има професионален опит в областта на договори с международни финансови институции за финансиране на проекти в сектор „води”- минимум 5г.; • да има опит в подготовката на Формуляри за кандидатстване за финансиране за средства от ЕС на най-малко 2 проекта; 3. Изисквания към експерта по ЗОП • да има университетска диплома, специалност - юрист; • да има минимум 5 г. професионален опит като юрист; • да има професионален опит в разработване на минимум 2 документации за избор на изпълнител по ЗОП за услуги- строителен надзор- за договори финансирани със средства от ЕС. • да има опит в подготовката на документации за избор на строител в съответствие с изискванията на Договорните условия на FIDIC- минимум 1 документация ;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участника трябва да представи следните ключови експерти: 1. Изисквания към ръководителя на екипа • да има университетска диплома, магистърска степен - строителен инженер в областта на гражданското строителство или водоснабдяване и канализация; • да има професионален опит в подготовката, изпълнението или контрола върху изпълнението на инфраструктурни проекти за реализация на инвестиционни проекти в сектор „води”- минимум 5 г.; • да има опит като ръководител на екип (ЗУП) в управлението и координацията на подготовката и изпълнението на инфраструктурни проекти във водния сектор- минимум 3 г.; • да има опит в изготвяне на тръжни документации за строителство и надзор за минимум 1 проект, базиран на Договорните условия на FIDIC; 2. Изисквания към финансовия експерт • да има университетска диплома, магистърска степен в областта на Финансите/ Икономиката; • да има професионален опит в областта на договори с международни финансови институции за финансиране на проекти в сектор „води”- минимум 5г.; • да има опит в подготовката на Формуляри за кандидатстване за финансиране за средства от ЕС на най-малко 2 проекта; 3. Изисквания към експерта по ЗОП • да има университетска диплома, специалност - юрист; • да има минимум 5 г. професионален опит като юрист; • да има професионален опит в разработване на минимум 2 документации за избор на изпълнител по ЗОП за услуги- строителен надзор- за договори финансирани със средства от ЕС. • да има опит в подготовката на документации за избор на строител в съответствие с изискванията на Договорните условия на FIDIC- минимум 1 документация ;
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участника трябва да представи следните ключови експерти: 1. Изисквания към ръководителя на екипа • да има университетска диплома, магистърска степен - строителен инженер в областта на гражданското строителство или водоснабдяване и канализация; • да има професионален опит в подготовката, изпълнението или контрола върху изпълнението на инфраструктурни проекти за реализация на инвестиционни проекти в сектор „води”- минимум 5 г.; • да има опит като ръководител на екип (ЗУП) в управлението и координацията на подготовката и изпълнението на инфраструктурни проекти във водния сектор- минимум 3 г.; • да има опит в изготвяне на тръжни документации за строителство и надзор за минимум 1 проект, базиран на Договорните условия на FIDIC; 2. Изисквания към финансовия експерт • да има университетска диплома, магистърска степен в областта на Финансите/ Икономиката; • да има професионален опит в областта на договори с международни финансови институции за финансиране на проекти в сектор „води”- минимум 5г.; • да има опит в подготовката на Формуляри за кандидатстване за финансиране за средства от ЕС на най-малко 2 проекта; 3. Изисквания към експерта по ЗОП • да има университетска диплома, специалност - юрист; • да има минимум 5 г. професионален опит като юрист; • да има професионален опит в разработване на минимум 2 документации за избор на изпълнител по ЗОП за услуги- строителен надзор- за договори финансирани със средства от ЕС. • да има опит в подготовката на документации за избор на строител в съответствие с изискванията на Договорните условия на FIDIC- минимум 1 документация ;

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06/02/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Място и срок за получаване на документацията за участие 1. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Козлодуй, ул. Христо Ботев No.13. 2. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. 3. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. 4. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена. 5. Цена на документацията за участие и начин на плащане 5.1. Цената на документацията е 200,00 (двеста) лева с ДДС. 5.2. Сумата следва да бъде внесена по банков път на сметката на Община Козлодуй: IBAN: BG39 UBBS 8002 8413 8717 06 BIC: UBBSBGSF Вид плащане - 448090 при Банка – ОББ – клон Козлодуй

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09/02/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Заседателната зала на община Козлодуй.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници участващи в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отварянето на офертите


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Финансирането се осигурява от Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 год." към Министерство на околната среда и водите. Процедура BG161PO005/08/1.30/01/01 - "Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1" на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 год."
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ