00307-2008-0018
BG-Козлодуй: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, За: Марио Милов - Началник на отдел "ОП", България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: m.milov@kozloduy.net, Факс: 0973 80183
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.net.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Техническа помощ за организация и управление на договорите по проект “Подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Козлодуй”
Възлагане на обществена поръчка
Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги. 1. С настоящата поръчка се цели осигуряване на техническа помощ на община Козлодуй за организация и управление на договорите по проект “Подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Козлодуй”.Основните дейности по подготовката на интегрирания инвестиционен проект са както следва: • Преглед на съществуващата документация, обследване на целия воден цикъл и изработване на графични материали отразяващи съществуващата ситуация; • Подготовка на 25 годишна инвестиционна програма за водния сектор на агломерацията/града; • Изготвяне на анализ на социалната поносимост на макро равнище; • Предложение на инвестиционни компоненти, които да бъдат включени във Формуляра за кандидатстване за финансиране по ОП “Околна среда 2007 - 2013”съобразявайки си с резултатите от анализа на социалната поносимост; • Подготовка на пред - инвестиционно проучване за всички одобрени инвестиционни компоненти, които ще бъдат предложени за финансиране по ОПОС; • Изготвяне на идеен проект за одобрената алтернатива; • Подготовка на Формуляр за кандидатстване за финансиране на инвестиционния проект по ОП “Околна среда 2007 - 2013”и изготви всички съпътстващи документи, които са необходими за комплектоването на Формуляра включително финансови и икономически анализи, оценка на капацитета на Общината и ВиК дружеството, план (стратегия) за провеждане на обществените поръчки, програма за управление на утайките и други. • Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, за всички дейности включени за финансиране във Формуляра за кандидатстване, съгласно предварително одобрения от общината план за провеждането им;
71350000
Описание:
НЕ
НЕ
Обектът на поръчката е осъществяване на консултантски услуги. 1. С настоящата поръчка се цели осигуряване на техническа помощ на община Козлодуй за организация и управление на договорите по проект “Подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Козлодуй”.Основните дейности по подготовката на интегрирания инвестиционен проект са както следва: • Преглед на съществуващата документация, обследване на целия воден цикъл и изработване на графични материали отразяващи съществуващата ситуация; • Подготовка на 25 годишна инвестиционна програма за водния сектор на агломерацията/града; • Изготвяне на анализ на социалната поносимост на макро равнище; • Предложение на инвестиционни компоненти, които да бъдат включени във Формуляра за кандидатстване за финансиране по ОП “Околна среда 2007 - 2013”съобразявайки си с резултатите от анализа на социалната поносимост; • Подготовка на пред - инвестиционно проучване за всички одобрени инвестиционни компоненти, които ще бъдат предложени за финансиране по ОПОС; • Изготвяне на идеен проект за одобрената алтернатива; • Подготовка на Формуляр за кандидатстване за финансиране на инвестиционния проект по ОП “Околна среда 2007 - 2013”и изготви всички съпътстващи документи, които са необходими за комплектоването на Формуляра включително финансови и икономически анализи, оценка на капацитета на Общината и ВиК дружеството, план (стратегия) за провеждане на обществените поръчки, програма за управление на утайките и други. • Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, за всички дейности включени за финансиране във Формуляра за кандидатстване, съгласно предварително одобрения от общината план за провеждането им;
НЕ
13
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие е в размер на1 100,00 (хиляда и сто) лева. 2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. 3. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 4. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка (Образец №18). 5. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Общината: IBAN: BG67 UBBS 8002 3300 1399 39, BIC: UBBS BGSF. Име на банка: „Обединена Българска Банка” – клон Козлодуй. 6. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане отговарящо на условията на т. 5 или банкова гаранция отговаряща на условията на т. 4.
Финансирането се осигурява от Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 год." към Министерство на околната среда и водите. Процедура BG 161 PO005/08/1.30/01/01 - "Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1" на Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 год."
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. 2. В случай, че Кандидата участва като обединение (или консорциум), изброените по-долу изисквания, ще се прилагат кумулативно за обединението (консорциум и др.) като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно. 3. В случай, че Кандидата участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: • всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; • водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; • изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума; • всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 5. Споразумението за създаването на обединение/консорциум се прилага към офертата на участника. 6. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, Кандидата ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
ДА
Участника трябва да представи следните ключови експерти: 1. Изисквания към ръководителя на екипа • да има университетска диплома, магистърска степен - строителен инженер в областта на гражданското строителство или водоснабдяване и канализация; • да има професионален опит в подготовката, изпълнението или контрола върху изпълнението на инфраструктурни проекти за реализация на инвестиционни проекти в сектор „води”- минимум 5 г.; • да има опит като ръководител на екип (ЗУП) в управлението и координацията на подготовката и изпълнението на инфраструктурни проекти във водния сектор- минимум 3 г.; • да има опит в изготвяне на тръжни документации за строителство и надзор за минимум 1 проект, базиран на Договорните условия на FIDIC; 2. Изисквания към финансовия експерт • да има университетска диплома, магистърска степен в областта на Финансите/ Икономиката; • да има професионален опит в областта на договори с международни финансови институции за финансиране на проекти в сектор „води”- минимум 5г.; • да има опит в подготовката на Формуляри за кандидатстване за финансиране за средства от ЕС на най-малко 2 проекта; 3. Изисквания към експерта по ЗОП • да има университетска диплома, специалност - юрист; • да има минимум 5 г. професионален опит като юрист; • да има професионален опит в разработване на минимум 2 документации за избор на изпълнител по ЗОП за услуги- строителен надзор- за договори финансирани със средства от ЕС. • да има опит в подготовката на документации за избор на строител в съответствие с изискванията на Договорните условия на FIDIC- минимум 1 документация ;
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Място и срок за получаване на документацията за участие 1. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Козлодуй, ул. Христо Ботев No.13. 2. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. 3. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. 4. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена. 5. Цена на документацията за участие и начин на плащане 5.1. Цената на документацията е 200,00 (двеста) лева с ДДС. 5.2. Сумата следва да бъде внесена по банков път на сметката на Община Козлодуй: IBAN: BG39 UBBS 8002 8413 8717 06 BIC: UBBSBGSF Вид плащане - 448090 при Банка – ОББ – клон Козлодуй
Български
180
Заседателната зала на община Козлодуй.
ДА
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
ДА
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
12.12.2008 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ