Версия за печат

00106-2008-0065


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, За: Красимир Каракушев - началник на отдел "Обществени поръчки", Република България 1000, София, Тел.: 02 9237508, E-mail: k_karakushev@justice.government.bg, Факс: 02 9237508

Място/места за контакт: Красимир Каракушев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на детектори за откриване на взривни и наркотични вещества за нуждите на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: бул. "Ген. Столетов" № 21, Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на преносими портативни детектори за откриване на наркотици и експлозиви за нуждите на надзорно охранителния състав към Главна дирекция "Изпълнение на наказанията". Обществената поръчка включва две обособени позиции -обособена позиция №1- преносими детектори за откриване на наркотични вещества и обособена позиция № 2- преносими персоналнидетектори за откриване на експлозиви с двоен режим на работа за засичанена частици и изпарения. Общо количество за двете обособени позиции 4 броя, от които 2 броя за обособена позиция № 1 и два броя за обособена позиция № 2.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38544000, 38546100

Описание:

Детектори на дрога
Детектори за бомби

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4 броя, от които два броя за обособена позиция № 1 и два броя за обособена позиция №2

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка е както следва: за обособена позиция №1 -400 лв /четиристотин лева/ за обособена позиция № 2 - 500 лв. /петстотин лева/. Гаранцията за участие се превежда по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN BG44BNBG96613300173701, BIC BNBGBGSD.Ако участникът представя банкова гаранция за участие, нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидността на офертата - Гаранцията за изпълнение се превежда по банкова сметка на Възложителя IBAN BG44BNBG96613300173701, BIC BNBGBGSD , при сключване на договор с избрания изпълнител и е в размер на 5% от стойността на същия без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Бюджетно финансиране, начин на плащане: след сключване на договор, по банков път, с платежно нареждане в български лева, в десет дневен срок след представянена фактура, приемо-предавателен протокол за доставка, двустранен протокол за извършено обучение на служителите, техническа документация и инструкции за експлоатация написани на български език и други документи, посочени в договора, сключен с избрания изпълнител.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Попълнен документ за регистрация, съгласно образеца, приложен в закупената документация; 2. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 3. Копие от документ за първоначална съдебна регистрация, а когато е физическо лице – документ за самоличност. 4. Валидно удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие), издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на отваряне на офертите или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. В случай, че участника е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност; 5. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците, а в случай, че членове са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган. Съгласно чл.47, ал.5 от ЗОП всички членове на управителните и контролни органи на участника, в това число и лицата, които временно изпълняват тези длъжности следва да представят декларация, че не са свързани лица с възложителя или лица, заемащи ръководни длъжности в организацията на възложителя. „Свързани лица” съгласно § 1 от ДР на Закона за държавния служител са: - съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство, роднините по права линия - без ограничения, по съребрена линия - до четвърта степен включително, и роднините по сватовство - до втора степен включително; - лицата, едното от които участва в управлението на дружество, в което другото лице притежава акции или дялове; - съдружниците; - дружество и лице, което участва в управлението на дружеството или притежава повече от 5 на сто от дяловете и акциите, издадени с право на глас в дружеството; - лицата, едното от които е направило дарение в полза на другото. Ръководните длъжности в администрацията са посочен в Единния класификатор на длъжностите в администрацията, раздел "А”. Забележка: Изискванията по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се отнасят и за подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им. Декларациите по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят и за подизпълнителите. 6. Документ, в който се посочват подизпълнителите, както и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда използването на подизпълнители при изпълнение на поръчката. Посочва се стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, включително обособените позиции, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. В тези случаи документите и данните по чл.13, ал. 1, т. 1, 3, 4, от НВМОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите. Лице, което е дало съгласие и фигурира в офертата като подизпълнител на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът ще използва подизпълнители в офертата се прилага декларация за тяхното съгласие, подписана от подизпълнителите. Забележка: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.13, ал. 1, т. 1,2 3, 4, и от НВМОПсе представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 7. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 се представя в легализиран превод, а документите по чл.13, ал. 1, т.2-4, НВМОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 8. Всички изискуеми в настоящата документация сертификати, декларации, протоколи и други документи, следва да са нотариално заверени копия на български език, а тези, които са на чужд език - следва да са преведени и нотариално заверени.- Всички страници от офертата, която участникът подава, следва да са на български език, подписани и подпечатани от управителя или негов упълномощен представител
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за предходните две години, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството;
Минимални изисквания: - копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за предходните две години, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Пълно описание на техническите данни и характеристики на предлаганото изделие и сравнителна таблица за съответствие на предлаганите изделия с изискваните от Възложителя технически параметри. Тези документи се поставят като приложение към образеца на оферта, която участникът попълва и поставя в Плик № 1. - Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - Гаранции за качество на производството – посочва се производителя и се представят следните документи: сертификат за произход на изделията от производителя за всяко изделие, сертификат за качество от производителя за всяко изделие, сертификат за безопасност на продукта, сертификат ISO 9001:2000 на фирмата производител и /или търговец/доставчик. - декларация за съответствие на изделията на производителя с EN 45011 стандарт /съществени изисквания и оценяване на съответствието на крайни условия/. - документи, удостоверяващи осигуряването на гаранционен и извън гаранционен сервиз, сертифициран по ISO 9001:2000 с обучен от производителя персонал, гаранционния срок – не по-малко от 12 месеца и организация на гаранционно сервизно обслужване-адреси и лица за контакт и удостоверения за оторизирани сервизи. - протоколи от изпитания на техническите характеристики от производителя. -декларация от производителя за безопасност на хора с пейсмейкъри и бременни и че изделията не съдържат химични, радиоактивни или други опасни за здравето на човека вещества. - други документи, гарантиращи качеството на предлаганото изделие –каталози и т.н. -доказателства за репутацията на доставчика. - участниците в процедурата, в деня на подаване на предложенията, следва да представят мостри от предлаганите изделия. Изделията ще бъдат тествани в реални условия от комисия, определена от Възложителя. При тестването могат да присъстват само участници, представили тестваното изделие.Тестването на изделията ще се извърши на място, определено от Възложителя и за сметка на Участника. Мострите на участниците се приемат и връщат срещу приемо-предавателен протокол, подписан от двете страни. Срокът за връщане на мострите е до един месец след приключване на процедурата, след писмено искане от страна на участника. -Всички изискуеми в настоящата документация сертификати, декларации, протоколи и други документи, следва да са нотариално заверени копия на български език, а тези, които са на чужд език - следва да са преведени и нотариално заверени. - Всички страници от офертата, която участникът подава, следва да са на български език, подписани и подпечатани от управителя или негов упълномощен представител с изрично и нотариално заверено пълномощно за конкретната обществена поръчка, което се прилага в документацията за участие.
Минимални изисквания: - Пълно описание на техническите данни и характеристики на предлаганото изделие и сравнителна таблица за съответствие на предлаганите изделия с изискваните от Възложителя технически параметри. Тези документи се поставят като приложение към образеца на оферта, която участникът попълва и поставя в Плик № 1. - Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - Гаранции за качество на производството – посочва се производителя и се представят следните документи: сертификат за произход на изделията от производителя за всяко изделие, сертификат за качество от производителя за всяко изделие, сертификат за безопасност на продукта, сертификат ISO 9001:2000 на фирмата производител и /или търговец/доставчик. - декларация за съответствие на изделията на производителя с EN 45011 стандарт /съществени изисквания и оценяване на съответствието на крайни условия/. - документи, удостоверяващи осигуряването на гаранционен и извън гаранционен сервиз, сертифициран по ISO 9001:2000 с обучен от производителя персонал, гаранционния срок – не по-малко от 12 месеца и организация на гаранционно сервизно обслужване-адреси и лица за контакт и удостоверения за оторизирани сервизи. - протоколи от изпитания на техническите характеристики от производителя. -декларация от производителя за безопасност на хора с пейсмейкъри и бременни и че изделията не съдържат химични, радиоактивни или други опасни за здравето на човека вещества. - други документи, гарантиращи качеството на предлаганото изделие –каталози и т.н. -доказателства за репутацията на доставчика. - участниците в процедурата, в деня на подаване на предложенията, следва да представят мостри от предлаганите изделия. Изделията ще бъдат тествани в реални условия от комисия, определена от Възложителя. При тестването могат да присъстват само участници, представили тестваното изделие.Тестването на изделията ще се извърши на място, определено от Възложителя и за сметка на Участника. Мострите на участниците се приемат и връщат срещу приемо-предавателен протокол, подписан от двете страни. Срокът за връщане на мострите е до един месец след приключване на процедурата, след писмено искане от страна на участника. -Всички изискуеми в настоящата документация сертификати, декларации, протоколи и други документи, следва да са нотариално заверени копия на български език, а тези, които са на чужд език - следва да са преведени и нотариално заверени. - Всички страници от офертата, която участникът подава, следва да са на български език, подписани и подпечатани от управителя или негов упълномощен представител с изрично и нотариално заверено пълномощно за конкретната обществена поръчка, което се прилага в документацията за участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

90-00-

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

внесени по банкова сметка на министерство на правосъдието: IBAN BG09BNBG96613000173701, BIC BNBGBGSD. Посочената сума е крайна и включва ДДС. Документацията за участие се получава от участника след представяне на копие от платежно нареждане на сумата от 200 лв. с ДДС. Фактура за закупената документация се получава срещу представянена оригинално платежно нареждане, в дирекция "ФСДБП" на МП до пет дни след датата на извършване на превода, която е отразена на платежното нареждане.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.01.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, етаж 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

при отваряне на офертите на участниците на първото заседание на комисията могат да присъстват управителите на дружествата, които са подали оферти, или техни упълномощени представители. При участиетона упълномощени представители, същите е необходимо да са изрично упълномощени за присъствие на първото заседание на комисията за конокретната обществена поръчка. с нотариално заверено пълномощно. Пълномощното се представя на комисията от участника, то не се поставя в плика с надпис оферта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБ 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: преносими детектори за откриване на наркотични вещества
1) Кратко описание

Доставка на два броя преносими детектори за откриване на наркотици, в т.ч.: кокаин, хероин, морфин, марихуана, хашиш, амфетамини, екстаци и метамфетамин.Тегло -до 15 кг, с работно меню на български или руски език и технически характеристики, подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38544000

Описание:

Детектори на дрога

3) Количество или обем

2 броя

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 60

Обособена позиция №: 2 / Наименование: преносими персонални детектори за откриване на експлозиви с двоен режим на работа за засичане на частици и изпарения
1) Кратко описание

Преносимото устройство да има възможност да открива наличието на пластични експлозиви и експлозиви с изпарения под високо налягане, включително маркери. Същото да може да се използва при проверка на леки и товарни автомобили, държавни учреждения и сгради, личен багаж и контейнери, гаражни клетки и паркинги, пора от близост и разстояние. Измерването да става без радиоактивен източни. Тегло на апарата -до 15 кг., работно меню на български или руски език и технически характеристики, отговарящи на изискванията на Възложителя, посочени в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38546100

Описание:

Детектори за бомби

3) Количество или обем

2 броя

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 60