Версия за печат

01851-2008-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Петрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Целодневна детска градина №2 "ЗВЪНЧЕ", ул."Цар Борис ІІІ" 37, За: Мария Касабова, България 2850, Петрич, Тел.: 0878 185557; 0745 64523, E-mail: cdg.2.zvanche.petrich@gmail.com

Място/места за контакт: Мария Касабова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ЦДГ №2 "Звънче" - град Петрич

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: - кухнята на детското заведение, находяща се в гр. Петрич, ул."Цар Борис ІІІ" 37 - кухнята на филиала на ЦДГ 2, находяща се на ул.”Солунска” 19
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ЦДГ №2 "Звънче" - град Петрич по следните обособени позиции:1. Хляб 2. Закуски 3. Меса и месни продукти 4. Зеленчуци и плодове 5. Основни хранителни продукти 6. Мляко и млечни продукти

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

54790 бр,30207 кг,900 връзки,4180 литра хляб, продукти и изделия.Количествата са прогнозни и могат да бъдат променяни в зависимост от нуждите на ЦДГ

Прогнозна стойност без ДДС
78600 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие e в размер на: по първа позиция 48 лв., по втора позиция 74 лв.,по трета позиция 150 лв.,по четвърта позиция 110 лв.,по пета позиция 300 лв. и по шеста позиция 104 лв. и се внася като парична сума по IBAN сметка: BG63SOMB91303129727600 в "Общинска банка" АД- Благоевград, офис Петрич BIC SOMBBGSF или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или се освобождава по реда на чл. 28 и чл.29 от НВМОП. Ако кандидатът избере да представи банкова гаранция за участие в полза на Възложителя, в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за задържането й по реда на чл.29 от НВМОП. Гаранцията за изпълнение на договора по дадена позиция, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 3 % от стойността на поръчката за дадена позиция. Банковата гаранция за изпълнение на договора да бъде валидна за срока на договора. В приложения към документацията договор са описани случаите, в които възложителят ще задържи гаранцията за изпълнение на договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в лева, по сметка на Изпълнителя от бюджета на ЦДГ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта/предложение/ за участие в открития конкурс 2. Списък на документите съдържащи се в офертата- документите се подреждат и номерират съгласно този списък. Същият се подписва и подпечатва от участника. 3. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност (в заверени от участника копия). Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът е регистриран в България търговец – съдебно решение за регистрация и/или удостоверение за регистрация в Агенция по вписванията. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод; 4.заверено от кандидата копие от удостоверение за актуално състояние по партидата на кандидата в търговския регистър. 5.заверено копие от БУЛСТАТ или ЕИК 6.заверено копие от удостоверение за регистрация по ДДС или декларация, че кандидатът не е регистриран по ДДС 7. документ за регистрация като производител или търговец на хранителни продукти съгласно изискванията на Закона за храните. 8. Разрешения от ДВСК за позиции:2, 3, 5 и 6. и останалите документи , описани в документацията за участие в конкурса
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -Годишния финансов отчет за 2007 г или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен и/ или данъчна декларация за 2007 година -Информация-декларация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката по дадената позиция, за последните 2005, 2006 и 2007 години в зависимост от датата, на която кандидатът или участника е учреден или е започнал дейността си
Минимални изисквания: Оборотът за последните три години от дейност, сходна с предмета на поръчка за обособената позиция, за която кандидатът участва, да не е по-малък от 10 000 (десет хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък-декларация на основните договори за доставка на Хляб/ Закуски/Меса и Месни продукти/Зеленчуци и плодове/Основни хранителни продукти и изделия/Мляко и млечни продукти, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите -ПРЕПОРЪКИ за добро изпълнение / за всяка позиция, за която кандидатът участва / -по чл.51,ал.1,т.3 ЗОП- описание на базите/складови и търговски/, технологичното оборудване и транспорт, отговарящи на хигиенните изисквания за производство, съхранение и транспортиране на стоките съгласно нормативните изисквания. Описанието трябва да бъде придружена със съответните разрешителни от РИОКОЗ и ДВСК (РВМС). - по чл.51,ал.1,т.4 ЗОП- списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството на доставяните продукти и изделия за всяка позиция, за която кандидатът участва
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години имат изпълнени най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на поръчка по обособената позиция, за която кандидатът участва. 2.Складовите бази и/или търговски обекти, в които Кандидатът съхранява продуктите и изделията да бъдат оборудвани с необходимите хладилни съоръжения за съхранение на продуктите и да притежават Удостоверение за регистрация съгласно Закона за храните. Транспортните средства, с които ще се доставят продуктите и изделията да притежават нужните документи, издадени от РИОКОЗ.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/01/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Документите се закупуват в канцеларията на домакина, находяща се в сградата на ЦДГ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.01.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

канцеларията на домакина в сградата на ЦДГ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, ул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Ежедневна доставка на хляб
1) Кратко описание

Ежедневна доставка на хляб:хляб от бяло брашно, и пълнозърнест хляб след заявка от страна на Възложителя до кухнята на ЦДГ.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100

Описание:

Хляб

3) Количество или обем

6900 бр.хляб.Количеството е прогнозно , ориентировъчно и може да се променя съобразно нуждите на ЦДГ

Прогнозна стойност без ДДС
4800 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Ежедневна и периодична доставка на закуски
1) Кратко описание

Ежедневна и периодична доставка на закуски- банички,милинки,сиренки,принцеси, тутманик,кифли, козунак за нуждите на ЦДГ след предварителна заявка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811000

Описание:

Хлебни изделия

3) Количество или обем

14210 бр. броя.Количеството е прогнозно и ориентировъчно и може да се променя съобразно нуждите на ЦДГ

Прогнозна стойност без ДДС
7400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Периодична доставка на меса и месни продукти
1) Кратко описание

Периодична доставка на меса и месни продукти: Меса-свинско и телешко, колбаси, кайма и др. след заявка от Възложителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

2120 кг.и 1320 бр. месо и месни изделия. Количествата са прогнозни и ориентировъчни и могат да се променят съобразно нуждите на ЦДГ

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Периодична доставка на зеленчуци и плодове
1) Кратко описание

Периодична доставка на зеленчуци и плодове-картофи, кромид, чеснов лук,тиквички,зелен фасул,марула, репички,домати, чушки, банани, портокали, мандарини и др. плодове и зеленчуци за нуждите на ЦДГ след предварителна заявка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

850бр,9772кг и 900вр.плодове и зеленчуци. Това са ориентировъчнни и прогнозни количества, които ще се променят съобразно нуждите на ЦДГ

Прогнозна стойност без ДДС
11000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Периодична доставка на основни хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на пилета и пилешки разфасовки, риба, захар и захарни изделия, брашно, ориз,консерви и др. за нуждите на ЦДГслед предварителна заявка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

12775кг.,31510 бр.,1430 л., 1200 пак., основни хранителни продукти. Количествата са ориентировъчни и могат да бъдат променяни съобразно нуждите на ЦДГ

Прогнозна стойност без ДДС
30000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 6 / Наименование: Периодична доставка на мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Периодична доставка на мляко и млечни продукти- сирене, кашкавал, извара, кисело и прясно мляко, след предварителна заявка от страна на Възложителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

5540кг.,1380л. млечни изделия. Количеството е прогнозно и ориентировъчно и може да бъде променяно съобразно нуждите на ЦДГ

Прогнозна стойност без ДДС
10400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12