Версия за печат

00671-2008-0011


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Криводол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Криводол, бул. "Освобождение" № 13, За: инж. Розалина Георгиева, България 3060, Криводол, Тел.: 09117 2506, E-mail: krivodol@dir.bg, Факс: 09117 2369

Място/места за контакт: Дирекция "Специализирана администрация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krivodol.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местен орган за управление

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Техническа помощ за подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на град Криводол

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. Криводол
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Основна цел на поръчката е подпомагане на община Криводол в подготовката на пълен комплект документи за кандидатстване за финансиране по Оперативна програма "Околна Среда 2007-20013 г." за приоритетна ос 1, а именно: • Преглед на съществуващата документация, обследване на целия воден цикъл и изработване на графични материали отразяващи съществуващата ситуация; • Подготовка на 25 годишна инвестиционна програма за водния сектор на агломерацията/града; • Изготвяне на анализ на социалната поносимост на макро равнище; • Предложение на инвестиционни компоненти, които да бъдат включени във Формуляра за кандидатстване за финансиране по ОП “Околна среда 2007 - 2013”съобразявайки си с резултатите от анализа на социалната поносимост; • Подготовка на пред - инвестиционно проучване за всички одобрени инвестиционни компоненти, които ще бъдат предложени за финансиране по ОПОС; • Изготвяне на идеен проект за одобрената алтернатива; • Подготовка на Формуляр за кандидатстване за финансиране на инвестиционния проект по ОП “Околна среда 2007 - 2013”и изготви всички съпътстващи документи, които са необходими за комплектоването на Формуляра включително финансови и икономически анализи, оценка на капацитета на Общината и ВиК дружеството, план (стратегия) за провеждане на обществените поръчки, програма за управление на утайките и други. • Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, за всички дейности включени за финансиране във Формуляра за кандидатстване, съгласно предварително одобрения от общината план за провеждането им;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71800000

Описание:

Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

няма

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 5700.00 лева (пет хиляди и седемстотин лева), внесени по сметка на община Криводол. Гаранциятя за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на поръчката

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Гаранцията може да се представи под формата на банкова гаранция Когато учасникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаганцияи неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Изискванията по чл. 56 от ЗОП; 2. Изискванията по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; 3. Изискванията по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 4. Изискванията по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 5.По отношение на учасника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) №1995/2006 на Съвета на ЕС; 6.По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общност, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) №1995/2006 на Съвета на ЕС; 7.По отношение на участника да не е наложено наказание на основание на чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) №1995/2006 на Съвета на ЕС 8.Доказателства /копие/ за наличието и валидността на застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на участника, който ще осъществява проектирането, за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да попълни Образец, подписан от управителя на фирмата/те и заверен от съответния експерт счетоводител, ако е приложимо. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изброените изисквания се прилагат кумулативно за обединението/консорциума (като цяло), не за всеки член на обединението /консорциума по отделно. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от минималните изисквания
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът (самостоятелна фирма или обединение/консорциум) е коректен клиент (оригинал). В случай на обединение/консорциум банкова атестация/банково удостоверение се представя от всеки член ; 2. Годишният оборот на участника (самостоятелна фирма или обединение/консорциум) за всяка една от последните 3 финансови години да бъде поне 300 000 лв. 3. Участникът трябва да е реализирал общо (кумулативно) печалба през последните 3 (три) години, а именно през 2005, 2006 и 2007 година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с техническите изисквания, участникът следва да приложи списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 10 години. Като доказателства за реално изпълнение на посочените в списъка договори могат да бъдат извлечения от договори или референции от клиенти, от които са видни предмета на съответния проект, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него. За изпълнен се счита договор, по който има одобрение на финален доклад или равностоен документ, издаден от съответния възложител; За доказване на съответствие с изискванията към експертите, участникът следва да приложи към всяка автобиография референции, доказващи покриване на горните изисквания. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от минималните изисквания
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да има доказан опит във всички описани области, както следва: *проектиране на инвестиционни инфраструктурни проекти –един или повече успешно изпълнени договори за проектиране на ново строителство и/или реконструкция на водоснабдителна мрежа през периода от 01.01.2000 г. до датата на подаване на офертата. *проектиране на инвестиционни инфраструктурни проекти– един или повече успешно изпълнен договор за проектиране на ново строителство или реконструкция на канализационна мрежа през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата. *подготовка на тръжно досие за строителството за открита процедура за избор на строител по ЗОП или на база на FIDIC или еквивалентни условия на най-малко един (1) успешно изпълнен договор, през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата, за изготвяне на проект с инвестиционна стойност не по-малко от 1 000 000 евро за строителството. *подготовка на най-малко едно (1) успешно изпълнен договор през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата за изготвяне на тръжно досие за строителството и/или реконструкцията на водоснабдителни и/или канализационни системи с инвестиционна стойност не по-малко от 2 000 000 евро, съгласно изискванията на Договорните условия на FIDIC- Червена книга или ЗОП или еквивалентни договорни условия. *Във всяка от референциите частта от услугата, която е изпълнена от кандидата, трябва да бъде поне 55% от стойността на цялата услуга Технически изисквания към ключовите експерти 1.Изисквания към ръководителя на екипа: да има университетска диплома, магистърска степен в областта на гражданското строителство или водоснадяване и канализация; да има професионален опит в проектирането на инженерна инфраструктура- минимум 5г.; да има опит като ръководител на екип проектанти от различни специалности в управлението и координацията на подготовката на комплексни инфраструктурни проекти във водния сектор- минимум 5 г.;да има опит в изготвяне на тръжни документации за строителство и надзор базирани на Договорните условия на FIDIC – Жълта книга или еквивалентни договорни условия за минимум 2 проекта; 2. Изисквания към главния проектант на ВиК мрежи: да има университетска диплома, магистърска степен в областта на водоснабдяване и канализация, профил мрежи; да притежава пълна проектантска правоспособност; да има минимум 10 г., опит като проектант в изработването на инвестиционни инфраструктурни проекти в областта на ВиК мрежи; да има опит като ръководител на група проектанти при проектирането на ВиК мрежи и съоръжения на минимум 2 инфраструктурни проекти във водния сектор; 3. Изисквания към главния проектант ПСОВ: да има университетска диплома, магистърска степен в областта на водоснабдяване и канализация, профил пречистване на отпадъчни води; да притежава пълна проектантска правоспособност; да има минимум 10 г., опит като проектант в изработването на инвестиционни инфраструктурни проекти в областта на пречистване на отпадъчни води; да има опит като ръководител на група проектанти при проектирането на съоръжения, минимум 2 за пречистване на отпадъчни води; 4. Изисквания към финансовия експерт: да има университетска диплома, магистърска степен в областта на Финансите/ Икономиката; да има професионален опит в областта на договори с международни финансови институции за финансиране на проекти в сектор „води”- минимум 5 г.; да докаже участието си в подготовката на най-малко 2 проекта по договори финансирани със средства от ЕС; 5.Изисквания към експерта по ЗОП: да има университетска диплома, специалност - юрист; да има минимум 5 г. професионален опит като юрист; да има професионален опит в разработване на минимум 2 документации за избор на изпълнител по ЗОП за услуги - за договори финансирани със средства от ЕС; да има опит в подготовката на документации за избор на строител;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Документи /копие/ за пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица, за експертите от екипа на участника, които ще бъдат ангажирани в процеса на изготвяне на проектите – само за главния проектант на ВиК мрежи и главния проектант на ПСОВ;

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Криводол, бул. “Освобождение" №13. Сумата следва да бъде внесена по банков път на сметката на Община Криводол: IBAN: BG 87 SOMB 9130 31 44127400, BIC: SOMBBGSF, „Общинска банка” АД – финансов център Враца или внесена в брой в касата на общината

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/02/2009 00:00 Час: 10:30
Място

Заседателната зала на Община Криводол

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г."
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpici.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно срока предвиден в чл.120 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" №4, България 1000, София, Тел.: 02 9407075

Интернет адрес/и:

URL: www.aop.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ