Версия за печат

00795-2008-0010


Обявление за обществена поръчка

BG-Садово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Садово, ул."Иван Вазов"2, За: Запрян Димитров, РБългария 4122, Садово, Тел.: 03118 2601, E-mail: obsadowo@abv.bg, Факс: 03118 2500

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sadovo.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Цялостно проектиране на обект: "Изграждане на ПСОВ, инженерна инфраструктура за отпадни води /битово-фекални, дъждовни и производствени/ и реконструкция на вътрешна водоснабдителна мрежа за питейна вода в гр. Садово, с.Болярци, с.Чешнегирово и с.Катуница""

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: територията на Община Садово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Проектиране на обекта в обхвата на определената площадка в две части (инвестиционният проект да обхваща цялостно изграждане на обекта в частта на площадката) а) Идеен инвестиционен проект с основание за издаване на разрешение за строеж; б) Работен инвестиционен проект по време на строителството. (1) Проектиране на довеждащата инфраструктура в една част (инвестиционния проект да обхваща цялостно изграждане на довеждащата инфраструктура) а) Работен инвестиционен проект (2) Авторски надзор по време на строителството за Проекта в обхвата на площадката (3) Авторски надзор по време на строителството за Проекта на довеждащата инфраструктура (4) Изготвяне на ПУП/ПРЗ, ПБЗ, ПОИС, ОВОС, Геодезическо заснемане, Инженерногеоложки проучвания и хидрогеоложки проучвания (5) Изготвяне на: документация, вкл. техн. спецификации за провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител за строителство на ПСОВ и строителство/рехабилитация на ВиК мрежата ;проекто договор за строителство на ПСОВ и стр-во и реконструкция на ВиК мрежата - съгласно общите Договорни условия на FIDIC "Червена книга" или еквивалентни договорни условия за строителство на инженерни обекти;формуляр за финансиране на обектите ; проучване, включващо разглеждане на алтернативи, макро оценка на поносимостта на инвестицията; Финансово-икономически анализ; Стратегия за избор на изпълнители и всички други съпътстващи документи, които са необходими, за да бъде проектът готов за представяне за финансиране от Оперативна програма "Околна среда";Програма за управление на утайките от ПСОВ; Препоръки и насоки за мерките за публичност.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно тръжната документация

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 1945000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за качество на изпълнените работи е в размер на 2% процента от стойността им и следва да бъде внесена от Изпълнителя към момента на сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява чрез проект по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013 г.” Приорететна Ос 1 (в процес на кандидатстване ) и след подписване на договор за финансиране на обекта на поръчката. Аванс в размер на 20 % от общата стойност на Договора. Възложителят прихваща стойността на дадения аванс от първия акт или приемо-предавателен протокол за извършена работа. Възложителят изплаща възнаграждението на изпълнителя съобразно отчетената дейност, констатирана в приемо-предеветелни протоколи. Разплащането се извършва на основание подписан приемо-предавателен протокол (между Изпълнителя и Възложителя) и представена оригинална фактура от Изпълнителя. Всички плащания по договора ще се извършват по банков път и в срок от 5 (пет) календарни дни след издаване на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участие в обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички местни и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения. Тези условия са валидни за всички граждани и за всички юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани от гражданското, търговското или публичното право. Изискваната Информация за Правен статут и обстоятелства се удостоверява със следните документите и с попълването на (Приложение №1.): 1) Решение за регистрация – копие, заверено с мокър печат и “Вярно с оригинала”; 2) Документ за Актуално състояние регистрация/ЕИК по БУЛСТАТ – копие, заверено с мокър печат и “Вярно с оригинала”; 3) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от Закона за обществените поръчки (Приложение №1.1); 4) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от Закона за обществените поръчки (Приложение №1.2.); 5) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от Закона за обществените поръчки (Приложение №1.3.); 6) Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие (Приложение №1.4.); 7) Декларации / оригинал / от членовете в обединението и/или подизпълнителите, / съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителите/, че са съгласни да участват в изпълнението на обекта на поръчката (ако такива се предвиждат); 8) Декларация за участие на подизпълнители (Приложение №1.5.); 9) Документ оригинал за внесена гаранция за участие, която е внесена от името на участника, съгласно Клауза 19; 10) Документ (Квитанция) оригинал за закупена документация, който е издаден на името на Участника от Възложителя; 11) Писмено пълномощно оригинал, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация /ако това лице не е законен представител/; 12) Писмено пълномощно оригинал за определен водещ съдружник в обединението, подписано от отделните съдружници в обединението, като определения за водещ съдружник, трябва да е водещ и в дяловото разпределение между съдружниците; 13) Споразумение на съдружниците в обединението, отразяващо и дяловото разпределение; 14) Сертификат от съответната професионална камара или евкливалент
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Информация за Оборот за последните 3 (три) финансови години (2007,2006,2005) формиран само от Проектиране (от участника се очаква да приложи ОПР и баланс или евкливалент, както и документи удостоверяващи истинността на предоставената информация) (Приложение №3.1.); 2. Информация за Печалба за последните 3 (три) финансови години (2007,2006,2005) формирана само от проектиране (от участника се очаква да приложи ОПР и баланс или евкливалент, както и документи удостоверяващи истинността на предоставената информация) (Приложение №3.2.); 3. Обща стойност на проектите извършени през последните 3(три) години (2007,2006,2005) (от участника се очаква да предостави стойност на проект, който е изработил или изработва, но само за ПСОВ (Пречиствателна станция за отпадни води), Третиране на утайки и третиране на биогаз) (Приложение №3.3.); Застраховка за професионална отговорност
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1) Застраховка за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ за задължително застраховане в проектирането и строителството за целия срок на договора или еквивалентна застраховка- да е равна или над 2 500 000 лв. 2) Обща стойност за проекти завършени или започнати през последните 3(три) години (2007,2006,2005), но само за ПСОВ (Пречиствателна станция за отпадни води) , Третиране на утайки и третиране на биогаз, като общата стойност да е равна или над 400 000 евро.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1) Списък на персонала, ангажиран с обекта на обществената поръчка (от участника се очаква да опише персонала, който смята да използва, като упомене общия брой, собствен или нает, общ трудов стаж и трудов стаж във фирмата. За всяко едно лице от персонала, ангажиран с обекта на обществената поръчка следва да се предостави следното: кратки професионални автобиографии; притежавани лицензи, удостоверения и сертификати за правоспособност) (Приложение №2.1.); 2) Доказателства за проекти на ПСОВ (Пречиствателна станция за отпадни води), започнати или завършени през последните 5 (пет) години (от участника се очаква да предостави информация и доказателства (референции и/или копие на договори), че е извършил и/или вече започнал проектиране на Пречиствателни станции за отпадни води с капацитет минимум броя на еквивалентни жители на настоящата обществена поръчка) (Приложение 2.2.); 3) Доказателства за проекти в областта на третиране на утайки, започнати или завършени през последните 5(пет) години (от участника се очаква да предостави информация и доказателства (референции и/или копие на договори), че е извършил и/или вече започнал проектиране в областта на третиране на утайки) (Приложение 2.3.); 4) Доказателства за проекти в областта на третиране на биогаз, започнати или завършени през последните 5(пет) години (от участника се очаква да предостави информация и доказателства (референции и/или копие на договори), че е извършил и/или вече започнал проектиране в областта на третиране на биогаз с минимум или равен на 1MW електрическа и/или топлинна мощност) (Приложение 2.4.); 5) Данни за процента на услуги и дейности на подизпълнителите (от участника се очаква да опише подизпълнителите на обекта, както и процент, с който ще участват при изпълнението на обекта) (ако се предвиждат подизпълнители) (Приложение №2.5.); 6) Декларация за качествено изпълнение (от участника се очаква да предостави декларация за качествено изпълнение, като в нея упомене, че при предоставяне на услугите, ще се спазва действащата нормативна база в Р.България) (Приложение 2.6.); 7) Декларация за предоставяне на услуги (от участника са очаква да предостави декларация, с която да гарантира, че всички услуги, които са необходими за правилното и качествено завършване на обекта на обществената поръчка е в състояние и има съответния капацитет и технико-икономическа възможност за незабавно и безпроблемно предоставяне) (Приложение №2.7.); 8) Декларация за опазване на околната среда (от участника се очаква да предостави декларация, че в проекта ще заложи и предвиди мерки и изисквания за опазване на околната среда по време на строителството и експлоатацията на ПСОВ (Пречиствателна станция за отпадни води), съгласно действащата нормативна уредба в Р.България) (Приложение №2.8.); 8)Сертификат от компетентния орган, система за управление на качеството ISO 9001:2000;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1) Когато Участникът предвижда подизпълнители, то тяхното участие не може да бъде повече от 20% от предмета на обществената поръчка; 2) Участникът, подизпълнителите или участниците в обединение, трябва да имат внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2000 -сертифициране от компетентния орган; 3) Участникът да е извършил минимум 3 (три) проекта, но само за ПСОВ (Пречиствателна станция за отпадни води) , Третиране на утайки и третиране на биогаз през последните 5 (пет) години, извън държавата на регистрация на участника.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

ЗУТ, ЗКАИИП,ЗКИР, Наредба № 2/01.05.2004 г. за проектантска правоспособност на инженерите или националното законодателство за чуждестранните лица, регламентиращо проектантската правоспособност на тези лица

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05/02/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 3600 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на Общината или по нейна банкова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/02/2009 00:00 Час: 13:00
Място

Заседателната зала на Общината

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

участниците в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

ОП "Околна среда 2007-2013", приорететна ос 1
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение (чл. 120, ал. 2 и 3 ЗОП).

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ