Версия за печат

00530-2008-0212


Обявление за обществена поръчка

BG-гр.Варна: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Варна при ЦУ на НАП гр. Варна, бул. "Осми приморски полк", № 128, За: Румен Илиев, РБългария 9000, гр.Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Румен Илиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество – Извършване на услуга по застраховане на дълготрайни материални активи за нуждите на Дирекция “ОУИ” – Варна, ТД на НАП – Варна, ТД на НАП - Шумен ТД на НАП – Добрич, ТД на НАП – Търговище, ТД на НАП - Разград, ТД на НАП – Русе и ТД на НАП – Силистра”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6
Основно място на изпълнение: Гр.Варна, гр.Добрич, гр.Разград, гр.Русе, гр.Силистра, гр.Търговище и гр.Шумен
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Съгласно документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66515000

Описание:

Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

“Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество – Извършване на услуга по застраховане на дълготрайни материални активи за нуждите на Дирекция “ОУИ” – Варна, ТД на НАП – Варна, ТД на НАП - Шумен ТД на НАП – Добрич, ТД на НАП – Търговище, ТД на НАП - Разград, ТД на НАП – Русе и ТД на НАП – Силистра”

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

11.03.2009 г. 

Завършване

10.03.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гарaнция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN на Възложителя: BG 73 TTBB 9400 3315 0686 47, BIC TTBBBG 22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна, в размер на 250 лева с ДДС за цялата поръчка. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява на четири равни вноски, първата от които се запраща до 60 дни от датата на влизане на договора в сила.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участникът, определен за изпълнител следва да е регистриран като акционерно дружество.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Референции, Правила за оценка и ликвидиране на щетите, Декларация за опита в сферата на застраховането, Декларация за размер на пазарен дял. В случай на придобиване на нови активи ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да възложи застраховането им при спазване на предпоставките и по реда на чл. 90 и сл. от ЗОП и при условията на сключения договор.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да отговарят на изискванията на глава ІV, раздел І от ЗОП. Кандидатите да представят решение за първоначална съдебна регистрация, за последващи промени, удостоверение за актуално състояние на АД, издадено от АП не по-рано от 6 месеца преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи и информация: Съгласно чл.50 ал.1, т.1 , 2 и т.3 от ЗОП - оригинали или заверени от участника копия на: 1. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 2. Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участника или кандидата следва да представи оригинали или заверени от него копия на : 1. списък на основните договори за услуги, през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 2. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата (дипломи, сертификати); 3. декларация за средния годишен брой на служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; 4. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги; 5. Референции.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участника или кандидата следва да представи оригинали или заверени от него копия на: 1. списък на основните договори за услуги, през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 3. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата (дипломи, сертификати); 3. декларация за средния годишен брой на служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; 4. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги; 5. Референции.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Референции от най- малко три бюджетни организации.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Кодекс на застраховането

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 18/S - от 25.02.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29/01/2009 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 120 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр. Варна, бул. "Осми приморски полк" , № 128, ет. 1, стая 112 /деловодство/, в срок до 28.11.2007г. всеки работен ден от 9.00 до 17.00 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на левовата равностойност на 120.00 /невъзстановими/ лева, с ДДС която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29/01/2009 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на НАП - Варна, бул "Осми приморски полк" № 128, ет.6, стая 601

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и ал. 4 на чл. 68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, град София 1000, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: cpcadmin@cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, град София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: cpcadmin@cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ