Версия за печат

00601-2008-0008


Обявление за обществена поръчка

BG-Долна Митрополия: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Долна Митрополия, ул. „Св.Св. Кирил и Методий” №39, За: Десислава Йорданова, България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 06552 2490, Факс: 064 680704

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: aop_dm@abv.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Долна Митрополия, ул. „Св.Св. Кирил и Методий” №39, За: Даниела Маркова, България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 06552 2490, Факс: 064 680704

Място/места за контакт: Община Долна Митрополия

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Техническа помощ за организация и управление на договорите по проект - Подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр.Тръстеник, община Долна Митрополия”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: община Долна Митрополия
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Техническа помощ на община Долна Митрополия за организация и управление на договорите по проект “Подготовка на интегриран инвестиционен проект във водния сектор на гр. Тръстеник, община Долна Митрополия”. Упражняване на функциите на консултант по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ), като ще извършва оценка на съответствието на инвестиционните проекти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71800000

Описание:

Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

няма

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

13


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1000лв., представляваща 1% от стойността на поръчката и се внася по сметка на Общината Долна Митрополия - IBAN bg79stsa93003300701573. BIC STSABGSF при банка ДСК гр.Долна Митрополия. Гаранцията за участие се задържа от Възложителя при условията на чл.61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на поръчката, внесена по гореописания начин или банкова гаранция със срок на валидност до приключване на изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Гаранцията участие може да се представи и под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаганция и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Изискванията по чл. 56 от ЗОП; 2. Изискванията по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; 3. Изискванията по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 4. Изискванията по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 5.По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) №1995/2006 на Съвета на ЕС; 6.По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общност, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) №1995/2006 на Съвета на ЕС; 7.Участникът или негов подизпълнител трябва да притежава лиценз за извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните документи, съгласното националното законодателство на чуждестранните лица. 8.Доказателства за наличието и валидността на застрахователен договор /копие/ за професионална отговорност съгласно чл. 171, ал.1 от ЗУТ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с изискванията към финансовия резултат, участникът следва да попълни Образец, подписан от управителя на фирмата/те и заверен от съответния счетоводител. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискванията към финансовия резултат, се прилагат кумулативно за обединението/консорциума (като цяло), а не за всеки член на обединението/консорциума по отделно. В случай на обединение/ консорциум банковата атестация се представя от всеки член.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: •Финансовия резултат на участника (самостоятелна фирма или обединение/консорциум) за предходната финансова години да е положителен. •Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент (оригинал)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на съответствие с техническите изисквания, участникът следва да попълни съответните Образци.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания към екипа: 1. Изисквания към ръководителя на екипа •да има университетска диплома, магистърска степен - строителен инженер в областта на гражданското строителство или водоснабдяване и канализация; •да има професионален опит в подготовката, изпълнението или контрола върху изпълнението на инфраструктурни проекти за реализация на инвестиционни проекти в сектор „води”- минимум 5 г.; •да има опит като ръководител на екип (ЗУП) в управлението и координацията на подготовката и изпълнението на инфраструктурни проекти във водния сектор- минимум 3 г.; •да има опит в изготвяне на тръжни документации за строителство и надзор за минимум 1 проект, базиран на Договорните условия на FIDIC; 2.Изисквания към финансовия експерт •да има университетска диплома, магистърска степен в областта на Финансите/ Икономиката; •да има професионален опит в областта на договори с международни финансови институции за финансиране на проекти в сектор „води”- минимум 5г.; •да има опит в подготовката на Формуляри за кандидатстване за финансиране за средства от ЕС на най-малко 2 проекта; 3. Изисквания към експерта по ЗОП •да има университетска диплома, специалност - юрист; •да има минимум 5 г. професионален опит като юрист; •да има професионален опит в разработване на минимум 2 документации за избор на изпълнител по ЗОП за услуги- строителен надзор- за договори финансирани със средства от ЕС. •да има опит в подготовката на документации за избор на строител в съответствие с изискванията на Договорните условия на FIDIC- минимум 1 документация ;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за устройство на територията /ЗУТ/ и Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответсвието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Долна Митрополия, ул. „Св.Св. Кирил и Методий” №39, стая №309 - IIIетаж, след представен документ за закупена документация. Сумата следва да бъде внесена по банков път на сметката на Община Долна Митрополия.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/02/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Заседателната зала на Община Долна Митрополия - II етаж на Административната сграда

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Кандидатите в процедурата могат да участват лично или чрез упълномощено да представлява участника лице с нотариално заверено пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г."
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита от конкуренцията, бул. "Витоша" № 22, България 1000, София, Тел.: 02 9860958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно срока предвиден в чл.120 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ