РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Комплексна доставка на копирна хартия, консумативи за офис техника и канцеларски материали за нуждите на ДП „РВД”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
София
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Периодични доставки на копирна хартия, офис консумативи и канцеларски материали по видове и количества, посочени в документацията за участие в процедурата
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно Приложение No 2 от документацията за участие в процедурата
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранция за участие - 2 500 (две хиляди и петстотин) лева, която се задържа и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - 2,5 % от стойността на договора, която се задържа и освобождава съгласно условията на проекто-договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Съгласно условията на проекто-договора
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларациите, удостоверяващи отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от годишния баланс на участника за предходната година.
2. Копие на отчета за приходи и разходи (отчета за доходите) на участника за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за тези договори.
2. Копие от валиден сертификат ISO 9001:2000 или еквивалентен на участника за дейностите, свързани с предмета на поръчката.
3. Копие от сертификат/и за качество на предлаганите изделия.
Представените сертификатите трябва да бъдат преведени на български език и да бъдат валидни към датата на подаване на офертите.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 88/S - от 26.02.2008 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/01/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/02/2009 00:00 Час: 14:00
Място
ЕЦ за УВД, София 1540, бул. "Брюксел" No 1
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Документацията за участие в процедурата е достъпна на интернет адрес : www.atsa.bg
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" No 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" No 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ