Версия за печат

01846-2008-0001


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Паркинги и гаражи" ЕАД, ул."Будапща" №17, За: Юлия Владимирова, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9836763, E-mail: parking@mail.bg, Факс: 02 9803318

Място/места за контакт: отдел ФИАТ

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: други спомагателни дейности в сухопътния транспорт

Основна дейност на възложителя

Друг: други спомагателни дейности в сухопътния транспорт

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка и монтаж на антипаркинг стълбчета

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.София
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка и монтаж на антипаркинг стълбчета, подробно описано в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44212227

Описание:

Колчета

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

По предварителен разчет на Възложителя около 10000 броя

Прогнозна стойност без ДДС
400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 4000 лв., вносими по сметката на Възложителя "ОББ" АД, клон "Мария Луиза", международен № на разплащателна сметка IBAN BG 20 UBBS 84231010012818 международен код на ОББ BIC UBBS BGSF Гаранция за изпълнение: банкова гаранция за срока на договора или парична сума в размер на 3% от стойността на договора, внесена на горепосочената сметка на Възложителя към момента на сключването на договора

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Със собствени средства на Възложителя

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Ако кандидатът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, то към момента на подписване на договора това обединение трябва да бъде регистрирано като юридическо лице, с което ще сключи договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: Наличие на обстоятелства по чл. 47 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 25 и чл. 55 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл .50, ал. 1, т. 1 и 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 51, ал. 1, т. ............ от ЗОП. Не представяне на препоръки за добро изпълнение (най-малко 3 бр. от последните 2 години) за най-важните подобни обекти с посочена стойност, дата и място на доставката, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителя си запазва правото да извърши само част от доставките в случай на ограничения във финансовите възможности.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Комисията отстранява от участие в процедурата кандидатите при условията на чл.69 ал.1 и ал.2 от ЗОП - за които са налице обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; не е представил някои от документите по чл.56 от ЗОП; е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия; представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57 ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; Баланс, отчет и одиторски доклад за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която кандидатът е установен - нотариално заверено копие ; информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката за последната 3 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Общ оборот за последните 3 години 15 000 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на техническите възможности кандидатът трябва да представи документи съгласно чл.51 ал.1 от ЗОП, както и всички документи, описани подробно в документацията за участие в процедурата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимум 3 референции; ISO сертификати на доставчика и поизводителя;Разрешение за експлоатация от Инспекция за държавен технически надзор.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС и се заплаща по банковата сметка на Възложителя - "ОББ" АД, клон "Мария Луиза", международен № на разплащателна сметка IBAN BG 20 UBBS 84231010012818 международен код на ОББ BIC UBBS BGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

ул."Будапеща" №17

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Съгласно чл.68 ал.5 от ЗОП кандидатите, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 на чл.68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

ДА

Ежегодно
VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9860958

VI.4.2) Подаване на жалби

10 /десет/ дни след решениетона Възложителя

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ