Версия за печат

00753-2008-0021


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Свищов: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свищов, ул."Цанко Церковски" № 2, За: Енвер Юсниев, ст.експерт; Веселка Дечева, ст. експерт;, Р България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Място/места за контакт: Община Свищов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Друг: Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Свищов”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: • За Обособени позиции № 1 и № 2 - гр. Свищов, ул. ”Ц. Церковски № 2, Административната сграда на Община Свищов; • За Обособени позиции № 3 и № 4 – гр.Свищов, ул.”Д.Анев” № 2А; • За Обособена позиция № 5 – гр.Свищов, ул.”33-ти Свищовски полк” № 87.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на Папки: картонени, пластмасови, найлонови; Консумативи за факс апарати, ксерокс машини; моливи, химикали, маркери; Перфоратори; Тетрадки, тефтери, азбучници, бланки; Телбод машинки и консумативи за тях, кламери, мастила и други материали и консумативи подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

• Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинската администрация”; • Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ОбС”Социални дейности”; • Обособена позиция № 3: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Звено „Образование” към Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов”; • Обособена позиция № 4: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Звено „Култура” към Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов”; • Обособена позиция № 5: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ОП”Чистота-Свищов”

Прогнозна стойност без ДДС
86000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - 500 лв. /словом: петстотин лева/, като безусловна банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов или парична сума, внесена по банкова сметка на Община Свищов: „Общинска банка” АД – Финансов център Свищов IBAN: BG76SOMB91303336682201, BIC: SOMBBGSF. В случай, че Участника в процедурата представи банкова гаранция, срокът и на валидност не трябва да изтича преди срока на валидност на офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договора – може да е парична сума в размер 2% от стойността на договора. Тя се формира от трансформиране на гаранцията за участие на Участника, определен за изпълнител на обществената поръчка, в гаранция за изпълнение на договора, а разликата до 2% се довнася в посочената по-горе сметка преди подписването на договора. При представяне на безусловна банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов, срокът на валидност на последната, следва да бъде не по-малък от 10 дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Източник на финансиране: За обособена позиция № 1 - бюджета на община Свищов; За обособена позиция № 2 - бюджета на ОбС”Социални дейности”; За обособена позиция № 3 и № 4 - бюджета на Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов; За обособена позиция № 5 - бюджета на ОП"Чистота-Свищов. Плащането ще се извършва по банков път, по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, за действително извършени доставки, след представяне на оригинална фактура. Авансово заплащане не се допуска.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата, определен за изпълнител, когато е обединение на физически и/или юридически лица може да създаде юридическо лице. Създаденото обединение е обвързано с офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците могат да бъдат юридически лица с предмет на дейност включващ търговия с канцеларски материали и консумативи и/или производство на такива, съпътстващи дейности, както и консорциуми от горните юридически лица с посочена водеща фирма (лидер);

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Предложение/Оферта – образец по приложение № 1; 2. Удостоверение за актуално състояние с дата на изадаване не по-ранна от 6 /шест/ месеца към датат на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице документ за самоличност – нотариално заверени копия. 3. Удостоверение за ЕИК по БУЛСТАТ - копие със заверка „Вярно с оригинала”. 4. Доказателства за икономическото и финансово състояние на Участника: 4.1. Годишния финансов отчет за 2007 година - копие със заверка „Вярно с оригинала”. 5. Докателства за технически възможности и квалификация на Участника: 5.1. Списък /образец по приложение № 14/ на договорите за доставка на същите или сходни канцеларски материали - предмет на тази обществена поръчка, изпълнени през последните 3 години с посочени Възложители и стойности, придружен от препоръки за добро изпълнение. 5.2. Списък на персонала, който ще изпълнява доставките, включително на тези, отговарящи за контрола и качеството, както и списък на квалифицираното ръководство. 5.3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. 5.4. Декларация за наличие на собствен и/или нает транспорт. В случай, че Участник разполага с нает транспорт, той трябва да представи документи, доказващи че същите ще са на негово разположение за срока на изпълнение на обществената поръчка. 6. Декларация /образец по приложение № 9/ за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. 7. Декларация /образец по приложение № 10/ за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 8. Декларация /образец по приложение № 11/ за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 9. Декларация /образец по приложение № 13/, че Участникът няма да допуска участие на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка. 10. Документ за внесена гаранция за участие или безусловна банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов – оригинал. 11. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие със заверка „Вярно с оригинала”. 12. Декларация /образец по приложение № 12/ за запознаване с условията на обществената поръчка. 13. Ценово предложение, заедно с попълнени количествeно-стойностни сметки. 14. Списък на всички документи съдържащи се в документацията му за участие. Списъкът следва да е подписан и с положен печат на фирмата. 15. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.т. .2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 и 12 се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. 16. При подписването на договор с определения за изпълнител Участник, същият задължително представя необходимите документи за удостоверяване отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган на държавата, в която е установен – оригинал или нотариално заверени копия, както и документ за внесена гаранция за изпълнение на договора – оригинал.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишния финансов отчет за 2007 година - копие със заверка „Вярно с оригинала”.
Минимални изисквания: 1. Участниците могат да бъдат юридически лица с предмет на дейност включващ търговия с канцеларски материали и консумативи и/или производство на такива, съпътстващи дейности, както и консорциуми от горните юридически лица с посочена водеща фирма (лидер); 2. Участниците да притежават финансови възможности за изпълнение на предмета на поръчката, съгласно изискванията на чл. 50, ал. 1 от ЗОП;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък /образец по приложение № 14/ на договорите за доставка на същите или сходни канцеларски материали - предмет на тази обществена поръчка, изпълнени през последните 3 години с посочени Възложители и стойности, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: 1. Участниците да са с доказан опит в доставкта на канцеларски материали и консумативи, съгласно изискванията на чл. 51, ал.1 от ЗОП; 2. Участниците да разполагат с квалифициран персонал за осъществяване на доставките; 3. Участниците да притежават собствен и/ или нает транспорт;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 67 от 06.03.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Конкурсна документация може да бъде получена в стая № 37 на административната сграда на Община Свищов срещу: представен документ от касата на Община Свищов /всеки работен ден от 9.00 до 17.00 часа/ или документ за внесена такса по банкова сметка на Община Свищов IBAN: BG 27 SOMB 91 308 436 682 444, BIC: SOMBBGSF, вид плащане: 444000, в Общинска банка АД клон Свищов.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Зала № 1 в сградата на Община Свищов

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни представители, притежаващи нотариално заверено пълномощно могат да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

След 12 месеца.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: • Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинската администрация”;
1) Кратко описание

Доставка на Папки: картонени, пластмасови, найлонови; Консумативи за факс апарати, ксерокс машини; моливи, химикали, маркери; Перфоратори; Тетрадки, тефтери, азбучници, бланки; Телбод машинки и консумативи за тях, кламери, мастила и други материали и консумативи подробно описани в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинската администрация”;

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: • Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ОбС”Социални дейности”
1) Кратко описание

Доставка на Папки: картонени, пластмасови, найлонови; Консумативи за факс апарати, ксерокс машини; моливи, химикали, маркери; Перфоратори; Тетрадки, тефтери, азбучници, бланки; Телбод машинки и консумативи за тях, кламери, мастила и други материали и консумативи подробно описани в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ОбС”Социални дейности”

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 3 / Наименование: • Обособена позиция № 3: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Звено „Образование” към Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов”;
1) Кратко описание

Доставка на Папки: картонени, пластмасови, найлонови; Консумативи за факс апарати, ксерокс машини; моливи, химикали, маркери; Перфоратори; Тетрадки, тефтери, азбучници, бланки; Телбод машинки и консумативи за тях, кламери, мастила и други материали и консумативи подробно описани в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Звено „Образование” към Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов”

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 4 / Наименование: • Обособена позиция № 4: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Звено „Култура” към Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов”
1) Кратко описание

Перфоратори; Тетрадки, тефтери, азбучници, бланки; Телбод машинки и консумативи за тях, кламери, мастила и други материали и консумативи подробно описани в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Звено „Култура” към Отдел „Образование и Култура” при Община Свищов”

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 5 / Наименование: • Обособена позиция № 5: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ОП”Чистота-Свищов”
1) Кратко описание

Перфоратори; Тетрадки, тефтери, азбучници, бланки; Телбод машинки и консумативи за тях, кламери, мастила и други материали и консумативи подробно описани в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ОП”Чистота-Свищов”

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение