РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
горски фонд на територията на ДГС Самоков
Код NUTS:
BG41
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
дърводобив - сеч и извоз в обекти №№ 9122;9123;9124;9125; 9126; землище с.Ковачевци,с.Райово,с.Рельово;с.Ярлово; гр.Самоков и Яз.Искър
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77000000, 77200000
Описание:
Услуги, свързани със селското и горското стопанство, овощарството, аквакултурите и пчеларството
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
73521 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие в размер на 1% от сгойността на поръчката и гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора по сметката на ДГС Самоков
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
възложителят се разплаща в пари по банков път
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
търговец по смисъла на търговския закон и регистриран в публечния регистър на НУГ/ДАГ/ съгл.чл.57 а от ЗГ
ІІІ.1.4)
Други особени условия
лиценз по Наредба № 31/11.08.2003 г. на МЗГ
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заявление за участие - образец,2.Удостоверение за актуално съдебно състояние или удостоверение от Агенцията по вписванията,3.Нотариално заверено пълномощно когато фирмата се представлява от пълномощник,4.Удостоверение за данъчна регистрация и рег. по ДДС,5.ИН по БУЛСТАТ,6.Квитанция за закупени тръжни документи,7.Документ за внесена гаранция за участие,8.Подизпълнители ако има такива,9.Удостоверения от надлежен орган за липса на обстоятелства по чл.47 от ЗОП,10.Декларация по образец, 11.Удостоверение от НУГ/ДАГ/,че търговеца е лицензиран по реда на Наредба №31/11.08.2003 г. на МЗГ,12.Доказателства за търговска репутация ,13.Доказателства зе техн. възможност съгласно чл.51 от ЗОП,14.Заверено удостоверение от ДГС Самоков за изпълнение на сключени договори за дърводобив през настоящата и предходна година,15.Списък на персонала ангажиран в реализацията на услугата с посочена професионална квалификация 16.Оферта - образец,17.Списък на представените документи
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: описание на техническото оборудване - моторни триони,трактор/и/,животинска тяга
Минимални изисквания: моторни триони,трактор/и/,животинска тяга
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Наредба № 31/11.08.2003г. на МЗГ и Закон за горите
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 3 от 11.01.2008 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/12/2008 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.12.2008 г. Час: 12:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 29/12/2008 00:00 Час: 11:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
участници или техни представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
7/седем/ дневен срок от обявяване или съобщаване на решението на възложителя
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление