РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка и монтаж на соларни инсталации"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. Своге
Код NUTS:
BG412
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
За целите на поръчката ще бъдат монтирани две соларни инсталация: едната с 10 кв. м. соларно поле с високо селективни панели, а другата с 8 кв. м. соларно поле, също с високо селективни панели и соларни бойлери към тях съответно от 500 л. и от 400 л., съответно за ОДЗ „Ал. Вутимски” и ЦДГ „Калина Малина”.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
09331100
Описание:
Слънчеви колектори за производство на топлинна енергия
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
съгласно документацията за участие
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие - 160 (сто и шестдесет) лева; гаранция за изпълнение - 1% върху стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: Парична сума в лева по IBAN BG65SOMB91303390000001, BIC SOMBBGSF - Общинска банка АД, Финансов център Своге или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Община Своге.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Средствата за изпълнение на поръчката до нейното завършване се осигуряват в съответствие с одобрените средства по проект BG161PO001/4.1.-01/2007/017 „Подобряване на енергийната ефективност чрез ремонтни дейности на образователни институции в гр. Своге” по Оператвина програма „Регионално развитие 2007 - 2013 год. Плащането ще се извършва, съгласно клаузите в проекта на договор.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация на участника (нотариално заверен), а когато е физическо лице копие от документ за самоличност; удостоверение за актуално състояние и декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличие на някое от посочените обстоятелства води до отстраняване на участника. При участие на обединения, такова удостоверение е достатъчно да представи водещата фирма в обединението.Други документи подробно описани в документацията за участие. Когато участника в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения от държави - членки на ЕС се представят в легализиран превод.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години оформени съгласно ЗСч; справка за общия оборот на доставки и монтаж и оборота от същите с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 /три/ години (по образец);декларация за изпълнен минимален обем доставки и монтажни работи през последните 3 /три/ години (по образец).
Минимални изисквания: Изпълнен минимален обем доставки и монтаж за всяка от последните 3 /три/ години в размер на не по-малко от 40 000 /четиридесет хиляди/ лева. При участие на обединение, изпълненият минимален обем работи за всяка от последните 3 /три/ години да бъде в размер на не по-малко 60 000 /шестдесет хиляди/ лева общо за обединението.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за доставка и монтажни работи през последните 3 години, с предмет подобен на предмета на поръчката, включително вида и местоположението на обектите, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите (по образец); препоръки за добро изпълнение на договорите по т. 4.1. от предишни възложители. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на обектите, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;справка за инженерно-техническия състав на фирмата, ангажиран в доставката и монтажа, обект на поръчката (по образец). Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация; справка за изпълнителския състав, ангажиран в доставката и монтажа, обект на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на работите; сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката (непредставянето на сертификат не води до отстраняване на участника);сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд (непредставянето на сертификат не води до отстраняване на участника); документ за членство на участника в браншови/професионални организации;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/01/2009 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, могат да го направят в общинска администрация гр. Своге, ул. "Ал. Стамболийски" № 7, ет.3, сектор "Евроинтеграция" срещу сумата от 50 (петдесет) лева с ДДС внесена в касата на Община Своге.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2009 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място
заседателната зала на Община Своге - 1 етаж
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
участниците в процедурата или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г.
VI.3)
Допълнителна информация
Настоящата обществена поръчка е открита с Решение № 1233/ 10.12.2008 год. на Кмета на Община Своге.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление