Версия за печат

00233-2008-0190


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НК "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: инж.Златка Крумова, България 1233, София, Тел.: 02 9322913, E-mail: z_krumova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

НК "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: инж. Галина Иванова, България 1233, София, Тел.: 02 9323069; 02 9323069, E-mail: galina_d_ivanova@abv.bg, Факс: 02 9310956

Място/места за контакт: инж. Галина Иванова; инж. Станислав Димитров

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

НК "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Детелина Ангелова, България 1233, София, Тел.: 02 9326113

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Рамково споразумение за период от 4 години за подмяна на захранващи кабели за средно и ниско напрежение за периода 2009 - 2012 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: Съгласно документацията за участие
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в години

4

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Рамково споразумение за период от 4 година за подмяна на захранващи кабели за средно и ниско напрежение за периода 2009 - 2012 г. - общо 50400 м. по обекти, количества и видове работи посочени в документацията за участие. Участниците подават оферти за цялата поръчка, задължително в пълния й обем. Възложителят си запазва правото на промени в обявените обекти, количества и видове работи за подмяна на захранващи кабели за средно и ниско напрежение при сключването на конкретните договори в зависимост от производствената необходимост и осигурено финансиране.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45311100

Описание:

Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Рамково споразумение за период от 4 години за подмяна на захранващи кабели за средно и ниско напрежение за периода 2009 - 2019 г. - 50400 м. Енергосекция София 1. Подмяна на захранващи кабели за средно напрежение - 2009 г. 2000 м.; 2010 г. - 4000 м.; 2011 г. - 2000 м.; 2012 г. - 2000 м. 2. Подмяна на кабели за ниско напрежение - 2009 г. 2000м.; 2010 г. - 2000 м.; 2011 г. 2000 м.; 2012 г. - 2000 м. Енергосекция Пловдив 1. Подмяна на кабели за средно напрежение - 2010 г. - 2000 м. 2. Подмяна на кабели за ниско напрежение - 2009 г. - 6000 м.; 2010 г. - 2000 м.; 2011 г. - 4000 м.; 2012 г. - 4000 м. Енергосекция Горна Оряховица 1. Подмяна на кабели за средно напрежение - 2009 г. 2400 м. 2. Подмяна на кабели за ниско напрежение - 2009 г. 2000 м.; 2010 т. - 4000 м.; 2011 г. - 4000 м.; 2012 г. - 2000 м.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер 45 000,00 лв.Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума внесена по сметката на НК “ЖИ”- IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIG код: FIN0VBGSF, банка: ПИБ - клон “Централен”, гр. София, ул. Стефан Караджа” №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: При процедурата за сключване на конкретните договори участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение на всеки конкретен договор в размер на 5 % от договорената стойност без ДДС. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в конкретния договор. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност до датата на съставяне на съответния протокол за приемане на работата по конкретния договор или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ”, банка ПИБ София, ул.”Стефан Караджа” № 10, IBAN: BG11 FINV 9150 10BG N0E2 8L, BIC: FINV BGSF. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

При процедурата за сключване на конкретните договори предлаганата цена се определя въз основа на количествена сметка, в която следва да се отразят отделните елементи на ценообразуване /часова ставка, допълнителни разходи за труда и механизацията, доставно-складови разходи и печалба/ и начина на определяне на общата цена, изготвена от участниците. Възложителят си запазва правото да откаже да сключи конкретен договор в случай, че изпълнителят предложи цена, която е необосновано висока и не отговаря на пазарните условия към момента на сключването на конкретния договор. Начин на плащане – заплащането ще се извърши на въз основа на сключен договор, в левове, по банков път, след представяне на фактура в оригинал и протокол за приемане на работата от Възложителя. Допуска се авансово плащане за изпълнение на строително монтажните работи (СМР) в размер до 30 % от договорената цена без ДДС.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата за сключване на рамково споразумение може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения; Участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП с декларации. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.3 от ЗОП водят до отстраняване на участниците в процедурата; Документи за регистрация на участника: документ за първоначална съдебна регистрация, удостоверение за актуално състояние на фирмата от съда или от Агенцията по вписване, БУЛСТАТ и/ или ЕИК за ЕТ и юридически лица; когато е физическо лице - документ за самоличност (нотариално заверени копия или копия, заверени от участника). 1. Участниците представят удостоверение за вписване в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, където задължително са вписани за втора група – строежи от транспортната инфраструктура съгласно чл. 5, ал. 1 т. 2 от ПРВВЦПРС, първа категория строежи съгласно чл. 5, ал. 6 от НРВВЦПРС. 2. Документ за регистрация (сертификат) по ISO 9001:2000 за внедрена система за управление на качеството на участника; 3. Документ за регистрация (сертификат) по BS OHSAS 18001:2007 (OHSAS 18001:1999) за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд на участника; 4. Документ (сертификат) за акредитация орган за контрол от вид С (контрол в отрасъл електро безопасност) до 1000 V и над 1000 V издаден от Български съюз по акредитация (БСА) на участника; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1, 2,3 и 4 се отнасят поне за едно физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участниците представят документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват икономическото и финансово състояние, като представят документи съгласно изискванията на чл. 50, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП: -банкова референция от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент; -заверено копие от застраховката по чл. 171 от ЗУТ; -годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2007 г. – заверени копия;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват техническите си възможности за изпълнение на поръчката, като представят документи съгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т.2, т.4, т. 7, т.9, т.11 от ЗОП: - списък на сключените и изпълнени договори за извършване на електромонтажни и строителни работи на подобни обекти, през последните 5 (пет) години, с посочени стойности, дати и място на изпълнение, придружени от препоръки за добро изпълнение, в които се посочва стойността, датата и мястото на извършените електромонтажни и строителни работи; - списък на техническите лица, които ще отговарят за извършване на строителните работи, включително и на тези отговарящи за контрола на качеството при изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност и за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на служителите, които отговарят за строителните работи; - декларация за наличие на собствена специализирана техника и техническо оборудване – представя се списък на собствената специализирана техника, с която разполага участникът. Към списъка да се приложи извадка от баланса на фирмата за собствени дълготрайни материални активи, доказващи наличността на описаната специализирана техника. - описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката. Участниците представят декларация, с която декларират че за изпълнение на поръчката имат наличие на капацитет, ресурси и организационни възможности за паралелно изпълнение на електромонтажни и строителни работи; Участниците представят декларация с която декларират, максимален капацитет за пет години обем електро-инсталаторски и строителни работи; Участниците представят декларация, с която декларират, че ще спазват стриктно Техническите изисквания на Възложителя посочени в „Техническа спецификация” - Приложение №1 към документацията за участие. Участниците представят декларация, с която декларират, че всички вложени материали при изпълнение на конкретните договори (кабели, кабелни глави, муфи, тръби за полагане на кабели, шахти), които ще бъдат вложени при подписване на конкретен договор за изпълнение на обекта да бъдат нови, да отговарят на изискванията за качество и са сертифицирани, съгласно действащите стандарти, като за същите се прилагат сертификати за качество в оригинал на производителя. Участниците представят декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда в строителството; Гаранционен срок - гаранционният срок на обектите се определя съгласно чл. 20 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнение на строително монтажните работи, съоръжения и строителни обекти. Гаранционният срок е минимум 8 години и започва да тече от датата на съставяне на приемно-предавателния протокол за извършената работа.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: •Всеки участник трябва да представи минимум 5 (пет) броя референции от различни фирми за изпълнение на подобни обекти - списък с имената на Възложителите, описание на проектите, вида на дейностите, обща стойност и период на изпълнение; •Списък на техническия персонал, пряко зает с електро-монтажните работи – минимум 10 души с трета и четвърта квалификационна група по безопасност на труда с постоянен трудов договор. Представя се поименен списък на служителите и копия от протоколи за преквалификация; •Списък на техническия персонал пряко зает с електро-монтажните работи – минимум 5 души с пета квалификационна група по безопасност на труда с постоянен трудов договор. Представя се поименен списък на служителите и копия от протоколи за преквалификация;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30/01/2009 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 1000 BGN
Условия и начин на плащане

НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 317, отдел „Процедури за доставки”, всеки работен ден от 8,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до изтичане на крайния срок за получаване на офертите, срещу невъзвръщаема сума в размер на 1000,00 лв., без ДДС, внесена в касата на компанията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/01/2009 00:00 Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза" № 110, заседателна зала на първия работен ден след изтичане на крайния срок за получаване на офертите в 10,00 ч.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 - 121 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ