Версия за печат

00197-2008-0033


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Шести септември" № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 605955, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431

Място/места за контакт: "Договорноправен отдел"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка за нуждите на "ВиК" ЕООД - Пловдив на различни ръчни инструменти по примерна номенклатура"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складова база на Възложителя - гр. Пловдив, бул. "Шести септември" № 250
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка за нуждите на "В и К" ЕООД - Пловдив на различни ръчни инструменти, по примерна номенклатура и вид, за едногодишен период подробно описани в Техническите спецификации към документацията за участие. Доставките ще се осъществяват периодично, съобразно нуждите на Дружеството, франко складова база на Възложителя – гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 250, след писмена заявка с приложена към нея спецификация, в която ще бъдат определени необходимите номенклатури и количества от изделията.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44512000 (CB26)

Описание:

Различни ръчни инструменти (Ръчен )

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Примерните номенклатура и вид за едногодишен период са описани подробно в Техническата спецификация към документацията за участие. Доставките ще бъдат периодични, съобразно нуждите на Дружеството.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците са длъжни да представят като част от офертата си гаранция за участие в размер на 500 (петстотин) лева, при условията на чл. 26, ал. 1 и 2 , чл. 27, ал. 1 от НВМОП. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG08 BPBI 7924 1087 9859 01, банков код BIN: BPBIBGSF при “Юробанк И Еф Джи България” АД – Пловдив, клон Север или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума, внесена по следната банкова сметка на Възложителя - банкова сметка IBAN: BG08 BPBI 7924 1087 9859 01, банков код BIN: BPBIBGSF при “Юробанк И Еф Джи България” АД – Пловдив, клон Север или банкова гаранция в размер на 3 % от общата стойност на сключения договор, а именно сумата от 4500 (четири хиляди и петстотин) лева, при условията на чл. 26, ал. 3 и чл. 27 от НВМОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разсрочено, по банков път, в лева.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да, съгласно чл.6, ал. 2 от НВМОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдебно решение за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; Регистрация по БУЛСТАТ (ЕИК – Единен идентификационен код); Удостоверение за регистрация по ДДС; Удостоверение за актуално състояние на участника и/или Удостоверение от Търговски регистър към Агенцията по вписванията, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, издадено най-рано през месеца предхождащ обявлението в Държавен вестник, в съответствие с чл. 13, ал. 1, т.1 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки; Документ за гаранция за участие - внесена парична сума или банкова гаранция (оригинал) и ксерокопие от документ за закупена документация, както и други документи описани подробно в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Да се представят следните документи съгласно чл. 50 от ЗОП - Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Да се представят следните документи съгласно чл. 51 от ЗОП - Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; Оторизационни писма за дистрибуция на предлаганите изделия от завод-производител или представител на завода-производител.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

МОП-1-35

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
130 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 09,00 часа до 16,00 часа в срок до 26-ия (двадесет и шестия) календарен ден от деня, следващ датата на изпращане на обявлението за обнародване в “Държавен вестник” и до Агенцията по обществени поръчки за вписване в Регистъра на обществените поръчки, в Административната сграда на “ВиК” ЕООД – Пловдив, бул. “Шести септември” № 250, отдел “Договорно-правен”, стая 301, срещу представяне на документ за платени, невъзстановими 130 (сто и тридесет) лева, без ДДС, в касата на Дружеството.Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 032/63-54-31, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 130 (сто и тридесет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя IBAN: BG08 BPBI 7924 1087 9859 01, банков код BIN: BPBIBGSF при “Юробанк И Еф Джи България” АД – Пловдив, клон Север, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Дружеството - гр. Пловдив, бул. "Шести септември" № 250

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите да се считат за поканени лицата, представляващи офериращите или трето лице с изрично нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

декември 2009 година

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП; за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ