Версия за печат

00818-2008-0009


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ябланица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ябланица, пл."Възраждане" №3, За: Цветелина Цакова Петкова, РБългария 5750, Ябланица, Тел.: 06991 2126, E-mail: kmet_yablanitsa@mail.bg, Факс: 06991 2155

Място/места за контакт: Община Ябланица

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с.Добревци - главен клон 1, общ. Ябланица

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Добревци,общ. Ябланица
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ремонтни дейности по реконструкцията на част от вътрешната водопроводна мрежа на с. Добревци, в резултат на които окончателно и трайно ще се разреши проблема с нормалното водоснабдяване на селото.Реконструкцията на уличните водопроводи ще се извърши при запазване на водоподаването, като новите улични водопроводи ще се положат успоредно на съществуващите и превключването ще се извърши след изграждане на цялата отсечка .Новите водопроводи ще се изпълнят с полиетиленови тръби с висока плътност.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45240000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изрязване на асфалтова настилка - 2214 кв.м.;Изкоп с огр. ширина 0,6 до 1,2 м. - ръчно в земни почви неукрепени - 438 куб.м.;Изкоп с багер земни почви при 1 ут. условие на отвал - около 956 куб.м.;Засипване на тесни изкопи без трамбоване - около 1395 куб.м.;Доставка, полагане и монтаж на полиетиленови тръби фи 90, PN 10- около 1107 м.л.;Доставка и монтаж на сигнална лента с метална нишка - 1107 м.л.; Доставка и засипване на изкоп с нестандартна баластра - около 160 куб.м.; Изпитване и дезинфекция на водопровод и други дейности отразени в количествената сметка, неразделна част от документацията.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - 2200/две хиляди и двеста/ лева; 2.Гаранция за изпълнение - 3/три/ % стойността на обществената поръчка без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва единствено по банков път по сметката на изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания:Съгласно чл.13 от НВМОП, както и документи по чл.50 и чл.51 от ЗОП, описани подробно в документацията за участие в открития конкурс.Декларации по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 от ЗОП, подробно описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51 от ЗОП, подробно описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи всеки работен ден от 08,30 h до 16,30 h до 15.01.2009 г. на адрес: гр. Ябланица, обл.Ловеч, пл." Възраждане" №3 в касата на ЦУИГ при ОбА - гр. Ябланица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.01.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Община Ябланица,обл.Ловеч, пл."Възраждане"№3, в Заседателната зала на ОбС - гр. Ябланица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №1147/10.12.2008 г.на кмета на община Ябланица

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите от участниците се подават в 10/десет/ дневен срок, съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ