Версия за печат

00087-2008-0273


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска 33, За: Бойко Иванов, България 1000, София, Тел.: 02 9377530

Място/места за контакт: ул. Париж 3 Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична Община, ул. Московска 33, За: инж.Анна Мутафчиева, България 1000, София, Тел.: 02 9377227

Място/места за контакт: Дирекция "ЖОСТЕЕ"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична Община, ул. Московска 33, За: Фронт Офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592

Място/места за контакт: Фронт Офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Инженеринг /проектиране и изграждане/ на ново ОДЗ в УПИ І, кв.78, м. Бул.”Станке Димитров”, район „Надежда”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Инженеринг /проектиране и изграждане/ на ново ОДЗ в УПИ І, кв.78, м. Бул.”Станке Димитров”, район „Надежда”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата размер на 33 000 лв./тридесет и три хиляди / представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на договора; Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на СО. Разплащането се извършва по банков път, съгласно проекта за договор приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9,ал.1 от ЗОП/. , притежаващо необходимите разрешения и удостоверения по предмета на обществената поръчка. чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП - Документ за съдебна регистрация, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. чл.24, ал.1 от ПП на ЗОП - Удостоверение за актуална съдебна регистрация /оргинал или нотариално заверено копие/, а чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Декларации по чл.47, ал.1 и 5 и чл.47, ал.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: 1.Непредставяне на документите по Чл. 56, ал.1 от Закона за обществени поръчки. 2.Непредставяне на документи за закупени книжа на името на участника /копие от фактурата/ и внесена гаранция за участие за обособената позиция за която участника участва /платежно нареждане или банкова гаранция в оригинал/. 3. Непредставяне на описаните в т.III.2.2) и т.III.2.3) от настоящето обявление документи. 4. Непредставяне на валидно Удостоверение за вписване в Професионалния регистър на строителя. 5. Който не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП: 6. Който е представил оферта, която е непълна и/или не отговаря на обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения /Чл.9 от ЗОП /. Ако участникът в процедура за обществена поръчка е обединение на физически и/или юридически лица и е определен за изпълнител е необходимо, същият да създаде на юридическо лице и преди сключване на договора да предтстави документа за регистрация. Участникът в процедура за обществена поръчка декларира обстоятелствата по чл.47 от ЗОП с Декларация образец №5 и 5А , приложени към документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Копие от застраховка за професионална отговорност. 2.Отчет за приходите и разходите и баланс за последните три години. 3.Информация за общия оборот и за оборота от строителството, обект на поръчката, за последните 3 години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т. 2, 3, 4, 6, 7 и 8, 9,10,11 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. списъка на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение(най-малко 3 бр.) 2. списък на собствени и наети технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството; 3. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата, 4. декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; 5. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги; 6.документи, касаещи предложените материали, които се изискват от „Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти”–копия. Приложените сертификати да бъдат преведени на български език; 7. описние на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът ще приложи при изпълнение на поръчката
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 240 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.30 ч. до 12.30 ч. и 14.00 ч. до 15.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.30 ч. до 12.30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26/01/2009 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място

ул. Московска 33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на потребителите, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ