Версия за печат

00145-2008-0156


Обявление за обществена поръчка

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ТП на НОИ - Русе, ул. "Асен Златаров" № 26, За: Петър Георгиев, България 7000, Русе, Тел.: 082 816409, E-mail: petar.georgiev@ruse.nssi.bg, Факс: 082 825367

Място/места за контакт: Началник сектор "ЧРУС"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Управлява ДОО

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Изработка и доставка на офис оборудване за нуждите на Районно управление “Социално осигуряване” – гр. Русе”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Сградите на управлението на адреси "Асен Златаров" 26 и "Ангел Кънчев"1
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Изработка и доставка на офис оборудване за нуждите на Районно управление “Социално осигуряване” – гр. Русе”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39130000

Описание:

Мебелировка за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Вида и броя на необходимото офис оборудване е посочено в документацията - Приложевие № 3

Прогнозна стойност без ДДС
7000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е парична сума в размер на 70,00 (Седемдесет) лева, внесена в полза на възложителя по банкова сметка IBAN: BG47UBBS80023106046306, BIC UBBSBGSF, параграф 931000 в Банка ОББ АД - клон гр. Русе. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5 (пет) % от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път до 15 работни дни след представяне на фактура и подписване на протокол, удостоверяващ доставката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Оригинално удостоверение за актуалното състояние на участника (търговец) към датата на обявяване на конкурса, съгласно обявлението. 2. Копие от документ за регистрация по Търговския закон, Закона за кооперациите и др., а когато е създаден с нормативен се посочва с кой точно. 3. Декларация от управителя или членовете на управителния орган на участника за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП. 4. Декларация от управителя или членовете на управителния орган на участника за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП. 5. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 6. Квитанция за закупена конкурсна документация. 7. Документ за внесена гаранция за участие. 8. Декларация относно използването на подизпълнители. 9. Декларация относно срока за изпълнение на доставката. 10. Декларация относно срока и обхвата на гаранцията, която поема участника за изработеното офис оборудване. 11. Проект на договор – попълнен и парафиран от участника, без вписване на стойността на поръчката. 12. Други документи, посочени в обявлението или в документацията, както и такива по преценка на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Информация за общия оборот и за оборота на услугите, предмет на настоящата поръчка за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Информация за общия оборот и за оборота на услугите, предмет на настоящата поръчка за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кратко изложение за дейността на участника и опита му в изработката на офис оборудване. 2. Декларация (списък) за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на поръчката, вкл. транспортни средства. 3. Описание на материалите, които ще бъдат вложени при изработката – качествени характеристики и показатели (ако има и сертификати за качество). 4. Препоръки от предишни възложители на обществени поръчки (ако има такива), от постоянни партньори и/или от браншови организации, в които участникът членува.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Кратко изложение за дейността на участника и опита му в изработката на офис оборудване. 2. Декларация (списък) за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на поръчката, вкл. транспортни средства. 3. Описание на материалите, които ще бъдат вложени при изработката – качествени характеристики и показатели (ако има и сертификати за качество). 4. Препоръки от предишни възложители на обществени поръчки (ако има такива), от постоянни партньори и/или от браншови организации, в които участникът членува.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/02/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Таксата от 20 лв. (без ДДС) се превежда по следната банкова сметка IBAN: BG 47UBBS80023106046306, BIC USBBSBGSF, параграф 361904 в Банка ОББ АД – клон гр. Русе.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12/02/2009 00:00 Час: 11:00
Място

гр. Русе, ул. "Асен Златаров" 26, ет. 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници подали оферти или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Чл.120, ал. 2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ