Версия за печат

00188-2008-0016


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Хисаря: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хисаря, бул. "Ген. Гурко"14, За: Ваня Прокопова, РБългария 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ежедневно приготвяне на храна за нуждите на "Домашен социален патронаж" Община Хисаря

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: Община Хисаря
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Приготвяне на обедно меню за лицата, ползващи се от „Домашен социален патронаж”, при спазване на изискванията на Закона за храните, и в съответствие със системата „НАССР” като система за превантивен контрол, за гарантиране производството и предлагането на безопасна храна в условия съобразени с изискванията на РИОКОЗ. Обедното меню включва супа и основно ястие. Храната се приготвя и разлива в съдове до определен час всеки ден, за да може да се разнесе до обяд на клиентите.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55322000

Описание:

Услуги по готвене на храни

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката се състои в приготвяне на обедно меню всеки работен ден за 65 клиенти на "Домашен социален патронаж" в община Хисаря.

Прогнозна стойност без ДДС
42000 BGN
ІІ.2.2) Опции

При необходимост от повторение на услугата до провеждането на следващ конкурс за обществена поръчка.

Опции се предвиждат да се използват след 12 месеца
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

19.01.2009 г. 

Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 400 (четиристотин)лв; Гаранция за добро изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 1% от стойността на договора към момента на влизане в сила.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва всеки месец до определено число на месеца, съобразно офертата на спечелилия кандидат.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания, ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора, че водещият член на обединението / консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението / консорциума, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението / консорциума, и че всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението / консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение / консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. Б) Регистрационни документи на участника: • Удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на участника – юридическо лице, със срок на валидност 3 (три) месеца от датата на издаването му (отнася се за юридическо лице, което е регистрирано в България) ; • Документ за съдебна регистрация – копие, заверено с подпис и печат на лицето, определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България) ; • Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство – документът да е придружен с легализиран превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); • Документ за самоличност – копие (за участник физическо лице) В) Заявление за участие ; Г) Административни сведения за участника; Д) Документ за закупена документация за участие ; Е) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие ; Ж) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; З) Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); И) Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и делът на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. За всеки подизпълнител се представят документите по б. Б, Ж и З, от настоящия списък; К) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това съгласно документите му за съдебна регистрация; Л) Проект на договор – подпис на всяка страница ( не се попълва информация относно цена и срок на заплащане); М) Удостоверение за подаване на документи за участие; Н) Споразумение за създаване на обединение/консорциум - когато участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице. В този случай документите по т.Б,Ж,З се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверени копия от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, оформени съгласно Закона за счетоводството;
Минимални изисквания: Съгласно документацията за участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А) Декларация, че изпълнителят разполага със собствена или наета кухненска база или заведение за хранене съгласно Наредбата за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения, които да отговарят на изискванията на Наредба №7 от за хигиенните изисквания към предприятията, които произвеждат или търгуват със храни, и към условията за производство и търговия с качествени и безопасни храни; Б) Документ за регистрация по Закона за храните; В) Декларация за спазване на изискванията на Закона за храните, и съответствие със системата „НАССР” като система за превантивен контрол, за гарантиране производството и предлагането на безопасна храна в условия съобразени с изискванията на РИОКОЗ. Г)Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката; Д) Препоръки от предишни възложители, ако кандидатът е участвувал в други процедури за възлагане на обществени поръчки, или от постоянни партньори;
Минимални изисквания: Съгласно документацията за участие
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е 50 лв. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Хисаря, гр. Хисаря, бул. “Генерал Гурко” № 14, при касиера на общината - стая 15 от 9.00 часа до 17.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Община Хисаря

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отварянето на офертите. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", РБулгария 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ