РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на хартия, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на хартия за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - гр.Перник; 6. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - гр.Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - гр.Благоевград”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
София,Благоевград, Кюстендил, Перник
Код NUTS:
BG41
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на хартия, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на хартия за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - гр.Перник; 6. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - гр.Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на хартия за ТД на НАП - гр.Благоевград”
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30197643, 30199330
Описание:
Фотокопирна хартия
Безконечна хартия за компютърни принтери
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
432114.28 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Качество; тежест: 60 %
Показател: Предложена цена; тежест: 40 %
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 039 - 054076 от 22.02.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 119 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП – Перник на хартия;
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 13513.25 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 120 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Кюстендил на хартия"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18731.88 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 121 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП-Благоевград на хартия"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 27461.7 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 126 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на хартия"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН” ООД, БУЛСТАТ 000708921, жк.”Илинден”, ул.”Цар Симеон” № 243, вх. Б, ап. 21, България 1309, София, Тел.: 02 8500600, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 02 8500600
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9075.6 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 127 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП - София град на хартия"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН”ООД, БУЛСТАТ 000708921, жк.”Илинден”, ул.”Цар Симеон” № 243, вх. Б, ап. 21, България 1309, София, Тел.: 02 8500600, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 02 8500600
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 276509.85 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 128 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП - "ГДО" на хартия"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН”ООД, БУЛСТАТ 000708921, жк.”Илинден”, ул.”Цар Симеон” № 243, вх. Б, ап. 21, България 1309, София, Тел.: 02 8500600, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 02 8500600
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 33795 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 129 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП - София област на хартия"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН”ООД, БУЛСТАТ 000708921, жк.”Илинден”, ул.”Цар Симеон” № 243, вх. Б, ап. 21, България 1309, София, Тел.: 02 8500600, E-mail: sofia@mbm-bg.com, Факс: 02 8500600
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 53027 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка