Версия за печат

00971-2008-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с. Опан: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Опан, с. Опан, Община Опан, област Стара Загора, За: Виолета Кирева, България 6078, с. Опан, Тел.: 04101 2319, E-mail: opan@mail.bg, Факс: 042 603044

Място/места за контакт: Директор на Дирекция "ТРИПЕЙ"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Корекция на дере, минаващо през с. Бял извор между ОК 14, ОК 19, ОК 64 - мост на път І-5, ОК 74 по плана на с. Бял извор".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Бял извор, Община Опан
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително-монтажни работи в съответствие с работен инвестиционен проект за корекция на дерето в с. Бял извор, включващо техническо решение за корекция на дерето в участъка ОК 14 до ОК 74 с обща дължина 495 метра, открит профил - трапецовиден, изпълнен с монолитен бетон върху уплътнена пясъчна възглавница за участъка северно от сградата на кметството до ОК 14, покрито стоманобетоново сечение с профил 200/150 см и 240/120 см за участък от сграда кметство през път І-5 и центъра до ОК 74, ремонт на тръбен водосток с недостатъчно сечение.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Не приложимо

Прогнозна стойност без ДДС
705121 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции - Всяка оферта да бъде представена заедно с гаранция за участие в конкурса в размер на 3500 /три и петстотин хиляди/ лева, банкова гаранция или парична сума вносими по сметката на Община Опан - IBAN BG73 UNCR 7630 3300 0005 21, BIC код UNCRBGSF или в касата на Общината. Гаранция за изпълнение е в размер на 2 % от стойността на поръчката, банкова гаранция или парична сума вносима по сметка на Община Опан IBAN код BG73 UNCR 7630 3300 0005 21, BIC код UNCRBGSF - „УниКредит Булбанк” АД – клон Стара Загора. Гаранцията за участие на отстранените и класираните участници се освобождава от възложителя в срок от 3 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. При прекратяване на конкурса гаранциите на всички участници се освобождава в срок три работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участник в конкурса: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор. Гаранцията за изпълнение на договора, представена от участника, определен за изпълнител, се внася преди Възложителя да покани Изпълнителя да започне физическа работа и след като е осигурено финансирането от ПУДООС, други бюджетни средства или външно финансиране. Гаранцията се освобождава в едномесечен срок след изпълнение на договора. Внесената гаранция за изпълнение обезпечава точното изпълнение на договора и може да се използва от възложителя като средство за неговото удовлетворяване на претърпените вреди, пропуснатите ползи и начислените неустойки вследствие неизпълнение или неточно изпълнение задълженията на изпълнителя по договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Изпълнението започва след осигурено финансиране от ПУДООС, друго бюджетно или външно финансиране и считано от датата на която Изпълнителя е покане песмено да започне работа. Разплащането ще се извършва по правилата на финансиращата програма.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не залагаме такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Към офертите следва да бъдат приложени следните документи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Копие от съдебно решение за вписване на участника според изискванията на Търговския закон и удостоверение за актуално състояние на участника, издадено не по-късно от шест месеца преди датата на представяне, а когато участника е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3. Декларациите по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 и чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП по образцец от управителя, съответно от всички членове на управителния орган на участника; 4. Декларация, съдържаща списък на основните договори за строителство, включително стойностите им и възложителите за последните три години /2006-2008/. Декларацията се придружава и с препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 5. Описание на наличната собствена тежка и малогабаритна механизация и производствено - техническа база, с които участника разполага за изпълнение на поръчката с посочване на регистрационен или инвентарен №, вкл. и доказателство за наличието на собствена техническа база. 6. Справка за инженерно-техническия състав, ангажиран в организацията и изпълнението на поръчката. Справката включва трите имена, образование, професионална квалификация и трудов стаж по специалността. 7. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 8. Документ, доказващ, че участника е сертифициран по ISO 9001-2000 за дейностите в строителството, или еквивалентно; 9. Документ, удостоверяващ наличието на застраховка за професионална отговорност на строителя по чл.171 от ЗУТ; 10. Баланс и отчет за приходите и разходите /доходите/ на участника за последните три пълни финансови години /2006, 2007, 2008 година/. 11. Информация за общия оборот, обект на поръчката за последните три пълни финансови години /2006, 2007, 2008 година/. 12. Удостоверение от НАП за средногодишния брой на персонала за последните три години 2006,2007,2008 година. 13. Удостоверение за вписване на Участника в Централния професионален регистър на строителя по чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите за четвърта група – подгрупа: втора категория. 14. Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС (подпис и печат на участника, ако е регистриран). и заверено копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ (подпис и печат на участника). 15. Списък с данни за подизпълнителите (ако се ползват такива) с посочване на дела на тяхното участие, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган на декларирания от участника подизпълнител, че същият е съгласен да участва в изпълнението на поръчката като подизпълнител. 16. Административни сведения за участника. 17. Документ за внесена гаранция за участие; 18. Копие на приходен касов ордер за закупена документация за участие в откритата процедура или копие от платежно нареждане /вносна бележка/; 19. Подписани от участника остойностени количествени сметки, поставени в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис: "Предлагана цена". 20. Проектодоговор по образец, приложен към настоящата документация /всяка негова страница следва да бъде подписана от участника/, поставен в плика с надпис: "Предлагана цена". 21. Техническа оферта по образец, приложен към настоящата документация. 22. Финансова оферта по образец, приложен към настоящата документация, поставена в плика с надпис „Предлагана цена". 23. Пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП: - застраховка професионална отговорност на строителя на основание чл.171 от ЗУТ. - заверени копия от годишен финансов отчет за предходните 2006, 2007, 2008г., удостоверяващи финансовото състояние на участника, включващи: счетоводен баланс, отчет за приходи и разходи, отчет за собствен капитал, отчет за паричен поток и приложение, изискуеми съгласно "Счетоводен стандарт 1" за съответния период. -информация за общия оборот и оборота от строителство на изпълнените от участника строителни работи , по отделно за всяка от последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 ЗОП: - да има опит в изпълнението на обекти с подобен характер, доказан със списък на договорите през последните три години със съответните стойности, както и препоръки от възложителите. - декларация с включен поименен списък на механизацията, технологично необходима за изпълнение на поръчката. - декларация с поименен списък на екипа, показваща квалификацията и опита на персонала, отговарящ за администриране и изпълнение на договора - препоръки или референции от предишни възложители за изпълнени обекти с подобен характер.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документите се заплаща в касата на общината или по сметката на Община Опан - IBAN BG73 UNCR 7630 3300 0005 21, BIC код UNCRBGSF - "УниКредит Булбанк" АД - клон Стара Загора.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Зала №15 на Общинска администрация Опан.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците или техни представители, упълномощени писмено от участника.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ