Версия за печат

00479-2008-0014


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Балчик: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БАЛЧИК, пл."21 ви Септември" №6, За: Илиян Станоев, Р.България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Илиян Станоев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОБЩИНА БАЛЧИК, пл."21 ви Септември" №6, За: Юлия Петрова - касиер, Р.България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71072

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОБЩИНА БАЛЧИК, пл."21 ви Септември" №6, За: Красимира Костова, Р.България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71046

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ПРОЕКТ: "ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕНЕРГОСПЕСТЯВАЩИ МЕРКИ В "МБАЛ БАЛЧИК" ЕООД"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА ЗА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ПРОЕКТ: "ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕНЕРГОСПЕСТЯВАЩИ МЕРКИ В "МБАЛ БАЛЧИК" ЕООД", ОБХВАЩА ОРГАНИЗАЦИЯ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ВСИЧКИ ВИДОВЕ СТРОИТЕЛНО И МОНТАЖНИ РАБОТИ НА СГРАДИ, МРЕЖИ И СЪОРЪЖЕНИЯ.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45320000

Описание:

Изолационни строителни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА ЗА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ПРОЕКТ: "ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕНЕРГОСПЕСТЯВАЩИ МЕРКИ В "МБАЛ БАЛЧИК" ЕООД" ОХВАЩА ОРГАНИЗАЦИЯ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ВСИЧКИ ВИДОВЕ СТРОИТЕЛНО И МОНТАЖНИ РАБОТИ НА СГРАДИ, МРЕЖИ И СЪОРЪЖЕНИЯ, СЪГЛ. ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в размер на 5 000 лв. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Балчик, в УниКредит Булбанк банкова сметка IBAN: BG 11 UNCR 9660 3324 0052 12 BIG: UNCRBGSF - банкова гаранция, представена в оригинал.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се осигурява от ОБЩИНА БАЛЧИК, която е възложител на тази Обществена поръчка. Начин на плащане: по банков път в лева, след подписването на необходимите за извършени СМР отчетни документи и оригинални първични счетоводни документи. Поради спецификата, сложността и значимостта на обекта и предвид поетапното финансиране, изпълнителят се задължава да изпълни цялостно, срочно и качествено поръчката дори при забава на разплащанията от Възложителя до 150 календарни дни.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, и е определен за изпълнител на обществената поръчка, то той трябва да се регистрира като юридическо лице; Всички съдружници в консорциума са длъжни да останат в консорциума за целия период на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срок за изпълнение на обекта отразен във Времеви График (от участника се очаква да изготви график, разположен във времето и отразяващ в календарни дни реализирането на обекта на обществената поръчка. Срокът за изпълнение не трябва да надвишава 150 календарни дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРАВЕН СТАТУТ И ОБСТОЯТЕЛСТВА Изискваната Информация за Правен статут и обстоятелства се удостоверява със следните документите и с попълването на (Приложение №1.): 1) Удостоверение за съдебна регистрация - копие, заверено с мокър печат и "Вярно с оригинала"; 2) Документ за Актуално състояние - копие, заверено с мокър печат и "Вярно с оригинала"с дата на издаване не по-рано 6 месеца от датата на разглеждане на офертите, или Удостоверение а вписани обстоятелства, заверено с мокър печат и "Вярно с оригинала"; 3) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, от Закона за обществените поръчки (Приложение №1.1); 4) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, от Закона за обществените поръчки (Приложение №1.2.); 5) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, от Закона за обществените поръчки (Приложение №1.3.); 6) Декларация по чл.56, ал.1, т.10 от Закона за обществените поръчки (Приложение №1.4.); 7) Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие (Приложение №1.5.); 8) Данни за съдебните спорове през последните 3 (три) години (Приложение №1.6.) 9) Декларации / оригинал / от членовете в консорциума и/или подизпълнителите, / съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителите/, че са съгласни да участват в изпълнението на обекта на поръчката (ако такива се предвиждат); 10) Декларация за участие на подизпълнители (Приложение №1.7.); 11) Документ оригинал за внесена гаранция за участие, която е внесена от името на участника, съгласно Клауза 19 от Т0М 1 на Документацията за участие; 12) Документ (Квитанция) оригинал за закупена документация, който е издаден на името на Участника от Възложителя; 13) Писмено пълномощно оригинал, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация /ако това лице не е законен представител/; 14) Писмено пълномощно оригинал за определен водещ съдружник в консорциума, подписано от отделните съдружници в консорциума; 15)Валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ за съответната категория на строежа по реда и условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за целия срок на договора. 16) Удостоверение за регистрация в ЦПРС - заверено копие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИКОНОМИКО-ФИНАНСОВА НАДЕЖДНОСТ Изискваната Информация за Икономико-финансова Надеждност се предоставя в (Приложение №3.) : 1. Информация за Оборот за последните 3 (три) финансови години формиран само от Строителство (от участника се очаква да приложи документи удостоверяващи истинността на предоставената информация). (Приложение №3.1.); 2. Информация за Печалба за последните 3 (три) финансови години формирана само от Строителство (от участника се очаква да приложи документи удостоверяващи истинността на предоставената информация). (Приложение №3.2.); 3. Стойност на обектите завършени през -последните 3 г. в областта на строително-ремонтните работи на сгради с обществено предназначение (от участника се очаква да предостави общата стойност на обектите започнати и/или вече завършени такива отнасящи се единствено за Строително-ремонтни работи на Сгради с обществено предназначение от 3-та и/или 2-ра и/или 1-ва категория съгласно ЗУТ извършени през последните 3 (три) години - Референции). (Приложение №3.3.); 4. Декларация за изпълнение на обекта (Декларацията, ще гарантира на Възложителя, че при забава на разплащанията от негова страна за период до 6 месеца, то Изпълнителя, през този период на забава няма да преустановява и забавя дейността си и ще завърши обекта, качествено и съгласно действащото Българско законодателство) (Приложение №3.4.).
Минимални изисквания: Съгласно документацията за участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЕХНИЧЕСКА КВАЛИФИКАЦИЯ Изискваната Информация за Техническа Квалификация се предоставя в (Приложение №2.): 1) Списък на персонала ангажиран с обекта на обществената поръчка (от участника се очаква да опише персонала, който смята да използва,като упомене общия брой, собствен или наеман, общ трудов стаж и трудов стаж във фирмата. За всяко едно лице от ръководния персонал ангажиран с обекта на обществената поръчка следва да се предостави следното: задълженията с които са натоварени да извършат; кратки професионални автобиографии; притежавани лицензи, удостоверения и сертификати за правоспособност на задълженията с които са натоварени да извършат). (Приложение №2.1.); 2) Доказателства за обекти отнасящи се единствено за Строително-ремонтни работи на Сгради с обществено предназначение извършени през последните 3 (три) години (от участника се очаква да предостави доказателства (Референции) за започнати и вече завършени обекти отнасящи се единствено за Строително-ремонтни работи на Сгради с обществено предназначение от 3 -та и/или 2-ра и/или 1-ва категория съгласно ЗУТ извършени през последните 3 (три) години) (Приложение 2.2. ) ; 3) Предлагани технологии за изпълнение на видовете дейности и услуги (от участника се очаква да опише технологиите за изпълнение на видовете дейности и услуги, които той смята да използва за правилно и качествено изпълнение на обекта, като посочва всяка технология, кои дейности и услуги обхваща, каква е тяхната последователност на прилагане, какви изисквания има за прилагане, на кои нормативни документи отговаря и всякаква друга информация специфична за дадена технология ) (Приложение №2.3.); 4) Доказателства за добро изпълнение на дейности и услуги само в областта на строително-ремонтните работи на сгради с обществено предназначение (от участника се очаква да предостави доказателства под формата на референции за добро изпълнение на обектите в областта на строително-ремонтните работи на сгради с обществено предназначение от 3-та и/или 2-ра и/или 1-ва категория съгласно ЗУТ извършени през последните 3 (три) години на които са предоставели своите дейности и услуги през последните 5г). (Приложение №2.4.); 5) Доказателства само за лицето, извършващо Строително и Монтажни Работи, че е вписан в Централния професионален регистър на строителя за съответната категория на обекта на обществената поръчка; (Приложение №2.5.); 6) Данни за процента на услуги и дейности на подизпълнителите (от участника се очаква да опише подизпълнителите на обекта, както и процент на с които ще участват при изпълнението на обекта) (ако такива се предвиждат подизпълнители) (Приложение №2.6.); 7) Описание на мерките за опазване на околната среда (от участника се очаква да опише всички мерки които ще вземе за опазване на околната среда) (Приложение №2.7).
Минимални изисквания: Съгласно документацията за участие
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/01/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува от касата в сградата на Обшина Балчик, пл."21 Септември"№6,ет.1, срещу невъзстановимата сума от 150 лева до 15.00 часа на 19.01.2009 г.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Община Балчик, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техните упълномощени представително могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда Участниците в процедурата или техните упълномощени представително могат да присъстват при отваряне на пликовете по редана тяхното постъпване за разглеждане на подадените оферти по допустимост, съгласно документацията за участие. Присъстващите участници представят документ за самоличност, а техни упълномощени представители - документ за самоличност и пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтерисовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ