Версия за печат

00210-2008-0175


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите, ул.Г.С.Раковски 102, За: Станислава Христова, България 1040, София, Тел.: 02 98592724, E-mail: S.Hristova@minfin.bg, Факс: 02 98592729

Място/места за контакт: ул.Славянска 4, Дирекция "ИТФК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

На интернет адрес www.minfin.bg - информация /търгове и обяви/ - процедура/програма по ОПТП, е предоставен пълен достъп по електронен път на документацията за участие в процедурата, Интернет сайта на Министерство на финансите, За: Станислава Христова, България 1000, София, Тел.: 02 98592724

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на финансите, ул.Г.С.Раковски 102, За: Калинка Александрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592629

Място/места за контакт: Деловодство стая 7

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Организиране на публични събития, конференции, обучения и семинари във връзка с проектите, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9
Основно място на изпълнение: РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Целта на поръчката е осигуряване на условия за реализиране на публични събития (конференции, обучения, семинари и др.) по одобрени за изпълнение проекти по Оперативна програма “Техническа помощ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79951000

Описание:

Услуги по организиране на семинари

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
750000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие /парична или банкова/ в размер на 4000.00 ( четири хиляди лева.) Гаранция за изпълнение /парична или банкова/ - в размер на 5% от стойността на договора. При парична форма на гаранциите сумата се внася в БНБ /BIС-BNBG BGSD/ по сметка на Министерство на финансите ІВАN BG70 BNBG 9661 3300 1484 01.При банкова гаранция - гаранцията да е издадена от банка, притежаваща лиценз от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на страната.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се одобряват срещу представена фактура и протокол за извършената работа за всяко конкретно събитие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за съдебна регистрация на участника 2. Удостоверение за актуално състояние на участника 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 1. 4. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 2 5. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл.47, ал. 5 6. Декларация за запознаване с условията на поръчката
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Отчет за приходите и разходите на кандидата за предходните 3 години /2005, 2006, 2007 / 2. Баланс за предходните 3 години / 2005, 2006, 2007 / 3. Информация, съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за оборота на услугите предмет на поръчката, за последните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Условия за допустимост: - общият оборот да е повече от 1 000 000 лв. (един милион лева) за всяка от последните три отчетни години (2005 г. – 2007 г.). -изпълнени договори/услуги за сходни с обекта на настоящата поръчка дейности на обща стойност над 700 000 лева за всяка от последните години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.) -да има минимум 20 организирани мероприятия от подобен тип за всяка от последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.) Участникът трябва да представи списък (справка-декларация), посочващ/а организираните от участника събития в страната за последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.) и съответно стойност за всяко организирано събитие. Участникът трябва да представи копия на изпълнените договори и/или референции и/или други, доказващи документи за изпълнените услуги за последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.). - да има минимум 2 организирани мероприятия от подобен тип с международно участие за всяка от последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.) Участникът трябва да представи копия на референции и/или други, доказващи документи за изпълнени мероприятия с международно участие за последните три години (2006 г., 2007 г., 2008 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. списък на основните договори за услуги с еднакъв или сходен предмет с обекта на настоящата поръчка и извършени през последните три години (2006, - 2008 г.), включително стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2 Списък с техническо оборудване. - Участникът трябва да представи документ, доказващ, че може да осигури видовете транспорт, които се изискват. - Участникът трябва да представи списък (справка-декларация), посочващ/а хотелите, в които може да организира мероприятията.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 46/S 00 - 63852 от 06.03.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30/12/2008 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в МФ, ул."Раковски"102, стаи 16 и се получава срещу документ за платени 100 /сто лева/ лева в стая 204, ул"Славянска"4, всеки работен ден от 14,00 до 16,00 часа до изтичане на срока ІV.3.3)

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/01/2009 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управителите или упълномощени лица на участниците в процедурата


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9887040

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ