Версия за печат

01162-2008-0009


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Специализирана болница за активно лечение по инфекциозни и паразитни болести "Проф. Иван Киров" - ЕАД, бул. "Акад. Иван Гешов" № 17, За: Росица Христова Иванова, България 1606, София, Тел.: 02 9523780, E-mail: sbalipb@abv.bg, Факс: 02 9520076

Място/места за контакт: СБАЛИПБ "Проф. Иван Киров" - ЕАД, гр. София, 1606, бул. "Акад. Иван Гешов" № 17

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Специализирана болница за активно лечение по инфекциозни и паразитни болести "Проф. Иван Киров" - ЕАД, бул. "Акад. Иван Гешов" № 17, За: Росица Христова Иванова, България 1606, София, Тел.: 02 9520076, E-mail: sbalipb@abv.bg, Факс: 02 9520076

Място/места за контакт: Специализирана болница за активно лечение по инфекциозни и паразитни болести "Проф. Иван Киров" - ЕАД

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект за реконструкция и основен ремонт на централна сградa към Специализирана болница за активно лечение по инфекциозни и паразитни болести "Проф. Иван Киров" - ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

1. Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект за реконструкция и основен ремонт на централна сградa към Специализирана болница за активно лечение по инфекциозни и паразитни болести "Проф. Иван Киров" - ЕАД в обхват и съдържание съгласно техническата спецификация към документацията за участие в процедурата и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (обн. ДВ, бр. 51/2001 г.) с цел кандидатстване за получаване на безвъзмездна финансова помощ за изпълнението на проекта по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. 2. Извършване на необходимите действия в съответствие с действащата нормативна уредба за съгласуване и одобряване на изготвения инвестиционен проект от компетентните органи.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71221000, 71320000

Описание:

Архитектурно проектиране на сгради
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
184000 BGN
ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП- банкова гаранция в полза на Възложителя или парична сума. При избор на гаранция за под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път, по следната сметка на Възложителя: БАНКА: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, IBAN:BG51UNCR96601036867100, BIC CODE: UNCRBGSF Когато формата на гаранцията е банкова гаранция, се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност: не по-малък от срока на валидност на офертата - при гаранция за участие и съгласно проекта на договор към документацията за участие - при гаранцията за изпълнение. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 800 /хиляда и осемстотин/ лева, без ДДС. Гаранцията за изпълнение на поръчката е в размер на 3 % от стойността на договора, без ДДС и се представя в деня на подписване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Стойностите по договора се плащат в лева по банков път. Плащанията по договора се извършват както следва: Авансово плащане в размер на 20 % от договореното възнаграждение - в петдневен срок от подписването на договора и представяне на фактура от изпълнителя. Второ плащане в размер на 40 % от договореното възнаграждение - в петдневен срок от подписването на приемо-предавателен протокол между страните за предаване и приемане на изготвения работен инвестиционен проект с оглед изготвяне на оценка за съответствие на проекта със съществените изисквания към строежите по реда на ЗУТ и представяне на фактура от изпълнителя. Окончателно плащане в размер на 40 % от договореното възнаграждение - в петдневен срок от съгласуване и одобряване на изготвения работен инвестиционен проект от компетентните държавни и/или общински органи, получаването му от страна на възложителя и представяне на фактура от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участник, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица на основание чл.25, ал.3, т. 2 от ЗОП да се създаде юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Административни изисквания - посочени подробно в документацията за участие. Изискуеми документи: 1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документите трябва да са нотариално заверени копия; 2. Удостоверение за актуално състояние на участника, когато той е българско юридическо лице, а за чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документите се представят в оригинал или нотариално заверени копия. Документите следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните в т. 1 и 2 документи, трябва да са издадени от компетентния орган в страната в която участникът е установен и да се представят в легализиран превод. 3. Копие от картата за идентификация в регистър БУЛСТАТ – за участниците, които не са пререгистрирани в търговския регистър на Агенцията по вписванията – заверено от участника копие; 4. Договор за обединение – в случаите, когато кандидатът е обединение на физически или юридически лица – оригинал или нотариално заверено копие; 5. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице – документи по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, съгласно приложените към документацията образци; 7. Декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари; 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, както и за техническите възможности и квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП - доказва се с документите посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в специфичните изисквания и указания по процедурата от документацията за участие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ; 9. Документ за внесена гаранция за участие във форма и размер съгласно обявлението за откриване на процедурата – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 10. Документ, удостоверяващ представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законният представител на участника – оригинал или нотариално заверено копие; 11. Копие на документа за закупуване на документацията за участие; 12. Други документи и информация, подробно описани в документацията за участие. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: 1. непредставяне на някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП и посочените от възложителя; 2. наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 3. представяне на оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. представяне на оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверени от участника копия на годишния баланс и отчетите за приходите и разходите за 2007 г., съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а за физически лица - официални документи (в оригинал), удостоверяващи дохода на физическото лице за 2007 г.; 2. Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота oт изпълнени услуги (проектиране), сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 години, оформени като отделни документи, подписани и подпечатани от лицето, което управлява или представлява участника; 3. Копия от валидни застрахователни полици, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и в съответствие с предмета на поръчката за водещите проектанти по специалности от екипа на участника, които ще бъдат ангажирани в процеса на изготвяне на инвестиционния проект.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Минималният оборот oт изпълнени от участника услуги (проектиране), сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 години (2006 г., 2007 г. и 2008 г. до момента на участие) да не е по-малък от 400 000 (четиристотин хиляди) лева или равностойността в евро без ДДС годишно; 2. Професионалната дейност от застрахователните полици съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да отговаря на предмета на поръчката и застраховката следва да е в сила минимум 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за услуги (проектиране), сходни с предмета на настоящата поръчка, които участникът е изпълнил през последните три години, включително и информация за стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Обстоятелствата, декларирани в списъка, се доказват с приложени копия от договорите (заверени с гриф „Вярно с оригинала” и подпис на представляващия участника); 2. Списък на проектанския екип от правоспособни физически лица (наети или собствени специалисти) по всички части на проекта съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (обн. ДВ, бр. 51/2001 г.) и техническата спецификация, с приложени документи, удостоверяващи тяхното образование, професионална квалификация и умения (дипломи, сертификати за специализации, лицензи, удостоверения от курсове с професионална насоченост и др.), трудов стаж и специфичен професионален опит (копия от трудови книжки/ граждански договори, референции). За всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства и автобиографии; 3. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност от Камарата на архитектите и Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране за водещите проектанти по специалности от екипа на участника, които ще бъдат ангажирани в процеса на изготвяне на идейния и работния проект; 4. Кратко изложение за дейността на фирмата – опитът й в услуги с предмет, подобен на обекта на поръчката, брой служители във фирмата; 5. Заверено от участника копие от документ, удостоверяващ притежание от участника на лицензиран софтуер за изчисление на строителни конструкции.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът следва да е изпълнил, през всяка от последните 3 години (2006 г., 2007 г. и 2008 г. до момента на участие) договори, сходни с предмета на настоящата поръчка (проектиране) на обща стойност минимум 400 000 лв. (четиристотин хиляди лева) или равностойността в евро без ДДС. 2. Участникът следва да осигури за изпълнението на поръчката специалисти, които да отговарят на изискванията на Възложителя, описани в техническата спецификация от документацията за участие в процедурата. Ключовите експерти, чието участие в изпълнението на предмета на поръчката участникът е задължен да осигури са: проектанти по отделните части на инвестиционния проект съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (обн. ДВ, бр. 51/2001 г.). Експертите, които ще извършват дейностите по обществената поръчка, трябва да притежават магистърска степен в областта на Архитектурата и/или Строителството, да имат минимум пет години професионален опит в областта на Архитектурата и/или Строителството (документално доказан стаж по специалността и заеманата длъжност с копия от трудова книжка и трудовите договори и/или копия от граждански договори и/или референции).
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Документи за пълна проектантска правоспособност на водещите проектанти по специалности, издадени от КАБ и КИИП съгласно изискванията на ЗУТ, ЗКАИИП, Наредба № 2/01.05.2004 г. за проектантската правоспособност на инженерите.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29/01/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Кандидатите могат да получат документацията за участие в процедурата срещу предствен документ за внесена сума от 200 лв. всеки работен ден от 09:00 до 15:00 часа в каб."Счетоводство" в Административна сграда към СБАЛИПБ "Проф. Иван Киров" ЕАД. Документацията се заплаща в брой на касата на болницата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29/01/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30/01/2009 00:00 Час: 12:00
Място

СБАЛИПБ "Проф. Иван Киров" - ЕАД, гр. София, 1606, бул. "Акад. Иван Гешов" № 17.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата, могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно) при отваряне на офертите по реда на тяхното постъпване, при проверяване на съответствието на офертите със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, и при подписване на пликовете с предлаганата цена и всички приложения, които комисията ще оценява, съгласно обявените критерии.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ