РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Извършване на добив на дървесина до временен склад в обект № 1001, отдели с подотдели: 216"а", 253"а"на територията на ДГС-Мездра.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
Територията на ДГС-Мездра, отдели с подотдели..................
Код NUTS:
BG313
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Сеч, извоз, редене на фигури на временен склад, рампиране и товарене на дървесина от дървесен вид:топола, акация общо прогнозно количество: 297куб.м от обект №1001, отдели с подотдели 216"а", 253"а" от ДГФ на територията на ДГС-Мездра при първоначална цена за услугата в размер на 4164лв/четири хиляди сто шестдесет и четири/лв без ДДС.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77200000
Описание:
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общо прогнозно количество дървесина:297куб.м
Прогнозна стойност без ДДС
4164 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 41.64 лв/четиридесет и един лева и 64ст./, вносима в касата на ДГС-Мездра в срок до 15.30часа на 09.01.2009г.Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на поръчката, вносима в касата на ДГС-Мездра или по сметка на РДГ-Берковица:IBAN BG95UBBS 80023300129735 BIC: UBBSBGSFQ, банка ООБ-гр.Берковица.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва след представяне на фактура и подписване на предавателно-приемателен протокол за действително извършена работа по посочена от изпълнителя в договора банкова сметка.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
В открития конкурс могат да участват български физически или юридически лица, които са търговци по смисъла на ТЗ и отговарят на изискванията по чл.57а от Закона за горите.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, които придружават офертата; 2.Документ за внесена гаранция за участие; 3.Документ за закупена конкурсна документация за участие; 4.Удостоверение за вписване в Търговския регистър или удостоверение за актуално състояние на съдебната регистрация, когато кандидатът не е вписан в Търговския регистър по ЗТР/важи за 6 месеца от датата на издаване/; 5.Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката-съгласно конкурсната документация; 6.Доказателства за квалификация съгласно конкурсната документация; 7.Документ за регистрация по ДДС и копие от идентификационна карта БУЛСТАТ или ЕИК, издаден от агенцията по вписванията; 8.Списък на основните договори за "добив на дървесина", изпълнен през последните три години, включващ количества, стойности, датите и възложителите; 9.Препоръка по образец/препоръките е необходимо да бъдат в образеца, който е неразделна част от документацията, заверени от РДГ/ или декларация в свободен текст, че кандидатът не е извършвал ползване на дървесина от държавните гори; 10.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година, с изключение на новорегистрираните ; 11.Декларация за броя на действащите към момента трудови договори на фирмата и лицата, които са наети от тях; 12.Декларации-2бр. по образец за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 и по чл.47, ал.2 от ЗОП; 13.Свидетелства за регистрация на горската техника и талони за технически преглед съгласно Наредба №15/10.11.2005г, удостоверяващи че кандидата разполага с необходимата техника, а именно: 2бр.бензиномоторни триони, 1бр.специализиран трактор за извоз, 1бр.кран за товарене на дървесина; 14.Оферта по образец.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходи и разходи на кандидата за предходната година, с изключение на новорегистрираните.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от документи за собственост и/или сключени договори за наем, заем за послужване и др., които да удостоверяват, че кандидатът разполага със следната техника: 2бр.БМТ, 1бр.трактор и 1бр.кран.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/01/2009 00:00 Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Конкурсната документация може да бъде получена до 15.30часа на 09.01.2009г след представянето на платежен документ за внесени 120лв с ДДС в касата на ДГС-Мездра.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2009 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/01/2009 00:00 Час: 10:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управител на фирмата или упълномощен представител.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 002 9807315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 002 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление