Версия за печат

00667-2008-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Мездра: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство, ул."Родопи"№2, За: Светлана Георгиева Монова, България 3100, Мездра, Тел.: 00910 92217, E-mail: dlmezdra@dag.bg, Факс: 00910 93387

Място/места за контакт: Деловодство

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Структура на ДАГ

Основна дейност на възложителя

Друг: Управление, контрол и охрана на ДГФ, контрол и охрана на ГФ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на добив на дървесина до временен склад в обект № 1001, отдели с подотдели: 216"а", 253"а"на територията на ДГС-Мездра.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Територията на ДГС-Мездра, отдели с подотдели..................
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч, извоз, редене на фигури на временен склад, рампиране и товарене на дървесина от дървесен вид:топола, акация общо прогнозно количество: 297куб.м от обект №1001, отдели с подотдели 216"а", 253"а" от ДГФ на територията на ДГС-Мездра при първоначална цена за услугата в размер на 4164лв/четири хиляди сто шестдесет и четири/лв без ДДС.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77200000

Описание:

Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общо прогнозно количество дървесина:297куб.м

Прогнозна стойност без ДДС
4164 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 41.64 лв/четиридесет и един лева и 64ст./, вносима в касата на ДГС-Мездра в срок до 15.30часа на 09.01.2009г.Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на поръчката, вносима в касата на ДГС-Мездра или по сметка на РДГ-Берковица:IBAN BG95UBBS 80023300129735 BIC: UBBSBGSFQ, банка ООБ-гр.Берковица.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва след представяне на фактура и подписване на предавателно-приемателен протокол за действително извършена работа по посочена от изпълнителя в договора банкова сметка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В открития конкурс могат да участват български физически или юридически лица, които са търговци по смисъла на ТЗ и отговарят на изискванията по чл.57а от Закона за горите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, които придружават офертата; 2.Документ за внесена гаранция за участие; 3.Документ за закупена конкурсна документация за участие; 4.Удостоверение за вписване в Търговския регистър или удостоверение за актуално състояние на съдебната регистрация, когато кандидатът не е вписан в Търговския регистър по ЗТР/важи за 6 месеца от датата на издаване/; 5.Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката-съгласно конкурсната документация; 6.Доказателства за квалификация съгласно конкурсната документация; 7.Документ за регистрация по ДДС и копие от идентификационна карта БУЛСТАТ или ЕИК, издаден от агенцията по вписванията; 8.Списък на основните договори за "добив на дървесина", изпълнен през последните три години, включващ количества, стойности, датите и възложителите; 9.Препоръка по образец/препоръките е необходимо да бъдат в образеца, който е неразделна част от документацията, заверени от РДГ/ или декларация в свободен текст, че кандидатът не е извършвал ползване на дървесина от държавните гори; 10.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година, с изключение на новорегистрираните ; 11.Декларация за броя на действащите към момента трудови договори на фирмата и лицата, които са наети от тях; 12.Декларации-2бр. по образец за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 и по чл.47, ал.2 от ЗОП; 13.Свидетелства за регистрация на горската техника и талони за технически преглед съгласно Наредба №15/10.11.2005г, удостоверяващи че кандидата разполага с необходимата техника, а именно: 2бр.бензиномоторни триони, 1бр.специализиран трактор за извоз, 1бр.кран за товарене на дървесина; 14.Оферта по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходи и разходи на кандидата за предходната година, с изключение на новорегистрираните.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от документи за собственост и/или сключени договори за наем, заем за послужване и др., които да удостоверяват, че кандидатът разполага със следната техника: 2бр.БМТ, 1бр.трактор и 1бр.кран.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Чл.57а от ЗГ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/01/2009 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Конкурсната документация може да бъде получена до 15.30часа на 09.01.2009г след представянето на платежен документ за внесени 120лв с ДДС в касата на ДГС-Мездра.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

В сградата на ДГС-Мездра

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управител на фирмата или упълномощен представител.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 002 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 002 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ