Версия за печат

00830-2008-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение “Света София” АД, район Красна поляна, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Татяна Спасова - Началник отдел АСЧ, България 1330, София, Тел.: 02 8229112, E-mail: ta_spasova@abv.bg, Факс: 02 8229112

Място/места за контакт: Началник отдел АСЧ, ет. 1, стая 102

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти и напитки.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град София - 1330, район Красна полана, ул. "Михалаки Ташев" № 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Процедурата включва доставка за нуждите на ПСАГБАЛ "Света София" АД на хранителни продукти и напитки, разпределени в 6 обособени позиции, подробно описани в документация за участие в процедурата.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

113920 броя

Прогнозна стойност без ДДС
142711 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми:парична сума или банкова гаранция. Размер на гаранцията за участие: за доставка на Месо и местни продукти (1-ва об.позиция) - 300,00 лева; за доставка на Плодове и зеленчуци преработени и консервирани (2-ра об.позиция) - 250,00 лева; за доставка на Животински или растителни масла и мазнини (3-та об.позиция) - 50,00 лева; за доставка на Млечни продукти (4-та об.позиция) - 300,00 лева;за доставка на Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти (5-та об.позиция) - 20,00 лева;за доставка на Различни хранителни продукти (6-та об.позиция) - 300,00 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността му. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Ако гаранцията е под формата на парична сума, същата може да бъде внесена в касата на възложителя в град София, ул. "Михалаки Ташев" № 2, ет. ІV или по банковата сметка на възложителя - IBAN: BG07SOMB91301019532602; BIC SOMBBGSF при Общинска банка - клон Люлин.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условия и начин на финансиране на поръчката - средствата за заплащане на поръчката се осигуряват от собствени средства на възложителя; Условия и начин на плащане - с платежно нареждане по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в открития конкурс трябва да представят изискуемите от чл. 13, ал. 1 НВМОП и от документацията за участие в процедурата документи, а именно: Оферта; Документ за регистрация на участника и удостоверение за актуално правно състояние (за юридическите лица и едноличните търговци. Удостоверението за актуално правно състояние трябва да е издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за получаване на офертите, определен в настоящото обявлението), а когато е физическо лице - документ за самоличност; Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1 ЗОП, посочени в настоящото обявление; Доказателства за техническите възможности на участника по чл. 51,ал. 1 ЗОП, посочени в настоящото обявление; Доказателства, че участникът притежава собствен или нает транспорт за изпълнение на поръчката; Удостоверение от ДВСК за транспорт на хранителни продукти; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, и дела на тяхното участие; Документ за внесена гаранция за участие във форма и размер съгласно настоящото обявление; Копие от документ за закупена документация за участие; График за изпълнение на поръчката; Ценово предложение; Техническо предложение и приложение към него; Списък на документите. Офертата се подписват от законния представител на Участника или от надлежно упълномощено лице или лица, като в офертата се прилага пълномощното от представляващия участника. Всички страници, с изключение на отпечатаната литература и оригиналните документи (издадени от компетентни органи), се подписват от лицето или лицата, подписващи офертата и се подпечатват с печата на участника. Приложените към офертата копия на документи се представят с нотариална заверка или се заверяват от участника с надпис „Вярно с оригинала”, подписват се от лицето или от лицата, подписващи офертата и се подпечатват с печата на участника. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, а когато офертата е за самостоятелно обособени позиции и за кои позиции се отнася. Предлаганата цена се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата. Невъзможността на участника да предостави цялата информация, изисквана в документацията или представянето на оферта, неотговаряща на предварително поставените от възложителя условия в настоящото обявление и в документацията води до отстраняването му от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс на участника за предходната година; Отчет за приходите и разходите; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата , на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Баланс на участника за предходната година; Отчет за приходите и разходите; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата , на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от получателите; . Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод.
Минимални изисквания: Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от получателите.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12/01/2009 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията може да бъде заплатена в касата на възложителя - ПСАГБАЛ "Света София"АД, град София, ул. "Михалаки Ташев" № 2, ет. 4.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.01.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13/01/2009 00:00 Час: 10:30
Място

град София, ул. "Михалаки Ташев" № 2, ет. ІV, рапортна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващия участника или упълномощено от него лице, което при отваряне на офертите трябва да предстви нотариално заверено пълномощно, ако последното не е приложено към офертата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтеросовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка на Месо и месни продукти, подробно описани в техническата спецификация от документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

6320 броя

Прогнозна стойност без ДДС
33462 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Плодове и зеленчуци преработени и консервирани
1) Кратко описание

Доставка на Плодове и зеленчуци преработени и консервирани, подробно описани в техническата спецификация от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

17800 броя

Прогнозна стойност без ДДС
24490 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Животински или растителни масла и мазнини
1) Кратко описание

Доставка на Животински или растителни масла и мазнини, подробно описани в техническата спецификация от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15400000

Описание:

Животински или растителни масла и мазнини

3) Количество или обем

5800 броя

Прогнозна стойност без ДДС
7690 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на млечни продукти , подробно описани в Техническата спесификация от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

23160 броя

Прогнозна стойност без ДДС
34104 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Мелничарски продукти , нишесте и нишесстени продукти
1) Кратко описание

Доставка на Мелничарски продукти , нишесте и нишесстени продукти , подробно описани в Техническата спесификация от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15600000

Описание:

Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти

3) Количество или обем

800 броя

Прогнозна стойност без ДДС
1175 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 6 / Наименование: Различни хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на Различни хранителни продукти, подробно описани в Техническата спесификация от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

60040 броя

Прогнозна стойност без ДДС
41790 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12