Версия за печат

00226-2008-0051


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Плевен: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Плевен, пл. Възраждане 2, За: инж. Петко Томов, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881342, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Център за административно обслужване, пл. Възраждане 4, За: Мария Гергова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Център за административно обслужване, пл. Възраждане 4, За: Мария Гергова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на териториите на кметства: Коиловци, Пелишат, Дисевица, Бохот, Бръшляница, Търнене, Върбица, Мечка, Тученица и Ясен - Община Плевен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16
Основно място на изпълнение: Община Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Дейността се изразява в събирането и извозването на всички битови отпадъци, генерирани от населението на десетте кметства и поставени в разположените за целта съдове. С оглед екологосъобразността, дейността включва и почистване на разпилените около съдовете отпадъци. Кратността на извозване на съдовете е 10 дни за всяко кметство.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90500000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Събирането и извозването на битовите отпадъци на териториите на десет кметства. Общ брой домакинства - 5000.

Прогнозна стойност без ДДС
900000 BGN
ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция /оригинал/ в размер на 4500 лв.; Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от приблизителната стойност на поръчката. Срокът на валидност на банковата гаранця за изпълнение трябва да надвишава срока на договора с един месец. 3. Паричната сума се внася по сметка IBAN BG43 UNCR 9660 3311 9710 10, BIC UNCRBGSF, УниКредит Булбанк, клон Плевен.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява със средства от бюджета на Община Плевен от събрани такси, съгласно ЗМДТ - такса за битови отпадъци. Плащането се извършва в срок договорен с изпълнителя и по банкова сметка посочена от него.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Удостоверение за актуална регистрация, издадено след 01.11.2008 г., 2. Документ за закупена документация; 3. Документ за внесена гаранция за участие /В случай на представяне на банкова гаранция, същата следва да бъде в оригинал/; 4. Копие от ЕИК по БУЛСТАТ; 5. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и по ал. 5 от ЗОП; 6. Други документи описани в документацията. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за 2007 год.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Описание на изискуемата техника, която участникът ще използва при изпълнение на предмета на обществената поръчка, придружена от: документи за собственост /талон с видима година на производство/ и документи за извършен технически преглед за текущата година. /При заявена доставка на нова техника, следва да се приложи договор за доставка или лизинг, към датата на сключване на договора за обществена поръчка, като срока за доставка да е не по-късно от 1 (един) месец от сключване на договора с изпълнителя на обществената поръчка/; 2. Списък на технически лица, които ще извършват съответните действия по изпълнение на договора, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството и тяхната професионална квалификация; 3. Документ за собственост на база придобита към датата на обявяване на поръчката на територията на Община Плевен, доказващи наличие на условия за обслужване и съхранение на техниката /съхранение на закрито, ремонтна работилница, административен сектор/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 240 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в Център за административно обслужване, пл. Възраждане 4, срещу документ за платена такса или с платежно нареждане по сметка IBAN BG07 UNCR 9660 8497 5737 13, BIC UNCRBGSF, код вид плащане 44 40 00 в УниКредит Булбанк, клон Плевен.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26/01/2009 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27/01/2009 00:00 Час: 14:30
Място

Актовата зала на Община Плевен - І етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени лица, с нотариално заверени пълномощни


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ