Версия за печат

00145-2008-0154


Обявление за обществена поръчка

BG-Враца: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Районно управление "Социално осигуряване" гр.Враца, пл."Христо Ботев" 1, За: Мими Иванова, България 3000, Враца, Тел.: 092 66403690, E-mail: Vratza@nssi.bg, Факс: 092 660870

Място/места за контакт: РУ "Социално осигуряване" гр.Враца

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Управлява държавно обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ - гр.Враца

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: ТП на НОИ - гр.Враца, пл."Хр.Ботев"1
Код NUTS: BG113
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ - гр.Враца

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30200000, 30230000, 30125110

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърно оборудване
Тонер за лазерни принтери/факс машини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Очакваното количество и обем на поръчката е съгласно посоченото в "Пълно описание на предмета на поръчката, което е част от документацията

Прогнозна стойност без ДДС
8200 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата е в размер на 82лв. /осемдесет и два/,внесени в полза на възложителя по банкова сметка IBAN BG 62UBBS80023106047200, BIT UBBSBGSF, параграф 931000 в Банка ОББ АД - гр. Враца Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% /пет на сто/ от стойността на договора, преведена по сметката на РУ "СО" - Враца IBAN BG 62UBBS80023106047200, BIT UBBSBGSF, параграф 931000 в Банка ОББ АД - гр. Враца

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Общата стойност на поръчката не може да надхвърля 8 200 лв. без ДДС.Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 3 работни дни след представяне на фактура и подписване на протокол удостоверяващ доставката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Удостоверение за актуално състояние на дружеството /оригинал или нотариално заверено/ или еквивалентен документ от административен или съдебен орган от държава, в която участникът е установен с дата на издаване, предшестваща подаването му с офертата не повече от 6 месеца или да е в срок на валидност, когато такава е изрично записана в него или актуално удостоверение за вписване в търговския регистър. В случай, че участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност. 2.Копие от документ за регистрация по Търговския закон или еквивалентен документ от административен или съдебен орган от държава, в която участникът е установен. 3. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната /2007/ година, с изключение за новорегистрираните кандидати или удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава членка на Европейския съюз. 4.Декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП. 5.Декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 6.Квитанция за закупена документация за участие в процедурата. 7.Документ за внесена гаранция. 8.БУЛСТАТ на фирмата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната (2007 г.) година, с изключение за новорегистрираните кандидати.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл. 50 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение, валидни сертификати издадени на името на кандидата доставчик по чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл. 51 от ЗОП.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е в размер на 24 (десет и четири) лева и се заплаща в касата на ТП на НОИ - Враца или по банков път - параграф 361904 - по сметка IBAN 62UBBS80023106047200q BIC UBBSBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23/01/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на ТП на НОИ - гр. Враца, пл."Христо Ботев" 1.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или упълномощени от тях лица.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ