00265-2008-0171
BG-Раднево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Григорий Котов - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82765, E-mail: gkotov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия", ет. 6, стая 13Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: инж. Весела Илчева, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/
Място/места за контакт: Деловодството на Дружеството.Проучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
“Доставка на резервни части за булдозери ДЭТ-250” - реф.№ 149/2008 – ЗОП.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на резервни части за булдозери ДЭТ-250, подробно описани в Документацията за участие.
43200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Описано в Документацията за участие.
120
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 16 000 лева или 8 000 евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01 или по банкова сметка в евро - IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на "Корпоративна Търговска Банка"АД - клон Раднево; BIC код:KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва по банков път, не по-рано от 30 дни след всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Няма.
Не се допуска до участие кандидат, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон; - е лишен от правото да упражняват определена професия или дейност; - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс
Кандидатите да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. За последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот не по-малко от 8 000 000,00 лева без ДДС - доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години - по приложен в документацията за участие образец.
Кандидатите да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 4 и 8 от ЗОП. Кандидатите да са упълномощени от производителя да го представляват в настоящата процедура, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с пълномощно за настоящата процедура с легален превод на български език/. Кандидатите да са сертифицирани по ISO 9001:2000 – доказва се с копие от сертификата. Производителя на резервните части да е сертифициран по ISO 9001:2000 – доказва се с копие от сертификата. Предлаганите резервни части да са в серийно производство през последните 3 години.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
НЕ
реф.№ 149/2008 – ЗОП.
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа или внесени в "Корпоративна търговска банка"АД клон Раднево; BIC: KORP BGSF. Сметка в лева: IBAN - BG81 KORP 9220 1000 1649 01. Сметка в евро: BG63 KORP 9220 1400 1649 01. Цената на документацията е 100 лева или 50 евро без ДДС. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъде изпратена чрез български куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на кандидата.
Български
Управлението на "Мини Марица Изток"ЕАД, гр.Раднево
съгласно документацията за участие.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Минимален брой кандидати, които ще бъдат поканени да представят оферти – 3. Когато броят на Кандидатите, които отговарят на предварително обявените изисквания е по- голям от 3 се извършва оценка на Заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор. Оценката се извършва по критерии и съответните им тежести, както следва: К1 – общ оборот на кандидата за последните три календарни години - с тежест W1=0.6, К2 – размер на печалбата след данъчно облагане за последната отчетна година на кандидата - с тежест W2=0.4. Методиката за оценка е описана в документацията за участие. Документацията за участие може да бъде закупена до 15:00 часа на 14.01.2009г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://cpc.bg.
Краен срок за подаване на жалба - в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата не която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша", "№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://cpc.bg.
02.12.2008 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ