Версия за печат

00265-2008-0171


Обявление за поръчка - специални сектори (ЕС)

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Григорий Котов - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82765, E-mail: gkotov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия", ет. 6, стая 13

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: инж. Весела Илчева, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/

Място/места за контакт: Деловодството на Дружеството.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

“Доставка на резервни части за булдозери ДЭТ-250” - реф.№ 149/2008 – ЗОП.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: DDP складова база на Предприятие „Материално-Техническо Снабдяване” в гр. Раднево /Инкотермс 2000/
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на резервни части за булдозери ДЭТ-250, подробно описани в Документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

43200000

Описание:

Машини за извършване на изкопно-насипни работи и части за тях

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Описано в Документацията за участие.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 16 000 лева или 8 000 евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01 или по банкова сметка в евро - IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на "Корпоративна Търговска Банка"АД - клон Раднево; BIC код:KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, не по-рано от 30 дни след всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Не се допуска до участие кандидат, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон; - е лишен от правото да упражняват определена професия или дейност; - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатите да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. За последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот не по-малко от 8 000 000,00 лева без ДДС - доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години - по приложен в документацията за участие образец.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Кандидатите да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 4 и 8 от ЗОП. Кандидатите да са упълномощени от производителя да го представляват в настоящата процедура, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с пълномощно за настоящата процедура с легален превод на български език/. Кандидатите да са сертифицирани по ISO 9001:2000 – доказва се с копие от сертификата. Производителя на резервните части да е сертифициран по ISO 9001:2000 – доказва се с копие от сертификата. Предлаганите резервни части да са в серийно производство през последните 3 години.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

реф.№ 149/2008 – ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2008/S 218 - 291059 от 08.11.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/01/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа или внесени в "Корпоративна търговска банка"АД клон Раднево; BIC: KORP BGSF. Сметка в лева: IBAN - BG81 KORP 9220 1000 1649 01. Сметка в евро: BG63 KORP 9220 1400 1649 01. Цената на документацията е 100 лева или 50 евро без ДДС. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъде изпратена чрез български куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15/01/2009 00:00 Час: 13:00
Място

Управлението на "Мини Марица Изток"ЕАД, гр.Раднево

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

съгласно документацията за участие.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Минимален брой кандидати, които ще бъдат поканени да представят оферти – 3. Когато броят на Кандидатите, които отговарят на предварително обявените изисквания е по- голям от 3 се извършва оценка на Заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор. Оценката се извършва по критерии и съответните им тежести, както следва: К1 – общ оборот на кандидата за последните три календарни години - с тежест W1=0.6, К2 – размер на печалбата след данъчно облагане за последната отчетна година на кандидата - с тежест W2=0.4. Методиката за оценка е описана в документацията за участие. Документацията за участие може да бъде закупена до 15:00 часа на 14.01.2009г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата не която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша", "№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ