Версия за печат

01050-2008-0014


Информация за сключен договор

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на икономиката и енергетиката, ул. Славянска № 8, За: Нина Иванова, България 1052, София, Тел.: 02 9407820, E-mail: PUBLIC@mee.government.bg, Факс: 02 977782190

Място/места за контакт: дирекция "Финасово стопанки дейности и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mee.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща и копирна техника, при следните самостоятелно обособени позиции: 1. Канцеларски материали; 2. Копирна хартия; 3. Консумативи за лазерни и мастилено-струйни принтери Hewlett-Packard; 4. Консумативи за копирни и факс машини и принтери Rank Xerox; 5. Консумативи за копирни и факс машини и мастилено-струйни принтери Canon, лазерни принтери Kyocera и лазерни факс апарати Brother; 6. Консумативи за копирни и факс машини Toshiba, копирна машина Lexmark, лазерен принтер Oki 8С+; 7. Консумативи за копирни машини, лазерни и матрични принтери, факс апарати: Siemens Nixdorf, Oki, Epson, Minolta Konica, Utax, Panasonic, Samsung, Phaser, Sindoricon, Nashuatec, Olivetti, Mita, Fujitsu, Rex Rotary.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: В административните сгради на МИЕ, град София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща и копирна техника, при следните самостоятелно обособени позиции: 1. Канцеларски материали; 2. Копирна хартия; 3. Консумативи за лазерни и мастилено-струйни принтери Hewlett-Packard; 4. Консумативи за копирни и факс машини и принтери Rank Xerox; 5. Консумативи за копирни и факс машини и мастилено-струйни принтери Canon, лазерни принтери Kyocera и лазерни факс апарати Brother; 6. Консумативи за копирни и факс машини Toshiba, копирна машина Lexmark, лазерен принтер Oki 8С+; 7. Консумативи за копирни машини, лазерни и матрични принтери, факс апарати: Siemens Nixdorf, Oki, Epson, Minolta Konica, Utax, Panasonic, Samsung, Phaser, Sindoricon, Nashuatec, Olivetti, Mita, Fujitsu, Rex Rotary.”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000, 55000000, 55900000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Хотелиерски и ресторантьорски услуги и услуги в областта на търговията на дребно
Търговски услуги по продажби на дребно

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
219000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предлагана цена ; тежест: 40
Показател: качество ; тежест: 50
Показател: допълнителни предложения ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № РД16-1154 /03.11.2008г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 41/S - от 10.03.2008 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 07.08.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 175 / Заглавие:Периодична доставка на канцеларски материали
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Роел 98 ООД, град София, бул Ситняково № 39А, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 42000 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 176 / Заглавие:Периодична доставка на канцеларски материали
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Роел 98 ООД, град София, бул. "Ситняково " №39А, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 42000 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 177 / Заглавие:Периодична доставка на консумативи за лазерни и мастилено струйни принтери Hewlett-Packard
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Рамос 2 ЕООД, град София, бул Самоковско шосе" № 1 ТЦ Боила, България 1797, София, Тел.: 02 9175692, E-mail: ramoss@prolink.bg, Факс: 02 9175683

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 87000 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 178 / Заглавие:Периодична доставка на консумативи за копирни и факс машини и принтери Rank Xerox
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Роел 98 ООД, град София, бул Ситняково № 39 А, България 1505, софия, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 11000 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 179 / Заглавие:Периодична доставка на консумативи за копирни и факс машини и мастилено струйни принтери Canon, лазерни принтери Kuosera и лазерни факс апарати Brother
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

" Роел 98" ООД, град София, бул Ситняково № 39 А, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7000 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 180 / Заглавие:Периодична доставка на консумативи за копирни и факс машини Toshiba, копирна машина Lexmark, лазерен принтер Oki 8C
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Роел 98 ООД,град София, бул Ситняково № 39 А, България 1505, софия, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 10000 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 181 / Заглавие:Периодична доставка на консумативи за копирни машини, лазерни и матрични принтери , факс апарати Siemens Nixdorf, Oki,Epson,Minolta Konika,Utax,panasonic,Samsung,Phaser,Sindorkicon,Nashuatec,Mita,Fujitsu, Rex Rotari
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Роел 98 ООд, град София, бул Ситняково № 39, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 20000 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, ул Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка