Версия за печат

00073-2008-0062


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-град Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Велико Търново, пл.Майка България № 2, За: Теодора Минкова, Русанка Йорданова, България 5000, град Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: град Велико Търново, пл.Майка България №2

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Велико Търново- Център за информация и услуги на граждани, град Велико Търново,пл.Майка България №2, За: Анелия Димитрова Атанасова, България 5000, град Велико Търново, Тел.: 062619 109

Място/места за контакт: град Велико Търново,пл.Майка България №2

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка и монтаж на мебелировка и интериор в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Община Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка и монтаж на различни мебели/ бюра, столове, шкафове, стилажи и др./ и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39100000

Описание:

Мебелировка

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

доставките ще се извършват след предварителна заявка

ІІ.2.2) Опции

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вид и размер на гаранцията за участие в процедурата е както следва: 2000/ две хиляди/ лева - внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение може да бъде представена като парична сума или като банкова гаранция с условия, посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно утвърдения бюджет на Община Велико Търново и условията в договора

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

При участие на обединение се представя - нотариално заверен договор за създаването на обединението за изпълнение на настоящата обществената поръчка. Ако кандидата определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица е длъжен да престави документи за създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За юридически лица- заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено от компетентния орган не по-рано от два месеца преди датата на отваряне на офертите; за обединение- заверено копие от договор за създаване на обединението; Ако кандидата определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица е длъжен да престави документи за създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението. Други документи посочени в документацията за участие: декларации по чл. 47, ал.1, ал.5 от ЗОП, и други документи, съгласно документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Доказателства по чл.50 ал.1, т.2 от ЗОП – заверени от участника копия от годишния баланс и отчета за приходи и разходи към 31.12.2007 г.;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да има положителен финансов резултат към последния отчетен тримесечен период- 30.09.2008 г.Същият се доказва със заверено копие на отчет за приходи и разходи за периода или със счетоводна справка, подписана от управителя и главния счетоводител на фирмата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък на персонала, който участникът предвижда да използва за изпълнението на обществената поръчка; - Съгласно чл.51, ал.1, т.9 - декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. - Изпълнителят да бъде в състояние да доставя конкретните заявени мебели до крайния получател.Участниците, трябва да разполагат с транспорт- товарен автомобил, собствен или нает за доставка на място, съобразно заявката на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Участниците, удостоверяват техническата си обезпеченост за изпълнението на договора с документи- регистрационни талони, договори за наем, документи за собственост и др. -Участника представя снимков материал на предлаганите мебели на магнитен носител в документацията за участие. - друга информация и документи, съгласно документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимално изискване: Удостоверяването на поне 1 изправен товарен автомобил за транспортирането на мебелите по места, съобразно заявката на Възложителя, като същото се удостоверява с документ за собственост; копие на регистрационен талон или договор за наем. В случай, че транспортното средство не е собствено - прилага се договор за наем, от който да е видно, че то ще е на разположение на участника за срока на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 166.66 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в отдел “Методология и обществени поръчки” – в стая 205 на Община Велико Търново всеки работен ден до изтичане срока срещу представен документ за платена цена на конкурсната документация от 200 /двеста/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД ФЦ Велико Търново: BG 36 SOMB 9130 31 24758000, BIC КОД: SOMBBGSF. Срок за закупуване на документация е до изтичане на срока по ІV.3.4

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/01/2009 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21/01/2009 00:00 Час: 15:00
Място

в сградата на Община Велико Търново

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Лицето, което представлява фирмата по актуално състояние или лице, изрично упълномощено за участие в процедурата с нотарално заверено пълномощно от участника могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване и проверката на съотвествието със списъка по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП и при действията на комисията по чл. 68, ал.4 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

визираните в чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ