Версия за печат

00693-2008-0044


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Университетска многопрофилна болница за активно лечение и спешна медицина "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул. Тотлебен № 21, За: Веселина Денчева, Р.България 1606, София, Тел.: 02 9154507, E-mail: vdentcheva@abv.bg, Факс: 02 9520062

Място/места за контакт: сектор "Маркетинг и организация на обществените поръчки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на системи и средства за тазобедрено и колянно ендопротезиране за секция по ортопедия и травматология при УМБАЛСМ "Н.И. ПИРОГОВ" – ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: УМБАЛСМ “Н.И.Пирогов” ЕАД бул. Тотлебен № 21
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на системи и средства за тазобедрено и колянно ендопротезиране за секция по ортопедия и травматология при УМБАЛСМ "Н.И. ПИРОГОВ" – ЕАД, съгласно спецификация

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33183000

Описание:

Ортопедично подпомагане

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Подробно описани по вид и количество в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - в размер на 5 000 /пет хиляди/ лева, в една от формите съгласно чл. 60 ал. 1 от ЗОП: банкова гаранция в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка в полза на УМБАЛСМ “Н.И.Пирогов” ЕАД, със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите, Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. По усмотрение на участниците гаранцията за участие може да бъде парична сума в лева, внесена по банкова сметка BG68SOMB91301010620502, BIC SOMBBGSF “Общинска банка” АД, на името на УМБАЛСМ “Н.И.Пирогов” ЕАД. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие ще става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП; Гаранция за изпълнение на договора: в размер на 2 /два/ % от стойността на договора без ДДС, при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 3 от ЗОП, която се освобождава след неговото приключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в български лева, по с/ката на продавача

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Предлаганата цена следва да бъде формирана до четвъртизнак след десетичната запетая в лева за брой, до краен получател с включени ДДС и всички други разходи.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всяка оферта трябва да съдържа всички необходими документи по чл. 56 от ЗОП и конкурсната документация на възложителя: Оригинал или нотариално заверени копия на: Решение за съдебна регистрация, Данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС, БУЛСТАТ регистрация, Удостоверение за актуално състояние, Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, Оригинален документ за внесена гаранция за участие; Копие от документа за закупена документация и др., подробно описани в документацията за участие в обществената поръчка. ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИКА ОТ ПРОЦЕДУРАТА: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 2. Наличие на някоя от хипотезите по чл. 69, ал. 1 от ЗОП. 3. Непредставяне на някой от изброените в документацията документи. 4. Несъответствие на предложените продукти с техническата спецификация. 5. Представяне на непълна оферта или такава, която не отговаря на изискванията, посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 50, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП се представят следните документи: баланс и ОПР за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от ЗСч . Новорегистрираните участници и тези, които упражняват свободна професия не представят такива документи.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно чл. 50, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП се представят следните документи: баланс и ОПР за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от ЗСч . Новорегистрираните участници и тези, които упражняват свободна професия не представят такива документи.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за техническите и квалификационни възможности на кандидатите съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП • Списък на основните договори за доставка на медицински консумативи, предмет на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, задължително придружени с препоръки за добро изпълнение /в оригинал или нотариално заверено копие/; Информация за изпълнени поръчки и/или договори за нуждите на болници в страната и в други държави на Европейския съюз - под формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на участника. Сертификати издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със европейски спецификации или стандарти, по смисъла на чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП, включващи сертификати за управление на качеството ISO 9001:2000; ISO 13485:2003, или еквивалентно; Декларация за съответствие на предлаганите медицински изделия със съществените изисквания на Directive 93/42 EEC, (СЕ marк), с превод на български език; Образци, описание и/или фотоснимки на медицинските изделия, които се оферират. В случай на представяне на каталог, той следва да е без цени и стойности. Обратното води до отстраняване на участника. Автореференция; Участникът може да представи и други документи, доказващи, техническите и професионалните му възможности, както и съотвествието и качеството на предлаганите изделия с условията на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Доказателства за техническите и квалификационни възможности на кандидатите съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП • Списък на основните договори за доставка на медицински консумативи, предмет на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, задължително придружени с препоръки за добро изпълнение /в оригинал или нотариално заверено копие/; Информация за изпълнени поръчки и/или договори за нуждите на болници в страната и в други държави на Европейския съюз - под формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на участника. Сертификати издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със европейски спецификации или стандарти, по смисъла на чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП, включващи сертификати за управление на качеството ISO 9001:2000; ISO 13485:2003, или еквивалентно; Декларация за съответствие на предлаганите медицински изделия със съществените изисквания на Directive 93/42 EEC, (СЕ marк), с превод на български език; Образци, описание и/или фотоснимки на медицинските изделия, които се оферират. В случай на представяне на каталог, той следва да е без цени и стойности. Обратното води до отстраняване на участника. Автореференция; Участникът може да представи и други документи, доказващи, техническите и професионалните му възможности, както и съотвествието и качеството на предлаганите изделияс условията на възложителя.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се получава сектор “Маркетинг и организация на обществените поръчки” всеки работен ден от 8 до 15 ч. до 22.01.2009 г. срещу внесени в брой 500 /петстотин/ лв. без ДДС в касата на болницата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22/01/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, София, бул. “Тотлебен” № 21; Аудиторията на Секция по изгаряне и пластична хирургия, 2-ри етаж /Администрация/

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законни или упълномощени представители на кандидатите, при извършване на действията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението е публикувано на страниците на ЕС - SIMAP на 01/12/2008 г - вътрешен референтен номер: 2008-126264 Срокът за закупуване и подаване на документацията е 22.01.2009 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ