Версия за печат

00299-2008-0019


Обявление за обществена поръчка

BG-Търговище: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Търговище, пл."Свобода", За: Мариана Тодорова, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68751, E-mail: todorova_m@mbox.contact.bg

Място/места за контакт: Мариана Тодорова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.targovishte.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Търговище - Център за административно обслужване - работно място № 8, пл. "Свобода", За: Добромира Миланова, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68705

Място/места за контакт: Добромира Миланова

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Услуга по охрана на общински обекти

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23
Основно място на изпълнение: Община Търговище
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на обществената поръчка е Услуга по охрана на общински обекти на територията на община Търговище както следва: - Детски градини № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, в кв.Въбел и ОДЗ ”Пчелица” - Детски ясли № 1, 2, 3 и 5 - Административна сграда на община Търговище - Складова база в Промишлена зона - Гробищен парк

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обектите посочени в документацията за срок от една година

Прогнозна стойност без ДДС
210000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1000лв. под формата на банкова гаранция или депозит. Гаранция за изпълнение на договора в размер 2% от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС под формата на банкова гаранция (валидна за срока на договора) или депозит. При избрана форма на гаранциятя - парична сума, плащането се извършва в брой в касата на Общината или по Банкова сметка на Общината при Банка ООБ - АД гр.Търговище: IBAN BG62UBBS80023300143230 BIC - UBBSBGSF

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се извършва със средства от общинския бюджет за всяка текуща година. Плащането ще се извършва по банков път.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от документа за регистрация нa участника, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице - кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице, а когато кандидатът е физическо лице – копие от документ за самоличност. 2. Копие от Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено не по-рано от 01.12.2008г., заверено от собственика/ ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка или упълномощено от него лице. 3. Копие от удостоверението за регистрация на ЕИК по БУЛСТАТ, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 4. Копие от документа за внесена, гаранция за участие, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице - кандидат за изпълнител на обществена поръчка или упълномощено от него лице, а при банкова гаранция – оригинал. 5. Копие от отчета за приходите и разходите за 2007 година, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 6. Копие от Лиценз за охранителна дейност издаден от компетентните органи, заверено от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5, от ЗОП съгласно Образец. Подава се от кандидата – собственик, управителите или членовете на управителния орган на кандидата, а в случай че членове са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2, от ЗОП съгласно Образец. Подава се от кандидата – собственик, управителите или членовете на управителния орган на кандидата, а в случай че членове са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган. 9. Декларация със списък на основните договори за услуга по охрана на обекти, изпълнени от участникът за периода 2006-2008г., включваща стойност на договора, контрагент и времетраене по Образец, придружена с референции за добро изпълнение. 10. Копие от фактурата за закупена документация за участие, заверена от собственика/ръководителя на физическото или юридическо лице – кандидат за изпълнител на обществената поръчка, или упълномощено от него лице. 11. Предлагана цена. Образецът на документа, включващ стойност на услугата за 1 /една/ година и срок на плащане е приложен към документацията за участие. Предложената цена се изписва в лева. Сроковете за разплащане се изписват в дни. 12. Оферта – Образец. Непредставянето на някои от изброените документи, както и несъответствието на някой от тях с изискванията на възложителя е основание за отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Копие от отчета за приходи и разходи за 2007г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Копие от отчета за приходи и разходи за 2007г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация със Списък на основите договори за услуга по охрана на обекти изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 67/S - от 20.03.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в ст.№34 на административната сграда в Община Търговище и се заплаща в касата на общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06/01/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Зала №74 на община Търговище

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на участниците или упълномощени от тях лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, Бул. "Витоша4 № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120-122 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Търговище - юрисконсулт, пл. "Свобода", РБългария 7700, Търговище, Тел.: 0601 68602

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ