Версия за печат

00911-2008-0011


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Антоново: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Антоново, функция "Образование", бул. "Тузлушки герой" № 26, За: инж. Цеца Илиева - директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 7970, Антоново, Тел.: 06071 2485, E-mail: ant_nov@infotel.bg, Факс: 06071 2428

Място/места за контакт: Община Антоново, функция "Образование"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.antonovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на специализиран ученически превоз в община Антоново

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Община Антоново
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Открит конкурс за възлагане на малка обществена поръчка за извършване на специализиран ученически превоз в община Антоново за 2009/2010/2011 год. и/или изчерпване на финансовия ресурс в размер до 108 000 лева с ДДС.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

до 108 000 лв. с включено ДДС.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

26


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата 300 лв. Гаранция за изпълнение на договора 300 лева

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще бъде извършено с бюджетни средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от Лицензия за извършване на обществен превоз на пътници ; 2.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице-копие от документ за самоличност; 3.Копие от единен индентификационен номер; 4.Доказателства за икономическо и финансово състояние 4.1.Годишния финансов отчет за 2007 год.; 5.Доказателства за техническата възможност за извършване на специализирания превоз 5.1.Доказателства за техническа обезпеченост –ремонтна база, наличие на необходимия брой и клас автобуси за изпълнение на услугата /собствени или ползвани под наем, ръководство и контрол на превозите 5.2.Удостоверение за вписване в регистъра на обекти с обществено предназначение-транспортно 5.3.Удостоверение за професионална компетентнност за автомобилен превоз на пътници 5.4.Списък на основните договори за извършвани транспортни услуги, изпълнявани през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение. 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; 7.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; 8.Подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда подизпълнители /Подизпълнителите представят документите визирани в т.1, т.5 и т.6 /. 9.Предлагана цена - Попълнена оферта/предложение / по образец – предлагана цена за 1км.пробег с включено ДДС, запечатана в непрозрачен плик с надпис”Предлагана цена”, поставен във плика с цялата оферта; 10.Срок на валидност на офертата – 90 дни; 11. Документ за внесена гаранция за участие; 12.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателства за икономическо и финансово състояние 1.1.Годишния финансов отчет за 2007 год.;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Лицензия за извършване на обществен превоз на пътници; - Превозът ще се извършва с автобуси от клас Б и клас В
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Удостоверение за професионална компетентност за автомобилен превоз на пътници

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена на превоза за един километър пробег в лева за всяка автобусна линия отделно ; тежест: 50 %
Показател: Опит в изпълнение на специализирани превози.; тежест: 20 %
Показател: Надеждност на превозвача, доказателства за техническа обезпеченост.; тежест: 20 %
Показател: Качество и култура на транспортното обслужване.; тежест: 10 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден в Общински център за услуги и информация на гражданите, гише № 2, в брой. Цената на тръжните документи е 50 лева без включено ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Заседателната зала на Община Антоново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или упълномощени от тях лица - необходимо е нотариална заверено пълномощно - оригинал.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

По реда на чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ