Версия за печат

00087-2008-0266


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул."Московска"№33, За: инж. Илияна Станева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии",УЛ. "Париж"№1,ст.2

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул.Париж №5, За: инж.Дочка Каранешева, България 1000, София, Тел.: 02 9800260

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Илияна Станева -дирекция " Обществени поръчки и концесии", България 1000, София, Тел.: 02 9809866

Място/места за контакт: ул."Московска"№33,партер - Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София, кв. Хладилника,ул. Сребърна №1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Основно обновяване на две полуподземни съществуващи обществени тоалетни и една надземна съществуваща обществена тоалетна на територията на Зоологическа градина в гр. София, ул. „Сребърна”№1, р-н Лозенец”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45215500

Описание:

Обществени тоалетни

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно количествено- стойностна сметки ,неразделна част от документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в открития конкурс в размер на:3600лв., представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; 2.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на договора;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от бюджета на СО

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9,ал.1от ЗОП/, както и техните обединения, регистрирани по ТЗ и притежаващи необходимите разрешения и лицензи по предмета на обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: чл.9 от ЗОП - Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Декларация по чл.47 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50, ал.1, т.1, 2 и 3 от ЗОП: - Копие от застраховка за професионална отговорност. - Отчет за приходите и разходите и баланс за 2007г. - Информация за общия оборот и за оборота от строителството, обект на поръчката, за последните 3 години.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51, ал.1,т. 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 от ЗОП. списък на договорите - изпълнени обекти в областта на пътното строителство за последните пет години, включително стойностите, датите и възложителите; • препоръки за добро изпълнение (най-малко 3 бр. от последните 2 години) за най-важните строителни обекти с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; • описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудване за изпитване; • списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; • документи, касаещи предложените материали, които се изискват от Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти; • документи, удостоверяващи образованието и професионална квалификация на ръководните служители и лицата, които отговарят за извършването на строителството; • декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; • декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка; Фирмите – участници трябва да притежават необходимото оборудване, позволяващо да се изпълни настоящата поръчка. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи документите съгласно изскванията на чл.13,ал.3 от НВМОП
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/01/2009 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място

ул. Московска №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ