Версия за печат

00012-2008-0012


Обявление за обществена поръчка

BG-Попово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Попово, ул. "Александър Стамболийски" 1, За: Г. Пенчев - Н-к отдел Финанси; инж. Н. Николов - Директор Дирекция ТСУЕ, Р. България 7800, Попово, Тел.: 0608 40216; 0608 40246, E-mail: g_pentchev@abv.bg, Факс: 0608 40024

Място/места за контакт: Г. Пенчев - Н-к отдел Финанси; инж. Н. Николов - Директор Дирекция ТСУЕ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.popovo.bg, гр. Попово, пл. "Ал. Стамболийски" №1.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНИ РАБОТИ В 9 ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИНСТИТУЦИИ СЪГЛАСНО ДОГОВОР BG161PO001/1.1-01/2007/001 „РЕМОНТ, ОБНОВЯВАНЕ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА ЧАСТ ОТ МАТЕРИАЛНАТА БАЗА НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА ПОПОВО В ПОДКРЕПА НА УСТОЙЧИВОТО ГРАДСКО РАЗВИТИЕ И СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ”: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 3 "Лястовичка"- гр.ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: САНИРАНЕ НА ЦДГ "ПРОЛЕТ" № 2 - гр. ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 4 "Славейче"- ГР.ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 6 "ЗДРАВЕЦ" - гр. ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: САНИРАНЕ НА ОУ "СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ" – гр.ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6: САНИРАНЕ НА ОУ "ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВ" - гр. ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 7: САНИРАНЕ НА ОУ "Н.Й.ВАПЦАРОВ "- гр. ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 8: САНИРАНЕ НА ОУ "АНТОН СТРАШИМИРОВ"- с.СВЕТЛЕН ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 9: САНИРАНЕ НА ОУ "ХРИСТО БОТЕВ" - с. ЛОМЦИ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: община Попово, област Търговище
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНИ РАБОТИ В 9 ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИНСТИТУЦИИ СЪГЛАСНО ДОГОВОР BG161PO001/1.1-01/2007/001 „РЕМОНТ, ОБНОВЯВАНЕ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА ЧАСТ ОТ МАТЕРИАЛНАТА БАЗА НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА ПОПОВО В ПОДКРЕПА НА УСТОЙЧИВОТО ГРАДСКО РАЗВИТИЕ И СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ”: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 3 "Лястовичка"- гр.ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: САНИРАНЕ НА ЦДГ "ПРОЛЕТ" № 2 - гр. ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 4 "Славейче"- ГР.ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 6 "ЗДРАВЕЦ" - гр. ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: САНИРАНЕ НА ОУ "СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ" – гр.ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6: САНИРАНЕ НА ОУ "ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВ" - гр. ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 7: САНИРАНЕ НА ОУ "Н.Й.ВАПЦАРОВ "- гр. ПОПОВО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 8: САНИРАНЕ НА ОУ "АНТОН СТРАШИМИРОВ"- с.СВЕТЛЕН ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 9: САНИРАНЕ НА ОУ "ХРИСТО БОТЕВ" - с. ЛОМЦИ

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
3677096 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

16.02.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие, под формата банкова гаранция в полза на Възложителя или парична сума в размер на: 34 000 лв. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Участникът подава предложение, със срок на валидност 90 дни считано от крайния срок за получаване на офертите. При избор на гаранция за участие под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път, по сметката на Възложителя: IBAN: BG 75UBBS80023300135430, BIC: UBBSBGSF при банка ОББ АД - клон Попово или в касата на Община Попово, етаж 2, стая 215 2. Участникът, определен за изпълнител по тази поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение на договора (под формата банкова гаранция в полза на Възложителя или парична сума), в размер на 2% от стойността на договора (без ДДС).

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-01/2007/001 „РЕМОНТ, ОБНОВЯВАНЕ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА ЧАСТ ОТ МАТЕРИАЛНАТА БАЗА НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА ИНФРАСТРУКТУРА В ОБЩИНА ПОПОВО В ПОДКРЕПА НА УСТОЙЧИВОТО ГРАДСКО РАЗВИТИЕ И СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ” по Оперативна програма "Регионално развитие"

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато Участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, при подписването на договора следва да представи удостоверение за регистрация по ЕИК по Булстат на обединението

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ/и за внесена гаранция за участие – оригинал. 2. Пълномощно на лицето/ата, подписали офертата (в случай че нямат представителни функции) – оригинал, нотариално заверено 3. Решение за съдебна регистрация на лицето (за обединенията – копия от документите за регистрация на всички негови членове) а за физическо лица –копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за актуално състояние на Участника, издадено в срок не повече от три месеца преди датата за представяне на офертите –оригинал или нотариално заверено копие (за обединенията –удостоверения за всички негови членове а за чуждестранно лице - документ за регистрация на съобразно националното му законодателство); 5. Копие от Удостоверение за регистрация ЕИК по БУЛСТАТ или еквивалентен документ (не се отнася за обединенията, които не са юридически лица); 6. Копие от Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС, когато е приложимо; 7. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП; 8. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 ЗОП; 9. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал. 5 от ЗОП; 10. Декларация за запознаване с документацията и приемане условията на проекто-договора; 11. Декларация по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП; 12. Доказателства за икономическото и финансово състояние на Участника, посочени в настоящата документация; 13. Доказателства за техническите и професионални възможности на Участника посочени в настоящата документация. 14. Актуално удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите в България. 15. Участникът представя сертификати по ISO и OHSAS. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката. /непредставяне на сертификати не е основание за отстраняване на участника/. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява Участник: а). Който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; б). При който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за оществените поръчки (ЗОП): в). Който е представил оферта, която е непълна или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие. г). Който е представил самостоятелна оферта и е декларирал съгласие да участва ( е включен) като под-изпълнител в офертата на друг Участник;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. заверено копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години, оформени съгласно ЗС. 2. справка за общия оборот и за оборота, реализиран от строителство за предходните три години ; 3. справка-декларация за задължения към доставчици или възложители и към бюджета за предходните три години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Всеки Участник трябва да има реализиран общ обем СМР в минимален размер 7,000,000 /седем милиона лева/ лв. за предходната година (2007 г.). При липсата на такъв обем, Участниците ще бъдат отстранявани. 2. Годишният финансов резултат (приходи-разходи) на участника, а в случай на обединение - на всеки един от участниците в него, за всяка от последните три финансови години (2005, 2006 и 2007 г.) да бъде положителен. При неизпълнение на това условие, Участниците ще бъдат отстранявани. 3. През последните три години (2005, 2006 и 2007г.) минимум 70% от приходите на участника да са от строителство. При неизпълнение на това условие, Участниците ще бъдат отстранявани. 4. Участникът да няма задължения към Националната агенция по приходите, удостоверено с документ, издаден не по-рано от един месец от датата на подаване на офертите. При неизпълнение на това условие, Участниците ще бъдат отстранявани.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от «Застраховка за професионална отговорност на Участниците проектирането и строителството». В случай на обединение/сдружение, копието от застраховка за професионална отговорност може да се представи от всички от няколко членове на обединението/сдружението или за един партньор. 2 Декларация за изпълнените договори през последните 3 години, с предмет подобен на обекта на поръчката, включително вида и местоположението на строителните обекти, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите (по образец) – в справката се представят данни за основния предмет на дейност и информация за опита на Участника въз основа на изпълнени и изпълнявани подобни строителни обекти и/или строително – монтажни работи за предходните пет години. Справката съдържа информация за вида и местоположението на строителните обекти, стойността на договорите, процентното участие на участие на фирмата в обекта, както и данни за Възложителя. 3 Доказателства за професионалната репутация на Участника, свързани с предмета на поръчката – препоръки, референции и други доказателства от предишни възложители и клиенти за изпълнени подобни дейности, с които се доказва извършването на поне по два обекта от подобен характер и стойност за предходните пет години. 4. Справка за инженерно-техническия екип (по образец), който ще бъде ангажиран за организацията и изпълнението на строителството с точно посочване на позицията, за която се предлага всяко лице, образователната и професионална квалификация на всяко от тях. Лицата следва да имат необходимата техническа правоспособност за изпълнение на работите, за които са ангажирани, като Участникът представя копия от техните дипломи, заедно със списъка. 5. Списък (по образец) на техническото оборудване (собствено и/или наето), с което разполага участникът за изпълнение на конкретната обществена поръчка, по вид и характеристики, съобразно видовете работи. Списъкът трябва да бъде придружен с документи доказващи произхода и собствеността на техническо оборудване, строителна техника и механизация или договори за наемане. 6. Актуално удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите в България или еквивалентен документ за вписване в подобен професионален регистър на строителите за чуждестранни търговци от държави-членки на ЕС, съгласно тяхното законодателство. 7. Участникът представя сертификати по ISO и OHSAS. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката. /непредставяне на сертификати не е основание за отстраняване на участника/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Професионалната дейност от застрахователната полица на Участника да отговаря на предмета на поръчката и да е в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата. 2. Участникът да е изпълнил минимум 3 (три) обекта от подобен характер през последните 5 (пет) години, като всеки един от обектите да е на стойност не по-малка от 500 000 /петстотин хиляди/ лева. 3. Участникът да разполага със следния ключов персонал за изпълнение на поръчката: • ръководител на строежа – да отговаря на условията по чл. 163а от ЗУТ и да има минимум 10 години общ трудов стаж като строителен инженер, от които минимум 7 години професионален опит и минимум 5 години на ръководна позиция; • Технически ръководител – инженер/техник, мин 5 години професионален опит - за всяка обособена позиция отделно лице; • Бригадир ВиК – инженер/техник, мин 5 години професионален опит • Бригадир ел.инсталации - инженер/техник, мин 5 години професионален опит • Бригадир ОВИ - инженер/техник, мин 5 години професионален опит • Отговорник по безопасност и охрана на труда - инженер/техник, мин 5 години професионален опит • Отговорник по контрола на качеството - инженер/техник, мин 5 години професионален опит 4. Актуално удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите в България.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/01/2009 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

сградата на Община Попово, гр.Попово, ул."Ал.Стамболийски" 1, ет.2, зала 205

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Кандидатите, участващи в процедурата или упълномощени техни представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Оперативна програма "Регионално развитие", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1.-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" No.18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заитересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя, чието действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 3 "Лястовичка"- гр.ПОПОВО
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енергийна ефективност на ЦДГ № 3 "Лястовичка"- гр.ПОПОВО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
377161 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ЦДГ "ПРОЛЕТ" № 2 - гр. ПОПОВО
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енергийна ефективност ЦДГ "ПРОЛЕТ" № 2 - гр. ПОПОВО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
259247 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 4 "Славейче"- ГР.ПОПОВО
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енергийна ефективност на ЦДГ № 4 "Славейче"- ГР.ПОПОВО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
239848 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г. 

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ЦДГ № 6 "ЗДРАВЕЦ" - гр. ПОПОВО
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енергийна ефективност на ЦДГ № 6 "ЗДРАВЕЦ" - гр. ПОПОВО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
198949 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г. 

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ОУ "СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ" – гр.ПОПОВО
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енергийна ефективност на ОУ "СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ" – гр.ПОПОВО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
767281 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г. 

Обособена позиция №: 6 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ОУ "ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВ" - гр. ПОПОВО
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енергийна ефективност ОУ "ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВ" - гр. ПОПОВО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
167384 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г. 

Обособена позиция №: 7 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ОУ "Н.Й.ВАПЦАРОВ " гр. ПОПОВО
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енергийна ефективност на ОУ "Н.Й.ВАПЦАРОВ " гр. ПОПОВО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
431174 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г. 

Обособена позиция №: 8 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ОУ "АНТОН СТРАШИМИРОВ"- с.СВЕТЛЕН
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енергийна ефективност на ОУ "АНТОН СТРАШИМИРОВ"- с.СВЕТЛЕН

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
913652 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г. 

Обособена позиция №: 9 / Заглавие: САНИРАНЕ НА ОУ "ХРИСТО БОТЕВ" - с. ЛОМЦИ
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР и мерки за енегийна ефективност на ОУ "ХРИСТО БОТЕВ" - с. ЛОМЦИ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
322400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 16.02.2010 г.