Версия за печат

00533-2008-0022


Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Летище София" ЕАД, Аерогара София, бул."Христофор Колумб" № 1, За: Станислав Фиданов, Георги Илиев, България 1540, София, Тел.: 02 9372549; 02 9372075, E-mail: s.fidanov@sofia-airport.bg; ilievg@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"; Отдел "Административно обслужване"
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставки на канцеларски материали и консумативи”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: В склада на възложителя, с адрес: гр. София, бул."Христофор Колумб" №1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ежемесечни доставки в течение на 12 месеца от месеца, следващ подписването на този договор, на канцеларски материали и консумативи за принтери и многофункционални устройства, определени по вид, естество, единица мярка, с прогнозно определено годишно и месечно количество с отклонения, както следва: месечно в размер на +/- 30 %, и годишно в размер на +/- 30 %;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197640, 30197000, 30125100

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Дребно офис оборудване
Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на възложената/ите поръчка/и
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на възложената/ите поръчка/и
Стойност
232319.94 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление
Номер на обявлението в ОВ 58/S - от 27.03.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка №: 100-Д-170 / Заглавие:за възлагане на смесена(обществена и частна) поръчка на периодични доставки на канцеларски материали за 2008 г.
V.1.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация "ПАНДА", ул.Илия Бешков 51, България 1528, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hp.office.bg, Факс: 02 9766879

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 232319.94 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.1.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113 ; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП- жалбата се подава в 10- дневен срок от уведомяването на заинтересованото лице за съответното решение, действие или бездействие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването, или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113 ; 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка - специални сектори